Gå til innhold

Blødning etter abort


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor lenge blødde du etter medisinsk abort? Hører om de som blør i 6-7 uker?! Noen som har blødd 1-2 uker bare? 

Anonymkode: 555e4...5ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3-4 dager. Men ikke ta medisinsk abort, velg kirurgisk. Medisinsk abort er et smertehelevete uten like.

Anonymkode: 932ab...7dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

3-4 dager. Men ikke ta medisinsk abort, velg kirurgisk. Medisinsk abort er et smertehelevete uten like.

Anonymkode: 932ab...7dd

Har allerede utført det, og det var ikke så vondt. Hadde litt kraftige menssmerter (har lite menssmerter til vanlig) og det varte bare 1 times tid. Så ikke noe skummelt i det hele tatt 😊 

Anonymkode: 555e4...5ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Har allerede utført det, og det var ikke så vondt. Hadde litt kraftige menssmerter (har lite menssmerter til vanlig) og det varte bare 1 times tid. Så ikke noe skummelt i det hele tatt 😊 

Anonymkode: 555e4...5ea

Da var du heldig. Jeg lå i dusjen med så sterke smerter at jeg ikke klarte annet enn å skrike etter hjelp og kaste opp i 6 timer.

Anonymkode: 932ab...7dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

3-4 dager. Men ikke ta medisinsk abort, velg kirurgisk. Medisinsk abort er et smertehelevete uten like.

Anonymkode: 932ab...7dd

Det er det vel ikke. Det bare brenner litt nederst i magen, ikke noe som er verdt å si au for en gang. Verre med kvalmen og vissheten om hva man gjør psykisk. Men fysisk smerte? Ikke særlig mye. 

Jeg blødde i 4 uker, men det viste seg at det var igjen litt rester. 

Anonymkode: d4837...414

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...