Gå til innhold

Så mye usikkerhet og ensomhet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alt er så fryktelig fryktelig vondt. Jeg vet ikke lengre om jeg vil bo sammen med kjæresten. Det er ikke noe han gjør feil, men jeg er så langt nede og har det ikke bra. Det handler mest om at jeg bare vil flytte hjem der jeg kommer fra. Jeg føler at jeg er 80 år og at livet bare går fra meg. det virker som at alle på min alder er kkjempeopptatte, har masse venner og gjør spennende ting hele tiden .Jeg og samboer flyttet til ny by for at han skulle få drømmejobben. I kveld reiste han på tur med kollegaer og blir borte hele helgen. Jeg vil virkelig ikke være alene. Jeg har ingen venner og har ingen hobbyer med unntak av vekttrening. Jeg føler meg allerede ensom. Det er vel ikke sånn livet skal være når man er 20 år?

Anonymkode: 717ed...390

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må nesten ta tak selv og finne et eget nettverk der dere bor nå. Det ansvaret er ditt alene. 

Og du kunne reist til hjemstedet nå siden du visste han skulle bort i helgen? 

Anonymkode: 3d4ed...065

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må nesten ta tak selv og finne et eget nettverk der dere bor nå. Det ansvaret er ditt alene. 

Og du kunne reist til hjemstedet nå siden du visste han skulle bort i helgen? 

Anonymkode: 3d4ed...065

Takk for svar😊

Ja det er absolutt kun jeg som kan gjøre noe med det. Jeg har snille og greie kollegaer som jeg har kontaktet flere ganger, men de er alltid opptatt med ting som jeg ikke blir invitert på. Jeg vet ikke hvor andre plasser jeg skal prøve enn jobb. Nei kunne ikke det, det var en spontantur og de fant ikke ut før i går at de skulle dra. Økonomien er ikke bra nok til at jeg bare kan fly ned.

Anonymkode: 717ed...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn en spennende eller interessant podcast. Da er det lett å være alene og tiden flyr lett av gårde. Og så får du noe annet enn de dumme tankene dine å fokusere på : ) Håper du finner ut av det og får det bedre snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt ordner seg med tiden skal du se . Kan melde deg inn i kor , eller strikking e jo blitt poppis igjen (strikke klubb),eller finn fram snowboardet å kom deg på fjellet . Masse man kan finne på 😀 

Anonymkode: d2412...42c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for så fine svar ❤️ jeg må bare komme meg gjennom helga nå tror jeg. Har slitt med mye depresjon tidligere, men følte meg bra i et år og avsluttet behandling. Angrer veldig på det nå merker jeg. Forhåpentligvis er det bare en litt vanskelig periode nå, men kjenner igjen tankene om at jeg ikke er et menneske andre kan være glad i og at jeg alltid er sistevalget. Har ingen å snakke om det med. Prøvde så vidt å snakke med samboer og sa at jeg ikke har så bra selbilde for tiden, men det var bare tull sa han og ble litt småirritert

Anonymkode: 717ed...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle har gode og dårlige perioder. Det er livet. 

Men nå kan du bruke helgen på å saumfare nærområder for sosiale møteplasser. Kan du begynne med en idrett/sport? Finne en hobby der folk møtes i nå og da? Er det en hund du kan låne for å gå turer? 

Anonymkode: 3d4ed...065

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom jeg forstår, så har dere ikke barn. Bruk det til din fordel,da du i den forstand er fri til å gjøre hva du vil sosialt. Du aner ikke hvor mange muligheter du egentlig har. Meld deg inn i en forening ,sport eller kulturelt. På sikt vil det åpne for nye opplevelser.  Lykke til!

Anonymkode: cda5f...b67

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...