Gå til innhold

Tips til hva jeg kan si for å få opmerksomheten til en på tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg matchet med en fyr på tinder som jeg faktisk fant veldig interessant. Jeg tror kanskje at bare 1 av 300 matcher interesserer meg sånn skikkelig. Jeg vet hvem han er fra før, men han vet ikke hvem jeg er ifra før. 

Jeg sakket litt med han, men han var tydlig på at han først og fremst bare var ute etter noen å ligge med og jeg sa at jeg egntlig var ute etter noe mer enn bare et ligg og da sluttet han å svare. 

Jeg er egentlig ute etter begge deler, og hadde holdt for meg med en fuckfriend... så angrer på at jeg sa det. jeg har ikke ligget med noen siden i sommer!!! Og det er fordi jeg sjeldent blir tiltrukket av folk sexuelt.. men han her er det noe med. 

Hva kan jeg si eller gjøre for å få opp interessen hans igjen uten å virke helt desp? Har sendt 1 "hei hva skjer" melding for en uke siden etter at han sluttet å svare, men den har han heller ikke svart på. 

Jeg vet jo selv at jeg mister totalt interessen av folk på tinder som sender melding på melding når jeg ikke har svart eller ikke vært på tinder på en stund også går jeg inn, så har jeg fått sånn 3 meldinger av samme person fordi jeg ikke har svart. 

Jeg er ganske sikker på at han sluttet å svare fordi at jeg sa jeg var interessert i forhold på sikt, for han virket interessert før det. 

Så hva kan jeg si ? 

 

Anonymkode: 40847...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En gang så skrivde jeg "viste du at ananas har kjøttetende enzymer, så når du spiser ananas spiser den egentlig deg". Tydeligvis så funket det🤔

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, sofieboller skrev:

En gang så skrivde jeg "viste du at ananas har kjøttetende enzymer, så når du spiser ananas spiser den egentlig deg". Tydeligvis så funket det🤔

 

Tjaa, tror ikke det ville funket på han.. han er litt sånn "hard to get" "høy på seg sjæl" type kanskje... tror han kanskje bare ville syntes det hadde vært teit :( må nesten være noe litt sexuelt, men morsomt tror jeg kanskje 

Anonymkode: 40847...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder?

"Skal vi knulle?" er vel alt du trenger å si?

Anonymkode: 37c32...e79

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tinder?

"Skal vi knulle?" er vel alt du trenger å si?

Anonymkode: 37c32...e79

Ja tror du det holder da? Etter at jeg "dreit meg ut" ved å si at jeg var ute etter forhold? 

Anonymkode: 40847...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder er enkelt, de fleste der inne er for det meste etter knull. Hadde enkelt skrevet "hei vi kan godt møttes for å knulle?"

 

Anonymkode: d8538...862

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tinder er enkelt, de fleste der inne er for det meste etter knull. Hadde enkelt skrevet "hei vi kan godt møttes for å knulle?"

 

Anonymkode: d8538...862

Ja, jeg bare skrev noe sånt i den duren, hvis ikke jeg får respons da så får det bare være, da hsr han sikkert funnet noen andre å knulle 😂 hadde vært himmel å knulle han tror jeg, så tvitvi, ønsk meg lykke til 😍

Anonymkode: 40847...24a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, dette minte meg om en situasjon jeg var i i fjor. Sa at jeg ikke var ute etter fohold fordi jeg hadde vært i et lengre forhold for ikke lenge siden, mens hun var ute etter noen å utvikle noe seriøst med. Vi sluttet å chatte og det var vel en mld jeg ikke svarte på der også...

Så plutselig en dag spør hun om jeg ville knulle henne og det hadde jeg jo i utgangspunktet lyst til så jeg stilte villig opp. Ga henne det hun vill ha, og tror hun var fornøyd for hun spurte flere ganger. Var ikke helt klaff for min del så gikk videre, men morsom erfaring!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løpet er kjørt og det skal du være glad for. Han vil bare ha ei å tømme seg i, ikke noe fast. Ha litt mer verdighet enn å prøv å bli fuck frienden hans for du kommer 100% sikkert til å bli såra og føle deg ekkel og brukt.  

Anonymkode: 5ad52...970

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan si at du egentlig er ute etter noe seriøst, men om du først skal ha det litt gøy er han absolutt et alternativ!

Anonymkode: 201f1...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Løpet er kjørt og det skal du være glad for. Han vil bare ha ei å tømme seg i, ikke noe fast. Ha litt mer verdighet enn å prøv å bli fuck frienden hans for du kommer 100% sikkert til å bli såra og føle deg ekkel og brukt.  

Anonymkode: 5ad52...970

Jeg har hatt flere fuckfriends og mange onenight stands, går helt fint :) er en voksen dame og vet selv hva jeg kan gjøre og ikke gjøre, kjenner meg selv såpass godt :)

Anonymkode: 40847...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke svart 🙄 bor rett i nærheten å. Merkelig at han var så interessert for så å ikke svare.. kan det hende han ikke har sett det? Litt rart det å da. Hvorfor ikke bare slette matchen. 

Er en gang i skuddåret at jeg syntes noen er så tiltrekkende, så derfor jeg blir litt sånn "FAEN". Sikkert 100 år til neste gang ja. 

Nå er det plutselig JEG som er "desperat" 🙈 noe jeg selv syntes er skikkelig usexy. Huff. 

Noen tips til noe annet jeg kan si ? 😅

Anonymkode: 40847...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller til dere menn som får mange "henvendelser". Er det turn of eller turn on at damene "maser" ? Er det kanskje bare kvinner som syntes det er usexy ? 

Anonymkode: 40847...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ikke svart 🙄 bor rett i nærheten å. Merkelig at han var så interessert for så å ikke svare.. kan det hende han ikke har sett det? Litt rart det å da. Hvorfor ikke bare slette matchen. 

Er en gang i skuddåret at jeg syntes noen er så tiltrekkende, så derfor jeg blir litt sånn "FAEN". Sikkert 100 år til neste gang ja. 

Nå er det plutselig JEG som er "desperat" 🙈 noe jeg selv syntes er skikkelig usexy. Huff. 

Noen tips til noe annet jeg kan si ? 😅

Anonymkode: 40847...24a

Bare det at han har fått deg til å føle deg så desperat burde egentlig være et rødt flagg, gå unna og ikke se deg tilbake!

Anonymkode: 37c32...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Eller til dere menn som får mange "henvendelser". Er det turn of eller turn on at damene "maser" ? Er det kanskje bare kvinner som syntes det er usexy ? 

Anonymkode: 40847...24a

De fleste syns det er usexy, du vet da at du har de i din hule hånd, og kan la de gå på gress og holde de litt varme innimellom, som en reserveløsning.

Anonymkode: 37c32...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bare det at han har fått deg til å føle deg så desperat burde egentlig være et rødt flagg, gå unna og ikke se deg tilbake!

Anonymkode: 37c32...e79

Han vet vel ikke hva jeg føler så det er vel ikke med vilje fra hans side 😂

Anonymkode: 40847...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De fleste syns det er usexy, du vet da at du har de i din hule hånd, og kan la de gå på gress og holde de litt varme innimellom, som en reserveløsning.

Anonymkode: 37c32...e79

Nå har jo ikke jeg og han møttes, så hvorfor skulle han tro at han har meg i sin hule hånd. 

Anonymkode: 40847...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Han vet vel ikke hva jeg føler så det er vel ikke med vilje fra hans side 😂

Anonymkode: 40847...24a

Blås i om det er med vilje, han, eller din illusjon av ham, har fått deg til å føle deg så desperat.

Mest sannsynlig bunner dette ut i noe i deg selv, dine erfaringer og så videre, men når du føler det sånn, og det ligger et sånt ubehag/desperasjon over det, så er det IKKE en gunstig eller sunn situasjon.

Anonymkode: 37c32...e79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå har jo ikke jeg og han møttes, så hvorfor skulle han tro at han har meg i sin hule hånd. 

Anonymkode: 40847...24a

Trenger ikke møte noen for at det skal være sånn.

Hvor gammel er du/dere?

Anonymkode: 37c32...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...