Gå til innhold

Savner nærhet og sex, hvordan gå fram på Tinder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Søker egentlig kjærlighet, men savner veldig nærhet og sex.. Så tenker at jeg kanskje skal gi det en sjanse å finne en elsker. 

Jeg er 40+ og tenker at jeg kanskje skal forsøke Tinder for dette. Skjønner at det er lurt å være helt åpen om dette, men hvordan gå fram for å finne en fin mann på denne måten?

 

Anonymkode: 64fa2...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du kvinne er det lett å finne en elsker på Tinder. 

Er du mann er det mye mye værre. Da må du være svært pen.

Anonymkode: 2f6aa...0e1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du kvinne er det lett å finne en elsker på Tinder. 

Er du mann er det mye mye værre. Da må du være svært pen.

Anonymkode: 2f6aa...0e1

 

Er kvinne og middels pen. Men hvordan går man fram? Jeg tenker at det kan bli en fast elsker og ikke bare en ons.. Og da må vi kanskje bli litt kjent først og se om det er en relasjon som kan vare over tid?

ts

Anonymkode: 64fa2...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor leter du ikke heller bare etter en kjæreste når du likevel tenker lete etter en fast sexpartner og en bra mann? Du kommer jo til å forelske deg i han som oppfyller de kravene der fordi du stiller samme krav som til en kjæreste. Og da er du doomed fordi du har gått inn i forholdet med underlivet først og mangler den grunnleggende respekten pga det. 

Hvis du vil ha elsker bør du gå for en idiot du ALDRI kommer til å forelske deg i, men som har en helt ok  kropp. 

Anonymkode: cb575...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor leter du ikke heller bare etter en kjæreste når du likevel tenker lete etter en fast sexpartner og en bra mann? Du kommer jo til å forelske deg i han som oppfyller de kravene der fordi du stiller samme krav som til en kjæreste. Og da er du doomed fordi du har gått inn i forholdet med underlivet først og mangler den grunnleggende respekten pga det. 

Hvis du vil ha elsker bør du gå for en idiot du ALDRI kommer til å forelske deg i, men som har en helt ok  kropp. 

Anonymkode: cb575...3fc

 

Fordi det er så vanskelig å finne en mann som ønsker å bli i et forhold... Har forsøkt det, og det blir skuffelse på skuffelse. 

ts

Anonymkode: 64fa2...97d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor leter du ikke heller bare etter en kjæreste når du likevel tenker lete etter en fast sexpartner og en bra mann? Du kommer jo til å forelske deg i han som oppfyller de kravene der fordi du stiller samme krav som til en kjæreste. Og da er du doomed fordi du har gått inn i forholdet med underlivet først og mangler den grunnleggende respekten pga det. 

Anonymkode: cb575...3fc

Vi er mange som har gått inn i forhold "med underlivet først", og blitt værende i kjærlige, gode forhold. Hva er det du babler om, hva for slags 1600-talls seksualmoral er det du har, som mener at man mangler grunnleggende respekt hvis man ligger med noen tidlig i forholdet?

Blir kvalm av sånne bakstreverske holdninger.

Anonymkode: aba75...203

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er mange som har gått inn i forhold "med underlivet først", og blitt værende i kjærlige, gode forhold. Hva er det du babler om, hva for slags 1600-talls seksualmoral er det du har, som mener at man mangler grunnleggende respekt hvis man ligger med noen tidlig i forholdet?

Blir kvalm av sånne bakstreverske holdninger.

Anonymkode: aba75...203

 

Jeg tenker også sånn som deg, at det faktisk er mulig å starte et forhold med sex. At man kanskje kan like den delen først og at følelsene utvikles etterhvert etter det.

ts

Anonymkode: 64fa2...97d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er mange som har gått inn i forhold "med underlivet først", og blitt værende i kjærlige, gode forhold. Hva er det du babler om, hva for slags 1600-talls seksualmoral er det du har, som mener at man mangler grunnleggende respekt hvis man ligger med noen tidlig i forholdet?

Blir kvalm av sånne bakstreverske holdninger.

Anonymkode: aba75...203

Sikkert kjempemange, du kan nok telle dem på under én hånd, tenker jeg. 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Fordi det er så vanskelig å finne en mann som ønsker å bli i et forhold... Har forsøkt det, og det blir skuffelse på skuffelse. 

ts

Anonymkode: 64fa2...97d

Men du kommer ikke til å føle deg noe bedre av å garantert bare være sex for noen.

Anonymkode: cb575...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert kjempemange, du kan nok telle dem på under én hånd, tenker jeg. 

Men du kommer ikke til å føle deg noe bedre av å garantert bare være sex for noen.

Anonymkode: cb575...3fc

 

Jeg er ikke "sex for noen", men vi er sex for og med hverandre. Jeg søker jo dette aktivt selv, og er sånn sett ikke noe offer. Den tankegangen synes jeg blir helt feil.

ts

Anonymkode: 64fa2...97d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg er ikke "sex for noen", men vi er sex for og med hverandre. Jeg søker jo dette aktivt selv, og er sånn sett ikke noe offer. Den tankegangen synes jeg blir helt feil.

ts

Anonymkode: 64fa2...97d

Oppdater tråden om ett år eller noe du. Den veien der er en blindvei, som om noe: tar deg lenger vekk fra kjærlighet enn du noen gang har vært. Men for all del: lykke til og ta hpv-vaksine om du ikke har gjort det. 

Anonymkode: cb575...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 40+ og har ikke helt visst hva jeg vil etter jeg ble singel, men har vært på Tinder en stund. Det skal mye til før jeg blir tiltrukket av en mann, så det har blitt mest "kaffedater" på meg. Den viktigste forskjellen på menn og damer tror jeg er at de oftere tenner visuelt, at de har lettere for å ha sex med en som de syns ser bra ut og oppfører seg noenlunde normalt. Men om du også kunne tenke deg sex med en kjekk & grei fyr, er det mange av dem der. Det er mange på ca 30 år som er interessert, så du må sette alderen ned dit. De på rundt 40+ er enten ikke interessert, er kjedelige å chatte med eller har ikke tatt vare på seg selv og ser deretter ut.

Ikke skriv noe i profilen om hva du vil. Det er heller slik at om du kun vil ha noe seriøst så skriver du det. Om det ikke står noe så vil mannen spørre hva du ser etter. Så svarer du "noe fast" eller formulerer deg med egne ord. Man vet jo aldri hva man vil med akkurat DEN personen før man har møttes. Mange skriver i chatten at de er åpne for det meste, klare for forhold om det skal klaffe etc. Selv om du "bare" skal ha FF er det best og fornuftig å ha tatt en kaffe i offentlig rom først og flørtet en stund på chat så man finner en gnist. Uansett om dere liker hverandre og hopper til sengs på date 2 eller 3, vil det jo aldri være noe garanti for at dere liker sexen, så kanskje blir det noen ONS på veien allikevel. 

De som sikkert blir ONS er de som spør deg raskt hvor du bor, ikke deler noe om seg selv og ikke er interessert i å bli kjent med deg overhode. (Jeg tror i hvert fall det, har aldri møtt noen av disse.) Med tanke på at man kan bli forelsket kan det være lurt å kun går for menn nærmere i alder og som har de barna han vil ha, med mindre du vil ha også. Du får føle deg frem på det der. 

Lykke til :)

Anonymkode: 08c95...327

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oppdater tråden om ett år eller noe du. Den veien der er en blindvei, som om noe: tar deg lenger vekk fra kjærlighet enn du noen gang har vært. Men for all del: lykke til og ta hpv-vaksine om du ikke har gjort det. 

Anonymkode: cb575...3fc

Herregud! Du er en sånn som mener at kvinner "gir" og menn "får" sex, ikke sant? Her kommer noe overraskende: kvinner har egen kjønnsdrift! Beklager sjokket, men sånn er det faktisk!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Søker egentlig kjærlighet, men savner veldig nærhet og sex.. Så tenker at jeg kanskje skal gi det en sjanse å finne en elsker. 

Jeg er 40+ og tenker at jeg kanskje skal forsøke Tinder for dette. Skjønner at det er lurt å være helt åpen om dette, men hvordan gå fram for å finne en fin mann på denne måten?

 

Anonymkode: 64fa2...97d

Svar fra en mann på 40.

Søker heller ikke noe forhold selv, men sex og kos som start er flott. One-nights og alkohol er ikke min greie. Jeg ser "vanlig" ut, høy som trener 3 ganger i uken. Så kroppen er fast i fisken, samtidig behandler jeg mennesker bra. Er ærlig på hva jeg søker.

Aldri brukt tinder, men prøvd div på internett som sukker.no. Lag en vanlig profil er mitt tips, som beskriver deg enkelt. Ikke skriv at du er ute etter en livspartner etc. De som jeg har møtt har vært helt vanlig i forskjellige aldre, alle har endt opp med å bli langvarige treff til de evt har funnet seg noen de vil satse på. Noen har evt kommet tilbake til meg igjen når den nye daten ikke var noe alikevel..

Det går faktisk ann å møtes med sex som start, å bare fortsette med det om man ikke ønsker mer. Men det handler om respekt, behandle hverandre bra. Sex er ikke "bare" sex....det er mye mer i mine øyne. Men rett kjemi kan sexen være dødsbra, uten at det er en person man kunne vært kjæreste med.

Holder meg til en om gangen selv, orker ikke mentalt å styre med flere. Nå har jeg en flott kvinne på 47år, som ble skilt for 1år siden. Hun ønsker ikke noen kjæreste eller samboer.....har fortsatt barn boende hjemme. Så blir 1 gang i uken ca. 

🙂 

Anonymkode: 12f34...804

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oppdater tråden om ett år eller noe du. Den veien der er en blindvei, som om noe: tar deg lenger vekk fra kjærlighet enn du noen gang har vært. Men for all del: lykke til og ta hpv-vaksine om du ikke har gjort det. 

Anonymkode: cb575...3fc

 

Skal ikke ligge rundt med masse menn, men lete etter en fin og god mann jeg kan knytte meg til og oppleve nærhet og sex med. Du får dette til å høres ut som kvinner er ofre... Gammeldags holdning!

Har vært i et prektig forhold i nesten 15 år, som krasjlandet med et brak. Man er ALDRI sikker på at man ikke blir skuffet og såret, uansett hva slags forhold man har til andre mennesker.

ts

Anonymkode: 64fa2...97d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg tenker også sånn som deg, at det faktisk er mulig å starte et forhold med sex. At man kanskje kan like den delen først og at følelsene utvikles etterhvert etter det.

ts

Anonymkode: 64fa2...97d

Du sier du ikke finner menn som ønsker å forplikte seg. Tror du det er noe lettere i den delen av datingverdenen hvor menn søker fuck friends? 

Tro meg, det er ikke lettere. At et forhold kan starte med sex, ja, men at begge to søker ff, og dermed blusset følelsene opp, er sjeldent, desverre. 

Folk som søker ff har ikke noe mer lyst til og forplikte seg, snarere tvert i mot. 

Anonymkode: 553f9...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...