Gå til innhold

Hvilke matvarer kuttet du ut da du fikk bedre energi?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilke matvarer gjør en trett? Og dvask og sånn?

Anonymkode: edf7c...5af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egg, melk, rapsolje, gluten, mais, soya, alle tilsetningsstoffer og raffinert sukker. Reduserte fett. La til mye mere frukt, bladgrønt og grønnsaker. Gjorde underverker.

Anonymkode: 01b8d...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kuttet ikke ut ting, jeg la til ting.

Anonymkode: 0183a...30e

Hva da?

Anonymkode: 2b735...4d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva da?

Anonymkode: 2b735...4d1

Mer fisk, mer egg, mer grønnsaker, mer fett i kosten.

Det hjalp noe enormt. Da jeg spiste lettprodukter hadde jeg alltid tørr hud, tørre lepper og generelt lavere energi.

Anonymkode: 0183a...30e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutta ut botox og silikon og mascara. Foretrekker det naturlige vakre jeg da blir jeg så glad så.

Anonymkode: 6b5a1...fe4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun kutta på måltids-tidene. Middag i 16-tiden og kvelds en gang mellom kl 18 og 20.

Anonymkode: 2955f...67f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la til tran. Flyende tran fra grønn glassflaske. Prøvde med tranpiller, men fikk ikke den store effekten. Tok sats og kjøpte flaske. Tvinger den i meg, og ja det hjelper stort (for meg!) og ja det smaker ikke akkurat digg.

Anonymkode: afd62...b7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg la til tran. Flyende tran fra grønn glassflaske. Prøvde med tranpiller, men fikk ikke den store effekten. Tok sats og kjøpte flaske. Tvinger den i meg, og ja det hjelper stort (for meg!) og ja det smaker ikke akkurat digg.

Anonymkode: afd62...b7f

Jeg gikk over til flaske en gang og tok en støyt rett fra flasken i stedet for å bruke skje. Har fått det inn at tran setter så dårlig smak på skjeene, selv om det nok helst var i gamle dager. Men da jeg hadde drukket opp flasken så fant jeg ut at jeg hadde drukket mye fortere enn hvis jeg hadde brukt skje.

Jeg tok rett og slett for mye Möllers tran :P 

For å svare på spørsmålet: Jeg har hatt lavt jern og da jeg begynte med tilskudd, begynte jeg også med tilskudd av B-vitaminer, særlig B12, omega3 og magnesium. Masse fisk og kjøtt som pålegg. Masse grovt brød. Og masse frukt og grønt. 

Og rikelig med vann hele dagen!

Anonymkode: 2674b...dee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mat ER ENERGI. Blir definitivt trøtt og dorks av for lite eller feil mat. 

Anonymkode: ba408...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen. Som flere over her, har jeg kuttet ned på noe og spiser mer av andre ting. Jeg spiser mer fett, salt og grønnsaker. Mindre brus, sjokolade, potetgull, is og kaker. Mer planmessig og gjennomtenkt. Regelmessig (3 måltider per dag), og mer balanserte porsjoner av alt. Frukt hver dag, og nøtter hver uke. Mer variasjon. Mer smak. Mer hjemmelaget, mer matglede. Mindre stress og bekymring. Begrenser godteri til (stort sett) en gang i uka.

Anonymkode: 1fb87...7cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...