Gå til innhold

Hvordan få venner/nettverk i ny by? (flytter pga. jobb)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!☺️

Jeg er nyutdannet og skal snarlig flytte til en ny by pga. av jobb der jeg ikke kjenner noen. Byen er bare 2 timer unna Oslo (er fra Oslo) og jeg har vært der før som en del av utplassering. Jeg vet at det er ca. 10 andre som er i samme situasjon som meg og som skal starte på jobb med meg, så jeg håper at det blir et hyggelig arbeids- og sosialt miljø! 

Jeg har veldig lyst til å bli kjent med mange nye mennesker og få meg et  venner/nettverk der.:) Har dere noen tips til hvordan jeg bør gå fram for å få meg venner? Jeg tenker det er viktig å framstå åpen og interessert, men hvordan komme forbi bare dette "hilsestadiet"? Jeg vil jo gjerne ha noen å henge med der etter jobb på fritiden. Er veldig spent da dette er første gang jeg flytter ut av Oslo for en lengre periode og håper jeg trives der!  

 

Anonymkode: 3f491...c12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 22.2.2019 den 0.13, AnonymBruker skrev:

Hvilken by

Anonymkode: e3c95...9d4

By i Telemark 😊

Anonymkode: 3f491...c12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skien eller Porskegrunn er sosiale byer som er landelige og sentrale. Har du en interesse, er det enkelt å bygge nettverk derfra :)

Anonymkode: 2e20b...fab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skien eller Porskegrunn er sosiale byer som er landelige og sentrale. Har du en interesse, er det enkelt å bygge nettverk derfra :)

Anonymkode: 2e20b...fab

Ja, det er Skien ja! Er jo glad i trening, gå turer og dans og litt forskjellig. Litt usikker på hvordan jeg skal gå fram - vet dere om hva slags fritidsaktiviteter som finnes her? Tenkte å søke litt rundt, men alltid fint å høre fra noen som er litt kjent i området :)

Anonymkode: 3f491...c12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...