Gå til innhold

Baby 10 mnd hylgråter og vil kun bysses om natten. Tips, råd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun er veldig grei å legge om kvelden, men våkner irundt 11-12 tiden om kvelden og hyl gråter, byssing går ikke før jeg har fått roet hun ned. Går så på bade og bytter bleie og må prate å oppmuntre for å få slutt på skrikingen. Så får hun MME og prøver å legge hun, hun gråter med en gang hun blir lagt ned, så da funker byssing, bysser lenge 20-30 min for å så legge hun ned og da begynner hun igjen. Holder på sånn til hun tilslutt etter et par timer sovner når jeg legger hun ned. Hun er også sånn om nettene, etter en stund når byssing ikke funker er vi så trøtte at vi prøver senga vår, men der begynner hun bare å tulle! Babler og lugger oss og ler og har det gøy, så da er det jo heller ikke at hun har vondt noen plass? Så det ender etter 1 time med tull at hun må i senga si igjen og da sitter hun der å tuller til hun etter en god stund sovner, Og våkner igjen etter en stund og gråter igjen og da er alle såå trøtte at vi legger hun rett i vår seng og DA sover hun til halv 8 ca. Vi er lei av dette, har vært sånn en stund. Noen med tips, erfaringer eller råd? Gruver meg til nettene og det å være så trøtt😑

Anonymkode: 2a890...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som hun vil ha din nærhet? Ta henne opp i senga di med en gang? Sovner hun da? (inntil deg)

Anonymkode: f59f6...fb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkjent ja...sånn var vår også. Vi prøvde å kutte litt ned på dagsoving, men hjalp ikke stort. Unngår dere å sette på lyset på badet? Evt. prøvd å heller skifte på rommet? 

Heldigvis går det over. Før eller siden sover de om natta. 

Anonymkode: a2334...f0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler å prøve samsoving, for å se om dere alle får mere søvn på den måten. Kan godt hende det kan funke for dere, er verdt å prøve ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...