Gå til innhold

Hva betaler man for 2-3 ukers hundepass? Erfaringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har tidligere hatt helgepass til mine to hunder. Har betalt ca 300-350kr natten. 

Skal nå reise vekk 2-3 uker. 

Hva tenker dere er ok å betale? Spør selvsagt den som skal passe, men greit å vite sånn ca hva andre betaler. 

Hundene kan være litt krevende på tur (bjeffer/drar ved passering). Ellers er de rolige inne. Liker kos og lek. 

Forventer 3 turer dagen. Hvor en bør være langtur (helst 1time +). De må ikke være på tur flere timer om dagen, og turene kan tilpasses noe. Feks lengre turer i helgen. Så lenge de får kos, trygghet og litt aktivisering inne. 

Anonymkode: 36140...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2000 kr pr uke når det er flere uker. Har sett ukepriser på 3000 pr uke når det bare er en uke. 
Jeg passer hunder og hadde ikke gjort det for mindre enn 3000 pr uke for 2 stk. Får 700 kr for fredag-søndag for 1 hund. 

Anonymkode: 82f26...80d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har passet hunder fast for et vennepar, nå er det bare en igjen, men jeg bor i huset, spiser og drikker det jeg vil ha der osv. Fpr 1000 kr per uke, 500 for en helg, og 200 for en dag hvis de skal på noe spesielt (konfirmasjon etc hvor tiden kan drøye).

Anonymkode: bb6bd...acd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så dyrt folk skal gjøre det. Har passet hunder siden tidenes morgen, får en 500-lapp for en ukes tid. Da jeg passet en hund i 3 mnd pga sykdom hos eier så fikk jeg 1500 kr i mnd. Nære venner sine hunder tar jeg ikke betalt for. 

Anonymkode: f5917...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...