Gå til innhold

«Ok» som første kommentar...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

...det ser jeg stadig oftere her inne. Er det en slags hersketeknikk for å si at det ts skriver er komplett uinteressant?

Anonymkode: a51a9...58c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok

Anonymkode: af052...186

😂

Anonymkode: a51a9...58c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Patetiske kvinnfolk, ikke sant!           

 De klarer vel ikke å komme med noe mer reflektert enn OK

Anonymkode: 2a697...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

...det ser jeg stadig oftere her inne. Er det en slags hersketeknikk for å si at det ts skriver er komplett uinteressant?

Anonymkode: a51a9...58c

Jeg har sett det når hovedinnlegget kanskje fremstår litt sånn... "hva vil du egentlig med dette?" De spør kanskje ikke om noe. Bare babler i vei om noe, og avslutningen er også uten å åpne for at du ønske innspill fra andre.

Da synes jeg faktisk det passer å bare skrive ok, for det er ikke stort annet å svare.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Million skrev:

Jeg har sett det når hovedinnlegget kanskje fremstår litt sånn... "hva vil du egentlig med dette?" De spør kanskje ikke om noe. Bare babler i vei om noe, og avslutningen er også uten å åpne for at du ønske innspill fra andre.

Da synes jeg faktisk det passer å bare skrive ok, for det er ikke stort annet å svare.

Hva med å bare scrolle videre da? 

Anonymkode: a51a9...58c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å bare scrolle videre da? 

Anonymkode: a51a9...58c

Nå er det ikke sikkert det enkle og alminnelige ordet "ok" er så stygt ment som du tror da, så jeg ser ikke helt poenget ditt med at folk som vil, ikke skal få bruke de to sekundene sine på å skrive det?

Endret av Million
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hold the door

Når "OK" kommer som første (og malplasserte) svar, leser jeg det alltid som en forkortelse for "obligatorisk kommentar".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hovedinnlegget legges frem som et statement fremfor noe som åpner for debatt, så kommer vel "ok"  som en konsekvens. Så får vel ts utdype, eller være fornøyd med at KG nå vet at vedkommende "hater kvinner" f.eks

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

...det ser jeg stadig oftere her inne. Er det en slags hersketeknikk for å si at det ts skriver er komplett uinteressant?

Anonymkode: a51a9...58c

Hvordan man velger å være innstilt og å tolke skriftlig informasjon er helt og holdent hver og en peraons vilje og evne til å lese, reflektere og tolke....

Er man mer enn gjennomsnittet opptatt av hersketeknikk, så kan man henge seg opp i hersketeknikk og mener alle andre driver hersketeknikk uansett hva og hvordan en overfortolker. 

Anonymkode: ee424...ab6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.2.2019 den 18.34, AnonymBruker skrev:

😂

Anonymkode: a51a9...58c

Jeg skjønner ikke at du synes det er morsomt en gang. Når jeg bare så på trådtittelen her så skjønner man at folk er enkle nok til å svare med nettopp dette som første innlegg. Folk er så latterlig enkle.. Huff. Jeg ser ned på folk fordi veldig mange er talentløse og får ingenting ut av livet.. Og det er de samme personene. 

Anonymkode: a7c9e...3c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...