Gå til innhold

Tips til hva jeg kan si for å få opmerksomheten til en på tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Blås i om det er med vilje, han, eller din illusjon av ham, har fått deg til å føle deg så desperat.

Mest sannsynlig bunner dette ut i noe i deg selv, dine erfaringer og så videre, men når du føler det sånn, og det ligger et sånt ubehag/desperasjon over det, så er det IKKE en gunstig eller sunn situasjon.

Anonymkode: 37c32...e79

Det er jo ikke noe ubehag eller direkte desperasjon, hadde vært vært nice om jeg fikk til en "date" med han, er så sjeldent jeg syntes noen er atraktive, derfor blir jeg litt sånn at det føles ut som at jeg endelig har funnet nåla i høystakken og mista den neddi igjen. Har som sagt 500 matcher på tinder, der han egentlig er den eneste jeg virkelig har villet møte, selvom alle de andre er helt ok, så har jeg egentlig ikke noe interesse av å stresse med å møte dem. Men han her var det noe spesielt ved for en gangs skyld. 

Anonymkode: 40847...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, FrodeF skrev:

Du  får sende melding og si du vil knulle han da... 

Ja, men jeg har jo gjort det etter tips igår. Var det han ikke svarte på nå. 

Anonymkode: 40847...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trenger ikke møte noen for at det skal være sånn.

Hvor gammel er du/dere?

Anonymkode: 37c32...e79

Jeg 26 og han 31 

Anonymkode: 40847...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke skriv mer nå! Du skremmer han vekk om du fortsetter.. 

Anonymkode: 38e21...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er jo ikke noe ubehag eller direkte desperasjon, hadde vært vært nice om jeg fikk til en "date" med han, er så sjeldent jeg syntes noen er atraktive, derfor blir jeg litt sånn at det føles ut som at jeg endelig har funnet nåla i høystakken og mista den neddi igjen. Har som sagt 500 matcher på tinder, der han egentlig er den eneste jeg virkelig har villet møte, selvom alle de andre er helt ok, så har jeg egentlig ikke noe interesse av å stresse med å møte dem. Men han her var det noe spesielt ved for en gangs skyld. 

Anonymkode: 40847...24a

Og den følelsen av at han er "spesiell" gjør deg desperat.

Det er den samme følelsen man får når en reklame eller salgsplakat sier at noe er sååå bra, men fort deg, for vi har bare X antall produkter igjen!

Med det resultat at du føler deg stressa, og må ta en rask avgjørelse, som ofte ender i kjøp, for å ikke gå glipp av sjansen.

Anonymkode: 37c32...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke skriv mer nå! Du skremmer han vekk om du fortsetter.. 

Anonymkode: 38e21...702

Ja, men han svarer jo ikke? Får jo liksom ikke skremt vekk noen som ikke svarer 

Anonymkode: 40847...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Ja, men han svarer jo ikke? Får jo liksom ikke skremt vekk noen som ikke svarer 

Anonymkode: 40847...24a

Da er han vel ikke engang interessert i deg om det så bare er for et billig knull. Høres jo ikke bra ut.

Anonymkode: b3a0e...f10

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og den følelsen av at han er "spesiell" gjør deg desperat.

Det er den samme følelsen man får når en reklame eller salgsplakat sier at noe er sååå bra, men fort deg, for vi har bare X antall produkter igjen!

Med det resultat at du føler deg stressa, og må ta en rask avgjørelse, som ofte ender i kjøp, for å ikke gå glipp av sjansen.

Anonymkode: 37c32...e79

Vet ikke heelt om jeg henger med på den sammenhengen. Jeg får jo ikke "kjøpt" han når han ikle svarer. Og jeg får ikke tatt noe avgjørelse når han ikke svarer. Og man pleier vel ikke å angre på et salgs kupp! 

Anonymkode: 40847...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da er han vel ikke engang interessert i deg om det så bare er for et billig knull. Høres jo ikke bra ut.

Anonymkode: b3a0e...f10

Poenget er at han var jo det før jeg sa at jeg egentlig var på tinder for noe seriøst. Hadde han ikke svart in firstplace så hadde jeg tenkt at, nei han er ikke interesdert, next! 

Anonymkode: 40847...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Poenget er at han var jo det før jeg sa at jeg egentlig var på tinder for noe seriøst. Hadde han ikke svart in firstplace så hadde jeg tenkt at, nei han er ikke interesdert, next! 

Anonymkode: 40847...24a

Jeg er mann. Jeg ville tenkt at du skal prøve å lure meg inn i noe seriøst etter sex, eller lage drama og mas i ettertid. Det er det eneste jeg kan se for meg at han tenker.

Anonymkode: b3a0e...f10

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Poenget er at han var jo det før jeg sa at jeg egentlig var på tinder for noe seriøst. Hadde han ikke svart in firstplace så hadde jeg tenkt at, nei han er ikke interesdert, next! 

Anonymkode: 40847...24a

Sikker på at du er 26?

Anonymkode: 37c32...e79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann. Jeg ville tenkt at du skal prøve å lure meg inn i noe seriøst etter sex, eller lage drama og mas i ettertid. Det er det eneste jeg kan se for meg at han tenker.

Anonymkode: b3a0e...f10

Ja, så da har jeg ødlagt det da ved å si at jeg var der for noe seriøst på sikt? Jeg skrev jo en meldimg igår etter tips der jeg sa noen i den duren at vi kunne møtes bare for sex. Jeg skrev ikke akkurat der, men noe som betyr det samme, på en litt morsom måte 

Anonymkode: 40847...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Poenget er at han var jo det før jeg sa at jeg egentlig var på tinder for noe seriøst. Hadde han ikke svart in firstplace så hadde jeg tenkt at, nei han er ikke interesdert, next! 

Anonymkode: 40847...24a

Nå vet ikke jeg hvordan samtalen deres begynte, eller hvem som startet den, men man er da høflig i slike situasjoner uansett. 

Hvis du finner ham såpass interessant skal du nok ikke se bortifra at han er blant de 10% av karer som får mye oppmerksomhet på tinder og der ligger nok litt av problemet, du ser på ham som spesiell, han ser på deg som en av mange og det er mye mulig han ikke har plass til deg i rotasjonen akkurat nå - evt faktisk holder på med ei

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikker på at du er 26?

Anonymkode: 37c32...e79

Ja jeg er ganske sikker på det ja. 

Anonymkode: 40847...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja, så da har jeg ødlagt det da ved å si at jeg var der for noe seriøst på sikt? Jeg skrev jo en meldimg igår etter tips der jeg sa noen i den duren at vi kunne møtes bare for sex. Jeg skrev ikke akkurat der, men noe som betyr det samme, på en litt morsom måte 

Anonymkode: 40847...24a

Det dumme nå er at det begynner å bli for mange meldinger på rad. Menn er ikke egentlig særlig dømmende ovenfor "desperat" adferd, men nå begynner det nok å bli for mye for typen.

Anonymkode: b3a0e...f10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker said:

Eller til dere menn som får mange "henvendelser". Er det turn of eller turn on at damene "maser" ? Er det kanskje bare kvinner som syntes det er usexy ? 

Anonymkode: 40847...24a

Mas er aldri turn-on. Men «ivrighet» kan være det. Hårfin linje og jeg vet faktisk ikke helt hvordan man kan skille de, men noen får det til. Det største problemet med henvendelser er at det kommer fra 5,6 og syvere, sjelden de virkelig flotte damene.

Dette er et paradoks, fordi selv om henvendelsene er der er de ikke fra de damene jeg møter når jeg er ute, da er plutselig 8/9’ere mulig, mens på tinder må en godta mer eller bare droppe hele greia

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, SM30 skrev:

Nå vet ikke jeg hvordan samtalen deres begynte, eller hvem som startet den, men man er da høflig i slike situasjoner uansett. 

Hvis du finner ham såpass interessant skal du nok ikke se bortifra at han er blant de 10% av karer som får mye oppmerksomhet på tinder og der ligger nok litt av problemet, du ser på ham som spesiell, han ser på deg som en av mange og det er mye mulig han ikke har plass til deg i rotasjonen akkurat nå - evt faktisk holder på med ei

Ja, han har garantert mange etter seg ja, det er ikke noe å lure på. Skulle gjerne lagt ut samtalen, men det kan jeg jo ikke. 

Er my mulig at det du sier der er sant, men vi var i en aktiv samtale så brått sluttet den da jeg spurte han hva han gjorde på tinder, han svarte at han i første omgang bare var ute etter sex, også sa jeg at jeg egentlig i bunn og grunn er der for noe seriøst. Også svarte han ikke noe mer. 

Anonymkode: 40847...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det dumme nå er at det begynner å bli for mange meldinger på rad. Menn er ikke egentlig særlig dømmende ovenfor "desperat" adferd, men nå begynner det nok å bli for mye for typen.

Anonymkode: b3a0e...f10

Det er bare 2 meldinger etter at han sluttet å svare. En: hei hva gjør du? :) og en noe ala: ville du møtes for å knulle? 

Anonymkode: 40847...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, SM30 skrev:

Mas er aldri turn-on. Men «ivrighet» kan være det. Hårfin linje og jeg vet faktisk ikke helt hvordan man kan skille de, men noen får det til. Det største problemet med henvendelser er at det kommer fra 5,6 og syvere, sjelden de virkelig flotte damene.

Dette er et paradoks, fordi selv om henvendelsene er der er de ikke fra de damene jeg møter når jeg er ute, da er plutselig 8/9’ere mulig, mens på tinder må en godta mer eller bare droppe hele greia

Jeg føler liksom at jeg har vært mer ivrig enn masete, eller hva syntes du? Jeg sendte en hva skjer melding 1 uke etter at han sluttet å svare også fikk jeg ikke svar, så ca 4 dager etter det igjen skrev jeg det med at ville du møtes for å knulle (som sagt ikke akkurat det, men en litt mer lystig/morsom "invutasjon". Ville du ansett det som mas eller ivrighet? 

Anonymkode: 40847...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, han har garantert mange etter seg ja, det er ikke noe å lure på. Skulle gjerne lagt ut samtalen, men det kan jeg jo ikke. 

Er my mulig at det du sier der er sant, men vi var i en aktiv samtale så brått sluttet den da jeg spurte han hva han gjorde på tinder, han svarte at han i første omgang bare var ute etter sex, også sa jeg at jeg egentlig i bunn og grunn er der for noe seriøst. Også svarte han ikke noe mer. 

Anonymkode: 40847...24a

Der har du svaret ditt!!

Anonymkode: 37c32...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...