Gå til innhold

Hvordan bryter man vennskap ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en venn som jeg hang litt med før. Han er ganske koselig å være med, men jeg føler vi ikke har noe tilfelles. Det føltes fort veldig falskt ut, at vi er "bestevenner" og skal henge sammen hele tiden, men så var vi vel egentlig ikke så gode venner. Eller jeg blir ikke så fort venner med folk i hvert fall.

Og nå kan jeg ikke egentlig tenke meg å fortsette å treffe personen mer fordi jeg føler vi ikke egentlig kommer til å utvikle et vennskap som jeg ser etter. Så jeg lurer egentlig på hvordan jeg kan bryte det helt opp. Vi har jo halvveis sagt til hverandre ved jul at "ja, vi må møtes igjen snart" også har det vært stille. Og nå nylig spurte han om vi kanskje skulle møtes snart. 
Burde jeg bare fortsette å være stille, og ikke svare, eller burde jeg si noe? Føler det her er som å slå opp med noen 😂 Sånn selv om vi ikke er så mye med hverandre nå.

Har dere hatt lignende situasjoner? Hvordan løste dere det?

Anonymkode: d73a6...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke hvorfor du skal legge så mye i et vennskap? Man kan ha mange venner. 

Men hvis du syntes det er irriterende å være med han så får du bare enten la være å svare eller bare svare care, som : jeg er skikkelig opptatt for tiden, og bare finne på unskydninger slik at det til slutt sklir helt ut av seg selv. 

Anonymkode: 5de2e...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...