Gå til innhold

Hva gjør jeg når jeg har gjort det klart for gutten at jeg liker han, men han gjør fortsatt ingenting?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker ikke å spille noe spill når det kommer til kjærlighet og dating. Jeg har gjort det klart for fyren at jeg liker og er interessert i han, men det er gått flere måneder og han har fortsatt ikke tatt initiativ til å gjøre noe. Bare ser mye på meg og smiler, hilser, blir smårar. Jeg gidder ikke å vise mer enn han viser meg. Selvrespekt. Har prøvd å gå videre, date andre gutter som har bedt meg ut i mellomtiden. Men det er noe ved ham som forteller meg at gjengjelder følelsene mine. Jeg merker det på han, ser det spesielt i blikket og væremåten. Ikke minst har han jo selv sagt at han liker meg og vil ha mer kontakt - som også var for flere måneder siden. 

Han vet at jeg liker han, jeg har gitt klar signal. Men likevel gir han ikke noe mer enn disse subtile signalene når vi omgås? 

Er bare det at jeg har prøvd å gå videre, men jeg klarer ikke å slutte å være interessert i han.

Jeg skjønner meg i hvertfall ikke på han, noen andre som gjør? 😔

Anonymkode: dd9cb...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men bare snakk med ham da? Du har sagt du liker ham. Han har sagt at han liker deg - så hva venter dere på? 

Inviter ham nå ut på en date da vel? Der er vel ikke bare hans oppgave det? Du vet han liker deg, da må du jo bare ta litt initiativ selv. Kanskje han sitter på andre siden å tenker akkurat det samme som deg!

Anonymkode: 15960...b60

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vel full panikk. Han vet det er nå han har muligheten til å få seg dame. Spiller han kortene feil nå kan han ende som singel resten av livet. Det er mildt sagt tungt press å leve med. Dessverre er det nettopp det som gjør at han ikke presterer.

Anonymkode: 14a31...301

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har vel full panikk. Han vet det er nå han har muligheten til å få seg dame. Spiller han kortene feil nå kan han ende som singel resten av livet. Det er mildt sagt tungt press å leve med. Dessverre er det nettopp det som gjør at han ikke presterer.

Anonymkode: 14a31...301

Herregud, du kødder nå? Han digger bare å ha ei reserve om datingen med de andre han møter (garantert at han gjør) går dårlig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, KanskjeIkke skrev:

Herregud, du kødder nå? Han digger bare å ha ei reserve om datingen med de andre han møter (garantert at han gjør) går dårlig.

Er disse tankene som gjør at jeg trodde han ikke er interessert, og at jeg i mellomtiden har prøvd å gå videre ved å takke ja til andre gutter som har bedt meg ut.

Men grunnen til at jeg enda liker han er fordi jeg merker at på tross av all denne tiden så liker jeg han fortsatt, og det er noe i blikket hans som forteller meg at han liker meg.

TS

Anonymkode: dd9cb...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er disse tankene som gjør at jeg trodde han ikke er interessert, og at jeg i mellomtiden har prøvd å gå videre ved å takke ja til andre gutter som har bedt meg ut.

Men grunnen til at jeg enda liker han er fordi jeg merker at på tross av all denne tiden så liker jeg han fortsatt, og det er noe i blikket hans som forteller meg at han liker meg.

TS

Anonymkode: dd9cb...0d9

Har han sagt at han er interessert i å date deg, eller er det bare at du 'ser det i blikket på han'? 

At noen sier i en setting at de liker meg, er ikke nok til at jeg tror de har følelser for meg, eller er betatt av meg på den måten at de ønsker å date meg. 

Min tidligere fuck friend likte jo meg, å sa jo også til meg at han likte meg, men det er ikke det samme som at han ville date meg. 

Anonymkode: 5be01...348

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er disse tankene som gjør at jeg trodde han ikke er interessert, og at jeg i mellomtiden har prøvd å gå videre ved å takke ja til andre gutter som har bedt meg ut.

Men grunnen til at jeg enda liker han er fordi jeg merker at på tross av all denne tiden så liker jeg han fortsatt, og det er noe i blikket hans som forteller meg at han liker meg.

TS

Anonymkode: dd9cb...0d9


Han liker deg ikke på samme måten du liker han, da hadde han gjort noe for lenge siden. Du har gitt han klarsignal for lenge siden og sagt at du liker han, men han liker deg ikke godt nok til å ville gjøre noe seriøst med deg. Han liker bare oppmerksomheten og interessen du gir han

Anonymkode: 76b14...68f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle disse tingene man må lese og gjøre- kroppsspråk og kommunikasjon...  Hadde man lært seg det hadde man ikke trengt å lure så mye kanskje. Noen er jo sjenerte/introverte og. 

Anonymkode: 957fc...348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har han sagt at han er interessert i å date deg, eller er det bare at du 'ser det i blikket på han'? 

At noen sier i en setting at de liker meg, er ikke nok til at jeg tror de har følelser for meg, eller er betatt av meg på den måten at de ønsker å date meg. 

Min tidligere fuck friend likte jo meg, å sa jo også til meg at han likte meg, men det er ikke det samme som at han ville date meg. 

Anonymkode: 5be01...348

 

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Han liker deg ikke på samme måten du liker han, da hadde han gjort noe for lenge siden. Du har gitt han klarsignal for lenge siden og sagt at du liker han, men han liker deg ikke godt nok til å ville gjøre noe seriøst med deg. Han liker bare oppmerksomheten og interessen du gir han

Anonymkode: 76b14...68f

Dette er nettopp grunnen til at jeg har vært tilbakeholden selv. Han sa at han synes jeg var flott og at han ønsket å ta initiativ til samtale neste gang - noe han gjorde. Men noe mer skjedde aldri. Nettopp derfor jeg har prøvd å gå videre og takke ja til andre som ber meg ut. Jeg synes han virker interessert i hvertfall, men selvfølgelig kan jeg ta feil.

Ts

Anonymkode: dd9cb...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle disse tingene man må lese og gjøre- kroppsspråk og kommunikasjon...  Hadde man lært seg det hadde man ikke trengt å lure så mye kanskje. Noen er jo sjenerte/introverte og. 

Anonymkode: 957fc...348

Kan du forklare hva du mener? 😊

Anonymkode: dd9cb...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Dette er nettopp grunnen til at jeg har vært tilbakeholden selv. Han sa at han synes jeg var flott og at han ønsket å ta initiativ til samtale neste gang - noe han gjorde. Men noe mer skjedde aldri. Nettopp derfor jeg har prøvd å gå videre og takke ja til andre som ber meg ut. Jeg synes han virker interessert i hvertfall, men selvfølgelig kan jeg ta feil.

Ts

Anonymkode: dd9cb...0d9

Du gjør nok rett i å fortsette å date andre. Som en bruker her skrev, han har fått klarsignal. Hadde situasjonen vært snudd, og han sa klart i fra til deg at han liker deg, hadde ikke da du tatt iniativ til noe mer, om du likte han tilbake? Der tror jeg du har svaret ditt. Hadde han likt deg på den måten tilbake, hadde han jo ikke holdt igjen når han fikk grønt lys.

Anonymkode: 5be01...348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Dette er nettopp grunnen til at jeg har vært tilbakeholden selv. Han sa at han synes jeg var flott og at han ønsket å ta initiativ til samtale neste gang - noe han gjorde. Men noe mer skjedde aldri. Nettopp derfor jeg har prøvd å gå videre og takke ja til andre som ber meg ut. Jeg synes han virker interessert i hvertfall, men selvfølgelig kan jeg ta feil.

Ts

Anonymkode: dd9cb...0d9


Han er ikke interessert nok obviously. Glem han! Han har fått sjansen sin og du har ventet lenge nok på han

Anonymkode: 76b14...68f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han vil vel bare ha bekreftelse på at du ville ha ham, så er han ikke interessert i mer nærhet, dessverre... noen er sånn, de mister interessen med en gang de får høre det de vil, men passer på å holde deg litt åpen likevel.

Anonymkode: 6ad1f...11e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:


Han er ikke interessert nok obviously. Glem han! Han har fått sjansen sin og du har ventet lenge nok på han

Anonymkode: 76b14...68f

Prøver å glemme. Men jeg er helt latterlig tiltrukket. Og han vet det garantert. 

Ts

Anonymkode: dd9cb...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør om han er gira på å stikke å ta en kopp kaffe.

Anonymkode: 13b20...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spør om han er gira på å stikke å ta en kopp kaffe.

Anonymkode: 13b20...ff4

 

2 minutter siden, Ramona skrev:

Ikke gjør noen ting. Game over. Skaff deg en annen mann. 

:bond:

Anonymkode: dd9cb...0d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker ikke å spille noe spill når det kommer til kjærlighet og dating. Jeg har gjort det klart for fyren at jeg liker og er interessert i han, men det er gått flere måneder og han har fortsatt ikke tatt initiativ til å gjøre noe. Bare ser mye på meg og smiler, hilser, blir smårar. Jeg gidder ikke å vise mer enn han viser meg. Selvrespekt. Har prøvd å gå videre, date andre gutter som har bedt meg ut i mellomtiden. Men det er noe ved ham som forteller meg at gjengjelder følelsene mine. Jeg merker det på han, ser det spesielt i blikket og væremåten. Ikke minst har han jo selv sagt at han liker meg og vil ha mer kontakt - som også var for flere måneder siden. 

Han vet at jeg liker han, jeg har gitt klar signal. Men likevel gir han ikke noe mer enn disse subtile signalene når vi omgås? 

Er bare det at jeg har prøvd å gå videre, men jeg klarer ikke å slutte å være interessert i han.

Jeg skjønner meg i hvertfall ikke på han, noen andre som gjør? 😔

Anonymkode: dd9cb...0d9

Det er jo ikke sånn at så fort en jente sier hun vil ha en fyr så hopper fyren på. Kan være han syns det er rart at du liker han når han ikke liker deg.

Anonymkode: 618c7...353

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...