Gå til innhold

Du mann, hva gjør du egentlig her inne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker said:

God bedring til deg!

Anonymkode: 3ea32...2c9

Takk det samme og god aften!

Prøv å telle sauer heller enn voldtekter per sekund*, hvis du har problemer med å sove.

* Lurer forresten på hvilken måle-enhet det hadde vært angitt i.

v / s? Uansett blir det vel 900 voldtekter per time, som hvis vi regner gjennomsnittlig penislengde på 14 centimeter og omtrent 100 støt per voldtekt, blir... hm... 126.000 voldtektskilometer per time.

Det er ganske heftig hastighet, det. Kunne sendt opp noen dusin Saturn V raketter til Mars med den hastigheten, vil jeg tro.

Sov godt og drøm søtt (helst ikke om antallet voldtekter på verdensbasis per time).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 21.2.2019 den 8.24, Påkrevd skrev:

Det er et forum som spenner fra penisstørrelser til dype emner ...

:ler: 
Fnis. Sorry...
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.2.2019 den 7.06, Pillow of Dragon skrev:

Pga drama og humor. Leser her for å få en god latter. 

Jeg også + at det er litt gøy å få et lite innblikk i kvinneverdenen av og til. Er litt nysgjerrig av natur, hverken ufør eller mannsjåvinist.

Anonymkode: 95297...3ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/21/2019 at 6:38 AM, AnonymBruker said:

Menn inne på KG er taperne i landet. Å sitte på forum, spesielt et kvinneforum, er en kvinnegreie. 

Likestilling går for langt. Menn er ikke menn lengre. Når jeg tenker på min egen mann så kunne han aldri laget seg en bruker inne på KVINNEguiden. Noe så flaut. Men selv han er også inne på noen forum. En for biler og en for jakt. Greit nok for meg siden han er en mannemann ellers. Håndverker som tjener godt, over 185, og en som fikser alt for oss. 

Men mennene inne her, de er ikke menn. De er påvirket av samfunnets tæring på likestilling. De er usikre, har mammaproblemer, og tror dermed at de må sette seg høyere enn kvinner for å vise seg som mann. De fleste er også uføre, så de har tid til å holde på sånn AB ovenfor svarer. Pirke på, og korrigere kvinners innlegg. Tenk så lite et slikt liv har for seg. Er her på KG for å pirke på skrivefeil. Det gjør meg fornøyd med mitt eget liv. 

Sånn, det var det jeg rakk. Jeg må kle på barn, levere i barnehagen og dra på jobb. 

- Kvinne 

Anonymkode: 3d0d7...a7a

Med sånne holdninger skal du ikke se bort at din eventuelle sønn ender opp på KG med "mammaproblemer" om noen år.

Anonymkode: ba80b...ab4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med sånne holdninger skal du ikke se bort at din eventuelle sønn ender opp på KG med "mammaproblemer" om noen år.

Anonymkode: ba80b...ab4

Ferdig med barn. ingen sønn.

Anonymkode: 3d0d7...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke noe i mot kvinner, men sånne som deg som rakker og snakker nedsettende om menn må holdes i øra. Bare fordi tittelen heter kvinneguiden her det temaer her for menn der de også kan diskuteres. Du påstår at menn ikke er menn her inne, litt av en påstand, sikker mye hyggelige damer her som oppfører seg, men slike som deg som stempler mannfolk her inne med diverse negative kommentarer som DU kommer med er ikke greit.

Personlig mener jeg at du også burde vært i et annet forum hvis du skal fortsette å snakke negativt om alle menn. Det finnes kanskje noen greie mannfolk her. Skjønner at det dessverre er enkelte damer som hater menn...Håper inderlig ikke at det er mange i hverdagen som må høre så mye negativt fra deg. Da er det bare å skygge banen. Følte jeg måtte  forsvare mange menn som faktisk kan være hyggelige, de er ikke alltid slik du fremstiller dem. 

Et godt råd begynn å te deg på en bedre måte, da blir det ofte triveligere å være rundt den enkelte. 

Anonymkode: c62a7...8b6

Men særs gøy å få menn sinna da. Enkelt er det også. Derfor er jeg på kg ;)  Og jaada, menn er velkommne tross for navnet på nettsiden. Er medlem på Mannegruppa Ottar jeg også, og har alltid hatt ei fi**e mellom beina. Var så enkelt som å velge et unisex kallenavn på fb i stedenfor mitt virkelige navn, trykke «bli medlem», og delta. 

Anonymkode: 3d0d7...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.2.2019 den 2.47, Made4u skrev:

Når ble å tjene pluss 185 kroner timen god timebetaling om jeg tør spørre? Da kan man ikke gjøre annet enn å jobbe og sove om man skal tjene bra, det er en dårlig og ikke god lønn som er avhengig av mange timer med overtid før man kan starte å snakke om god lønn - og da vil du ikke se din mann mye, i alle fall ikke om han kaster bort tiden på diverse forum.

Jeg trooooor hun snakker om centimeter og ikke kroner. Og da mener jeg høyde ikke størrelsen på penis. For å forklare det med teskje. 

Anonymkode: 2d6a6...779

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.2.2019 den 6.38, AnonymBruker skrev:

Menn inne på KG er taperne i landet. Å sitte på forum, spesielt et kvinneforum, er en kvinnegreie. 

Likestilling går for langt. Menn er ikke menn lengre. Når jeg tenker på min egen mann så kunne han aldri laget seg en bruker inne på KVINNEguiden. Noe så flaut. Men selv han er også inne på noen forum. En for biler og en for jakt. Greit nok for meg siden han er en mannemann ellers. Håndverker som tjener godt, over 185, og en som fikser alt for oss. 

Men mennene inne her, de er ikke menn. De er påvirket av samfunnets tæring på likestilling. De er usikre, har mammaproblemer, og tror dermed at de må sette seg høyere enn kvinner for å vise seg som mann. De fleste er også uføre, så de har tid til å holde på sånn AB ovenfor svarer. Pirke på, og korrigere kvinners innlegg. Tenk så lite et slikt liv har for seg. Er her på KG for å pirke på skrivefeil. Det gjør meg fornøyd med mitt eget liv. 

Sånn, det var det jeg rakk. Jeg må kle på barn, levere i barnehagen og dra på jobb. 

- Kvinne 

Anonymkode: 3d0d7...a7a

🤣🤣🤣 Du fikk sagt det!

 

Men fordi denne anonyme brukeren ikke har noe annet og bruke livet sitt på, så skal han få litt å gjøre med denne setningen. En gave fra meg til han. Vær så god, finn minst én feil.

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.2.2019 den 6.38, AnonymBruker skrev:

Menn inne på KG er taperne i landet. Å sitte på forum, spesielt et kvinneforum, er en kvinnegreie. 

Likestilling går for langt. Menn er ikke menn lengre. Når jeg tenker på min egen mann så kunne han aldri laget seg en bruker inne på KVINNEguiden. Noe så flaut. Men selv han er også inne på noen forum. En for biler og en for jakt. Greit nok for meg siden han er en mannemann ellers. Håndverker som tjener godt, over 185, og en som fikser alt for oss. 

Men mennene inne her, de er ikke menn. De er påvirket av samfunnets tæring på likestilling. De er usikre, har mammaproblemer, og tror dermed at de må sette seg høyere enn kvinner for å vise seg som mann. De fleste er også uføre, så de har tid til å holde på sånn AB ovenfor svarer. Pirke på, og korrigere kvinners innlegg. Tenk så lite et slikt liv har for seg. Er her på KG for å pirke på skrivefeil. Det gjør meg fornøyd med mitt eget liv. 

Sånn, det var det jeg rakk. Jeg må kle på barn, levere i barnehagen og dra på jobb. 

- Kvinne 

Anonymkode: 3d0d7...a7a

Lykke til videre med dine holdninger, det kan kun gå en vei altså til det bedre håper jeg. For værre kan det ikke bli. 

Anonymkode: c62a7...8b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lykke til videre med dine holdninger, det kan kun gå en vei altså til det bedre håper jeg. For værre kan det ikke bli. 

Anonymkode: c62a7...8b6

Takk :) Satser på at det holder seg.

Anonymkode: 3d0d7...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/21/2019 at 6:38 AM, AnonymBruker said:

Menn inne på KG er taperne i landet. Å sitte på forum, spesielt et kvinneforum, er en kvinnegreie. 

[...]

Men mennene inne her, de er ikke menn. De er påvirket av samfunnets tæring på likestilling. De er usikre, har mammaproblemer, og tror dermed at de må sette seg høyere enn kvinner for å vise seg som mann. De fleste er også uføre, så de har tid til å holde på sånn AB ovenfor svarer. Pirke på, og korrigere kvinners innlegg. Tenk så lite et slikt liv har for seg. Er her på KG for å pirke på skrivefeil. Det gjør meg fornøyd med mitt eget liv. 

Anonymkode: 3d0d7...a7a

 

1 hour ago, AnonymBruker said:

Men særs gøy å få menn sinna da. Enkelt er det også. Derfor er jeg på kg ;) 

Pleier du å hilse når du møter deg selv i døren, eller er skylappene for store?

Anonymkode: b1080...ff8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Pleier du å hilse når du møter deg selv i døren, eller er skylappene for store?

Anonymkode: b1080...ff8

:briller:

Anonymkode: 3d0d7...a7a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner dere ikke at AB .a7a er en mann som troller og utgir seg for å være kvinne? Ingen kvinner registrerer seg med fake navn i Mannegruppa Ottar, derimot er det mange menn som registrerer seg med fake navn i feministiske grupper , og alt han skriver her inne om "menn" er egentlig de tingene han mener om kvinner, men han later som han er kvinne for å sette kvinner i like dårlig lys som han selv ellers setter menn i her inne. 

Anonymkode: 3ea32...2c9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forumet hadde vært nitrist uten menn her inne. Ett "samfunn" bestående av kun kvinner er jo bare kjedelig....? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner dere ikke at AB .a7a er en mann som troller og utgir seg for å være kvinne? Ingen kvinner registrerer seg med fake navn i Mannegruppa Ottar, derimot er det mange menn som registrerer seg med fake navn i feministiske grupper , og alt han skriver her inne om "menn" er egentlig de tingene han mener om kvinner, men han later som han er kvinne for å sette kvinner i like dårlig lys som han selv ellers setter menn i her inne. 

Anonymkode: 3ea32...2c9

God teori, men feil. Jeg er en kvinne. Meldte meg inn i MGO i 2016 da det var så mye blest rundt gruppa. Mannen min visste av det, og vi lo mye av postene der inne. Mye sykt også. Som vitser om overgrep av barn. Der er forskjellen på kvinner og menn liksom. Og jeg skrev til svar på en annen post at jeg svarer for å irritere. Det er jo så enkelt å provosere en mann. Mye enklere enn å provosere andre kvinner. 

Anonymkode: 3d0d7...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner dere ikke at AB .a7a er en mann som troller og utgir seg for å være kvinne? Ingen kvinner registrerer seg med fake navn i Mannegruppa Ottar, derimot er det mange menn som registrerer seg med fake navn i feministiske grupper , og alt han skriver her inne om "menn" er egentlig de tingene han mener om kvinner, men han later som han er kvinne for å sette kvinner i like dårlig lys som han selv ellers setter menn i her inne. 

Anonymkode: 3ea32...2c9

Og som tilleggsinfo - jeg vet at flere damer i Mannegruppa Ottar. Vi damer er nysgjerrige, og liker ikke bli stengt ute :) Selvfølgelig er det mange damer inne i den fb-gruppa. Er til og med en egen gruppe for falske medlemmer som meg, hvor man deler screenshots av helt groteske meninger, vitser etc som menn deler der inne. 

Anonymkode: 3d0d7...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...