Gå til innhold

Hvordan takle eksen går videre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg takler det ikke. Er helt knust. Eksen er gått videre. Har funnet seg ny og sa alt om oss var over. Det 1 uke etter å ha sist vært intim med meg. Hvordan klarer de det? Fra elske med meg, til å skulle treffe hun nye. De har chattet og møtt hverandre 3 ganger. I mens har han og holdt på med meg. 😢 Fikk dp senest for 3 dager siden. Holder oss for narr både meg og hun nye. ☹

Anonymkode: 3dfa3...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjedde også med meg nylig, og det er grusomt. Men det beste du kan gjøre nå er å blokkere ham på ALT og være klar over at du ble utnyttet. Gjør det klart for deg selv at du ALDRI skal prate med ham igjen.. Han er ikke verdt det! 

 

Men dette blir tungt kjære deg ❤️ Det er ikke noe kjekt å gå gjennom dette, men det kommer til å gjøre deg veldig sterk 

Anonymkode: 2a23f...f07

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæ ja. Det er tungt. Har slettet snap og skriver kun sms om barna. Har avfulgt på facebook. Gruer meg til å se dem hånd i hånd. Er visst hun andre han valgte. Hun skulle bare visst at han drev på med meg og. 

Anonymkode: 3dfa3...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han holder ingen for narr. 

Deg har han gjort det slutt med og hun nye har han ingen forpliktelser overfor enda. 

Du fikk DP? Som i double penetration

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, FrodeF skrev:

Han holder ingen for narr. 

Deg har han gjort det slutt med og hun nye har han ingen forpliktelser overfor enda. 

Du fikk DP? Som i double penetration

Dick pick. Hvis jeg var hun andre ville jeg likt å visst om daten holdt fortsatt på med eksen sin. Ærlig talt!

Anonymkode: 3dfa3...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, FrodeF skrev:

Han holder ingen for narr. 

Deg har han gjort det slutt med og hun nye har han ingen forpliktelser overfor enda. 

Du fikk DP? Som i double penetration

Åh kan ikke du bare slutte med det der: MENN ER ALDRI DRITSEKKER!! AAAAAAALDRI-kjøret. Man har ansvar for sine egne handlinger og man har ansvar for folk man drar inn i livet ditt. Enhver idiot skjønner at det ikke er greit å ha seg med eksen eller holde på med to damer samtidig. 

Anonymkode: a7941...948

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åh kan ikke du bare slutte med det der: MENN ER ALDRI DRITSEKKER!! AAAAAAALDRI-kjøret. Man har ansvar for sine egne handlinger og man har ansvar for folk man drar inn i livet ditt. Enhver idiot skjønner at det ikke er greit å ha seg med eksen eller holde på med to damer samtidig. 

Anonymkode: a7941...948

Takk. Enig. Min eks mener visst det er helt greit. Nei, det er ikke greit. Lyst å visevhun uvitende om hvilken mann hun tror hun elsker. Ååååå. Blir så lei meg!

Anonymkode: 3dfa3...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Enig. Min eks mener visst det er helt greit. Nei, det er ikke greit. Lyst å visevhun uvitende om hvilken mann hun tror hun elsker. Ååååå. Blir så lei meg!

Anonymkode: 3dfa3...f61

Bare prøv å glemme han. Mest mulig. Det er så jævlig vanskelig, jeg vet det. Og spesielt når dere har barn sammen. 

Men glem at den nye dama vil bry seg om at han holdt på med deg samtidig, det gjør det visst bare mere gjevt å kapre fyren, etter min erfaring. (Og ja, jeg har vært gjennom en del av det samme. Trodde det betydde noe at vi hadde barn og nydelig sex. Men det mente hverken x’en eller den nye. Så det eneste som hjalp var minst mulig kontakt, for ever. Og til slutt har jeg klart å glemme han og gå videre, men det tok nesten to år)

Anonymkode: f0cf3...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han har møtt en annen kvinne tre ganger og nå er i et fast og forpliktende forhold til henne, tenker jeg du kan være glad at du er kvitt ham.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, eller skrev:

Om han har møtt en annen kvinne tre ganger og nå er i et fast og forpliktende forhold til henne, tenker jeg du kan være glad at du er kvitt ham.

Jo, men det er så vondt. Er redd hvis dette ikke funker, så kommer han snikende tilbake. Jeg er så svak. Tør ikke møte noen nye pga lav selvtillit og at jeg er preget av dette opplegget her. Skulle ønske man kunne skru av alle følelser. 

Anonymkode: 3dfa3...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg veldig igjen i det du skriver! Eksen min også kom snikende tilbake hver gang det ikke funket med ei ny, og jeg var ikke sterk nok til å stå i mot..Gang på gang. Men nå har han blitt offisielt sammen med hun nye, og det gjør skikkelig vondt. Når jeg for noen måneder siden fikk vite at han hadde begynt å holde på med enda ei ny, så fikk jeg nok. Da hadde vi tekstet mye sammen, vært med hverandre, han spurte om jeg ville være med han og kompisene hans på ferie, og plutselig så sier han at han holder på me ei ny, og det hadde vart en måneds tid. Jeg fikk helt sjokk, og bestemte meg for at nå var det virkelig på tide å kutte kontakten med ham.Er jo glad for at han ikke skal få ha meg på si som han prater med og slik, og som han vet er tilgjengelig dersom det går t hekkan igjen, men det er veldig rart å ikke ha ham i livet mitt lenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Palmesus skrev:

Kjenner meg veldig igjen i det du skriver! Eksen min også kom snikende tilbake hver gang det ikke funket med ei ny, og jeg var ikke sterk nok til å stå i mot..Gang på gang. Men nå har han blitt offisielt sammen med hun nye, og det gjør skikkelig vondt. Når jeg for noen måneder siden fikk vite at han hadde begynt å holde på med enda ei ny, så fikk jeg nok. Da hadde vi tekstet mye sammen, vært med hverandre, han spurte om jeg ville være med han og kompisene hans på ferie, og plutselig så sier han at han holder på me ei ny, og det hadde vart en måneds tid. Jeg fikk helt sjokk, og bestemte meg for at nå var det virkelig på tide å kutte kontakten med ham.Er jo glad for at han ikke skal få ha meg på si som han prater med og slik, og som han vet er tilgjengelig dersom det går t hekkan igjen, men det er veldig rart å ikke ha ham i livet mitt lenger..

Er nettopp det. Å ikke ha han i livet mitt. En jeg prater med daglig via chat. Det er helt fryktelig å miste all kontakt. Og vite at han går hånd i hånd med ei ny. 

Anonymkode: 3dfa3...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :( Hater tanken på at han som en gang var min, nå er hennes..Og denne gangen er det annerledes, for henne har han faktisk følelser for..At han er glad i ei annen, de reiser på ferier sammen, opplever ting..Jeg sliter med å takle det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt motsatt. Jeg blir såra av ethvert snev til at eksen har følelser for meg eller likte livet vårt sammen. Jeg skjønner fortsatt ikke "hva jeg gjorde galt" som fikk ham uforelska. Det sårer meg tom at han ikke finner noen andre/finner roa. For da er han liksom avskrekka fra forhold pga meg....

Anonymkode: 10a12...608

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Palmesus skrev:

Ja :( Hater tanken på at han som en gang var min, nå er hennes..Og denne gangen er det annerledes, for henne har han faktisk følelser for..At han er glad i ei annen, de reiser på ferier sammen, opplever ting..Jeg sliter med å takle det..

Samme her. Verste er når de legger klinebilder ut på face. Hva faen liksom. Får det så smurt opp i trynet. 

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt motsatt. Jeg blir såra av ethvert snev til at eksen har følelser for meg eller likte livet vårt sammen. Jeg skjønner fortsatt ikke "hva jeg gjorde galt" som fikk ham uforelska. Det sårer meg tom at han ikke finner noen andre/finner roa. For da er han liksom avskrekka fra forhold pga meg....

Anonymkode: 10a12...608

Det har nok ikke med deg å gjøre. Han klarer ikke finne roen pga han ikke føler nok tenker jeg. De som er sammen med mange er ikke fornøyd med noe. 

Anonymkode: 3dfa3...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har nok ikke med deg å gjøre. Han klarer ikke finne roen pga han ikke føler nok tenker jeg. De som er sammen med mange er ikke fornøyd med noe. 

Anonymkode: 3dfa3...f61

Jeg er den eneste han har vært sammen med, utenom eksen han data i 2 mnd for nesten 20 år sia. Han har vært singel siden bruddet vårt for 2 år sia. Kanskje han ligger med noen, men jeg tror ikke egentlig det. Skulle ønske for hans skyld at han gikk videre. Jeg har gjort det. 

Anonymkode: 10a12...608

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...