Gå til innhold

metteask.blogg.no

Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, Tildittbeste skrev:

Rart hun kan få spons hvis de er litt oppmerksomme på at kanalene plutselig blir borte noen dager?

Hadde jeg vært en bedrift som vil sponse en blogger så hadde jeg i alle fall ALDRI sponset noe som helst til en blogger som vingler i alle retninger på alle måter, for det ville bare vært kommersielt selvmord

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ikke trodde det kunne bli verre...! Utbruddet på Snapchat nå er det desidert dummeste jeg noensinne har sett. Og hvorfor forvrengt stemme og på "nordnorsk"? 

Takk for meg, for alltid Mette! 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Lunabelle skrev:

Når jeg ikke trodde det kunne bli verre...! Utbruddet på Snapchat nå er det desidert dummeste jeg noensinne har sett. Og hvorfor forvrengt stemme og på "nordnorsk"? 

Takk for meg, for alltid Mette! 

Skjønte ingen ting av det jeg heller, dvs. jeg hørte ikke gjennom hele, for det var langt og for det meste gjentakelser. Skjønner ikke hvorfor alt skal sies om og om igjen. Men et stykke derfra til å si det er det dummeste jeg noensinne har sett ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Cookie123 skrev:

Hva sa hun?

Så bare de første snappene men hun harsellerte med det vi har skrevet her, sa ironiskpå nordnorsk at hun hadde gjort alt for å få «fame». Var veldig detaljert så jeg hoppet av etter at hun hadde understreket at det var datteren som valgte hotellet i Tyrkia (derfor var det tilfeldig at hun traff H). Men som sagt, alt var ironisk så det ble lagt frem som at hun fortalte det som har stått her og på jodel.

Den dama trenger venner og/eller familie å snakke med i stedet for snap.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg startet å høre hva hun sa på Snapchat, det ble for merkelig og jeg bare avbrøt. Hva ville hun få fram? Kom det en forklaring på slutten?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Oppland skrev:

Jeg startet å høre hva hun sa på Snapchat, det ble for merkelig og jeg bare avbrøt. Hva ville hun få fram? Kom det en forklaring på slutten?

Tror hun mente å harselere med "kritikerne på KG", men er ikke sikker (så heller ikke slutten).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Kritt skrev:

Tror hun mente å harselere med "kritikerne på KG", men er ikke sikker (så heller ikke slutten).

Huff. Ja, da er det tydelig hun leser her inne og tolker det på sin måte.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som om hun selv synes hun er veldig morsom med denne snapstoryen, men det var jo bare utrolig kleint? En voksen person som holder på sånn? 😬

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Viernes skrev:

Ser ut som om hun selv synes hun er veldig morsom med denne snapstoryen, men det var jo bare utrolig kleint? En voksen person som holder på sånn? 😬

Snakk om å dumme seg ut enda mer. Slettet henne fra snap. Tror hun mister mange følgere med det hun driver på med nå. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Trøndelag skrev:

Snakk om å dumme seg ut enda mer. Slettet henne fra snap. Tror hun mister mange følgere med det hun driver på med nå. 

Samme her, det sirkuset der er ikke mye inspirerende. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slettet henne jeg også. Etter at hun svarte meg helt høl i hodet på Snap. Mistet all respekt for dama!! 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, sirenas skrev:

Slettet henne jeg også. Etter at hun svarte meg helt høl i hodet på Snap. Mistet all respekt for dama!! 

Hva svarte hun da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Viernes skrev:

Ja, det blir FOR dumt. Lurer på om samarbeidspartnere følger kanalene til bloggere de sponser? Slike utbrudd må jo gi et særdeles dårlig inntrykk.... 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

All oppmerksomhet, er ikke god oppmerksomhet. Ett voksent menneske burde legge i fra seg telefon/Internett når det er vanskelig å skille mellom galskap og normalskap. Hun er en offentlig person etter eget ønske, og har de siste ukene fremstilt seg selv særdeles usympatisk. Langt fall fra ABD innleggene som faktisk var både saklige og bra. Håper hun sletter alt dette tullet, og tar seg en lang pause fra offentligheten. Både for sin egen del, og de rundt. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Efter världens konstigaste sammanställning  (som inte kan vara tänkt över i en sekund) på nån konstig dialekt hon tror sig vara ”östlandsk” men sen kommer på är ”nordlansk”, så skal hon läxa up huruvida andra ska kommunicera?! Och att man ska tänka efter innan man pratar/kommenterar? Snälla nån, har hon ingen nära hon kan vädja detta till som inte är ”hela världen”...?

Mette, vi vet att du läser här; Lugna ner dig! Allt detta drama du nu adresserat är det ju du själv som har skapat. Det är det du har delad som det reageras på. Du skrev på din blogg att du nog inte fattar skillnaden på privat och personligt. Känns rätt så. Om det känns svårt att bli påkommen med verkligheten och sanningen som många här har gissat sig till länge innan du erkänn det, så är det för att du delar av dig alldeles för mycket detaljer i försöket på att dölja saker. Uppge til exempelvis inte alla dina utgifter. Man kan ju då räkna sig till att det med att pengarna som inte sträcker till inte stämmer på sikt när skatteskuld mm är betald. Skriv istället bara, om du måste dela, att ni har det lite krångligt just för tillfället och vill ha en runda till med besöksvisum för att kolla läget eran emellan. Svårare en så är det inte. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vil gi ett mer utfyllende referat av Snap samtalen til de av oss som har slettet.

Tror nemlig noe av ranten kan gjelde min kommentar til henne på Snap.

Dette er mot bedre viten, hun burde egentlig bare ignoreres..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså hva er det hun holder på med? Tror ikke hun takler tilbake meldinger på det hun deler. Ser ut som hun burde lagt denne karrieren på hylla. Savnet vil blekes også for hennes del..Det er nok det beste for alle de som står henne nær. Dama er 40 og burde virkelig ikke synke så dypt som denne siste triste snappen. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...