Gå til innhold

Du mann, hva gjør du egentlig her inne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 21.2.2019 den 8.37, 007_008_007 skrev:

Godt forsøk på "flaming". Kos deg!

Ikke noe ‘flaming’. Bare syns menn er et mindreverdt kjønn. 

Anonymkode: 3d0d7...a7a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noe ‘flaming’. Bare syns menn er et mindreverdt kjønn. 

Anonymkode: 3d0d7...a7a

:natti:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.2.2019 den 6.38, AnonymBruker skrev:

Menn inne på KG er taperne i landet. Å sitte på forum, spesielt et kvinneforum, er en kvinnegreie.

Hvis det er en kvinnegreie å sitte på et forum så bør du se litt på Diskusjon.no som vel er et av de største i Norge. For ikke å snakke om større fora internasjonalt, der et er en klar overvekt av menn.

Nice trolling, though.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, herzeleid said:

:natti:

Jo, men det er jo et ærlig synspunkt det.

Selv synes jeg fitter kan være ekstremt ekle, men. Smak og behag. Litt rart da, å opprette en fornøyelsespark rett ved siden av et kloakkutslipp. Kan det være en form for design-feil, eller er det mer en konstruksjonsfeil, lurer jeg på. Hadde det ikke vært enklere om vaginaen befant seg i navlen, for eksempel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, jabx skrev:

Hvis det er en kvinnegreie å sitte på et forum så bør du se litt på Diskusjon.no som vel er et av de største i Norge. For ikke å snakke om større fora internasjonalt, der et er en klar overvekt av menn.

Nice trolling, though.

Har dere menn så vanskelig for å godta at noen ikke liker dere? Derfor dere tror det er trolling? Du har jo hørt om menn som hater kvinner? Det er faktisk mulig den andre veien også.  

Anonymkode: 3d0d7...a7a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Har dere menn så vanskelig for å godta at noen ikke liker dere? Derfor dere tror det er trolling? Du har jo hørt om menn som hater kvinner? Det er faktisk mulig den andre veien også.  

Anonymkode: 3d0d7...a7a

Også kjent som 'feminister'?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Husholdning1 skrev:

Jeg korrigerer feil, diskuterer og krangler. Jo færre innlegg her som inneholder feilaktige opplysninger eller påstander, jo færre diskusjoner og jo færre krangler,  jo mindre blir min deltakelse.

Ser ikke ut som jeg forlater forumet med der første ...


"Damn , han bruker fritiden på å korrigere feil og krangle, såååå sexy og tiltrekkende, han må være intelligent!" - said no woman ever.

Anonymkode: 3ea32...2c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, OhGawdNo skrev:

Også kjent som 'feminister'?


Hvordan mener du at feminister hater menn? Fordi vi ikke syns det er ok at menn voldtar oss lenger? #crybaby #ohnofårikkevoldtalengerstakkarsmegkvinnerhatermeg

Anonymkode: 3ea32...2c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:


"Damn , han bruker fritiden på å korrigere feil og krangle, såååå sexy og tiltrekkende, han må være intelligent!" - said no woman ever.

Anonymkode: 3ea32...2c9

Jeg er ikke på kvinneguiden for at noen skal finne meg sexy og tiltrekkende eller tro at jeg er intelligent. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:


Hvordan mener du at feminister hater menn? Fordi vi ikke syns det er ok at menn voldtar oss lenger?

Anonymkode: 3ea32...2c9

Ah, en voldtektsstatistikker.

Fortell meg hva forskjellen er mellom antallet kvinner som begår seksuelle overgrep mot menn er, og menn som begår overgrep mot kvinner.

I neste omgang, kan du fortelle meg hvor mange av voldtekts-  og overgreps-anklagene som kvinner kommer med, som er oppdiktet eller bare innbildt.

Nei vent, dere har jo monopol på å bli voldtatt. Av de onde mennene. Fordi dere er feminister, og har forstått at en mann som sier nei til en kvinne som vil ha sex, kan jo ikke være en 'ekte' mann.

Så ja. #FuckFeminism.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, OhGawdNo skrev:

Også kjent som 'feminister'?

Absolutt ikke. Langt fra feminist. Tror hardt på kjønnsroller. Er bare viten om at kvinner er smartere og sterkere enn menn. En mann greier seg ikke uten en kvinne. Tafatt. 

Anonymkode: 3d0d7...a7a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, OhGawdNo skrev:

Ah, en voldtektsstatistikker.

Fortell meg hva forskjellen er mellom antallet kvinner som begår seksuelle overgrep mot menn er, og menn som begår overgrep mot kvinner.

I neste omgang, kan du fortelle meg hvor mange av voldtekts-  og overgreps-anklagene som kvinner kommer med, som er oppdiktet eller bare innbildt.

Nei vent, dere har jo monopol på å bli voldtatt. Av de onde mennene. Fordi dere er feminister, og har forstått at en mann som sier nei til en kvinne som vil ha sex, kan jo ikke være en 'ekte' mann.

Så ja. #FuckFeminism.

Vet ikke om du bare spiller dum eller om du kan så lite jeg. Kanskje begge deler? Men siden du skriver i andre tråder at andre oppfatter deg sosialt uintelligent, og at hvis du hadde hatt kjæreste hadde du endt opp i fengsel så du må holde deg unna damer, skjønner mer hvorfor det nå. 

Jada, det kan jeg fortelle deg. Forskjellen mellom antallet kvinner som begår voldtekt, og menn som begår voldtekt er 1% vs. 99%. 99% av alle overgrep er begått av menn. Det er like ille uansett hvem som begår voldtekten, og at det liksom ikke er ille for en mann å bli voldtatt er ikke noe feminister mener, men noe faktisk andre menn og patriarkatiske holdninger mener, akuratt de holdningene feminismen kjemper mot :)

Av de 99% voldtekter som skjer mot kvinner er 0,2% av de falske anklager.  Dette er av de sakene som anmeldes. Kripos og Dixi sier også at det kun er 10% av alle reelle voldtekter som anmeldes, så det betyr at 90% eller høyere mørketall ikke engang anmeldes, 90% ekte voldtekter som da gjør de falske voldtektene enda færre i  hele statestikken. Så er det også kun 10% av de 10% anmeldte voldtektene som ikke blir henlagt, det betyr at over 90% voldtektsmenn ikke engang får straff eller må i retten. 
De kvinnene som anmelder voldtekt på falskt grunnlag blir på sine side straffet og må i retten og får fengsel opp til 8 måneder og må betale erstatning, det er helt rettferdig, men det som ikke er rettferdig er at 90% av de faktiske voldtektsmennene går fri uten noe konsekvens, og at du bryr deg mer om de 0,2% som er utsatt for falske voldtektsanklager, istedet for de 99,8% som er utsatt for ekte voldtekter. Du viser dermed akuratt hvorfor vi trenger feminisme :)

 

Anonymkode: 3ea32...2c9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker said:

Jada, det kan jeg fortelle deg. Forskjellen mellom antallet kvinner som begår voldtekt, og menn som begår voldtekt er 1% vs. 99%. 99% av alle overgrep er begått av menn.

Det er feil.
En tredjedel av alle seksuelle overgrep blir begått av kvinner.

De slipper bare unna med det, fordi de har kapret offerrollen, og insisterer på at det er menn som er 'onde' (eller bare er de eneste som kan misforstå, bedrive utilbørlig press, eller gjøre feil).

Dette gjelder forøvrig i enda større grad når vi snakker om pedofile: Det er tilnærmet umulig å få en kvinne dømt for seksuelle overgrep mot gutter, fordi... de skal jo bare være glade til, når de får sex.

Her har du ett eksempel på det hykleriet:

41 minutter siden, AnonymBruker said:

Av de 99% voldtekter som skjer mot kvinner er 0,2% av de falske anklager.

Prøv en tredjedel der også, og du nærmer deg virkeligheten.

Kan sikkert finne en video for det også - samt en forklaring på hvorfor kvinner benytter voldtektsanmeldelser som hevn, unnskyldning for tøseri, angring av å hatt sex, selvbekreftelse osv., men når du begynner med oppdiktede begreper som 'patriarki', så er det ikke mulig å hjelpe deg.

41 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er av de sakene som anmeldes. Kripos og Dixi sier også at det kun er 10% av alle reelle voldtekter som anmeldes, så det betyr at 90% eller høyere mørketall ikke engang anmeldes, 90% ekte voldtekter som da gjør de falske voldtektene enda færre i  hele statestikken.

Nei, selvrapportering av ting som bare å bli tatt på puppen eller annet som ble oppfattet som 'overgrep' i rapporten som du refererer til (det er to av dem), er fullstendig på tur fordi man sammenligner ikke med hvor mange som har opplevd å bli falsk anklaget for overgrep.

Og hvem skal man da tro på? Ingen dobbel-blindtest er mulig der.

41 minutter siden, AnonymBruker said:

Du viser dermed akuratt hvorfor vi trenger feminisme :)

Anonymkode: 3ea32...2c9

Av de kvinnelige vennene som jeg har hatt, har ingen av dem vært svake (eller virkelighetsfjerne, løgnaktige mannshatere) nok til å 'trenge' feminisme, snarere tvert imot har de gitt krystallklart uttrykk for at de anser 'feminist' som nærmest et skjellsord.

En av dem har jobbet innen psykiatrisk helsepleie i flere tiår og vært leder for flere avdelinger, en annen ganske høyt på strå innen militæret.

Så jeg vil kvittere med at 'ekte kvinner' bedriver ikke selvbedrag eller løgn, og avskyr derfor feminister. True story.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er her for å lese i tråder som denne, hvor ekstremister av begge kjønn kommer ut av hulene sine og trimmer lattermusklene mine 🤣

 

Anonymkode: 483bd...956

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er her for å lese i tråder som denne, hvor ekstremister av begge kjønn kommer ut av hulene sine og trimmer lattermusklene mine 🤣

Anonymkode: 483bd...956

Ikke så ulik min motivasjon, da.

Men, det er litt mer 'komplisert':

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig fyr
On 2/21/2019 at 12:05 AM, AnonymBruker said:

Du mann, hva gjør du egentlig her inne?

Og hvorfor skriver dere så nedsettende om kvinner? 

Anonymkode: 3ede2...4d1

Skriver ikke nedsettende om kvinner, bryr meg pent lite om kjønn på internettet. 

Hva gjør jeg her? Det er det beste stedet for å få andres meninger om alt fra A til Å.

 

Quote

Vi må strebe etter en bedre dialog mellom kjønnene på forumet, for sånn det er nå kan vi ikke ha det. 

Med slike fordommer du har vil dialogen aldri bli bedre. Overlat dialog og diplomati til andre. 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, Vanlig fyr skrev:

 

 

Med slike fordommer du har vil dialogen aldri bli bedre. Overlat dialog og diplomati til andre. 

 

 

 

 

Det slår meg at det er noe annet ved innlegget du egentlig reagerer på, men i mangel på evne til å sette fingeren på hva det er så velger du dette, og spiller fordommer-kortet for å kunne få være litt sint.

 

 

Anonymkode: 483bd...956

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig fyr
Just now, AnonymBruker said:

Det slår meg at det er noe annet ved innlegget du egentlig reagerer på, men i mangel på evne til å sette fingeren på hva det er så velger du dette, og spiller fordommer-kortet for å kunne få være litt sint.

 

 

Anonymkode: 483bd...956

Da jeg skrev innlegget var jeg like sint som når jeg sorterte klesvask ca en time tidligere. Selv om jeg hadde vært rasende, så er du fortsatt fordomsfull. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.2.2019 den 6.38, AnonymBruker skrev:

Menn inne på KG er taperne i landet. Å sitte på forum, spesielt et kvinneforum, er en kvinnegreie. 

Likestilling går for langt. Menn er ikke menn lengre. Når jeg tenker på min egen mann så kunne han aldri laget seg en bruker inne på KVINNEguiden. Noe så flaut. Men selv han er også inne på noen forum. En for biler og en for jakt. Greit nok for meg siden han er en mannemann ellers. Håndverker som tjener godt, over 185, og en som fikser alt for oss. 

Men mennene inne her, de er ikke menn. De er påvirket av samfunnets tæring på likestilling. De er usikre, har mammaproblemer, og tror dermed at de må sette seg høyere enn kvinner for å vise seg som mann. De fleste er også uføre, så de har tid til å holde på sånn AB ovenfor svarer. Pirke på, og korrigere kvinners innlegg. Tenk så lite et slikt liv har for seg. Er her på KG for å pirke på skrivefeil. Det gjør meg fornøyd med mitt eget liv. 

Sånn, det var det jeg rakk. Jeg må kle på barn, levere i barnehagen og dra på jobb. 

- Kvinne 

Anonymkode: 3d0d7...a7a

Har ikke noe i mot kvinner, men sånne som deg som rakker og snakker nedsettende om menn må holdes i øra. Bare fordi tittelen heter kvinneguiden her det temaer her for menn der de også kan diskuteres. Du påstår at menn ikke er menn her inne, litt av en påstand, sikker mye hyggelige damer her som oppfører seg, men slike som deg som stempler mannfolk her inne med diverse negative kommentarer som DU kommer med er ikke greit.

Personlig mener jeg at du også burde vært i et annet forum hvis du skal fortsette å snakke negativt om alle menn. Det finnes kanskje noen greie mannfolk her. Skjønner at det dessverre er enkelte damer som hater menn...Håper inderlig ikke at det er mange i hverdagen som må høre så mye negativt fra deg. Da er det bare å skygge banen. Følte jeg måtte  forsvare mange menn som faktisk kan være hyggelige, de er ikke alltid slik du fremstiller dem. 

Et godt råd begynn å te deg på en bedre måte, da blir det ofte triveligere å være rundt den enkelte. 

Anonymkode: c62a7...8b6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, OhGawdNo skrev:

Det er feil.
En tredjedel av alle seksuelle overgrep blir begått av kvinner.

De slipper bare unna med det, fordi de har kapret offerrollen, og insisterer på at det er menn som er 'onde' (eller bare er de eneste som kan misforstå, bedrive utilbørlig press, eller gjøre feil).

Dette gjelder forøvrig i enda større grad når vi snakker om pedofile: Det er tilnærmet umulig å få en kvinne dømt for seksuelle overgrep mot gutter, fordi... de skal jo bare være glade til, når de får sex.

Her har du ett eksempel på det hykleriet:

Prøv en tredjedel der også, og du nærmer deg virkeligheten.

Kan sikkert finne en video for det også - samt en forklaring på hvorfor kvinner benytter voldtektsanmeldelser som hevn, unnskyldning for tøseri, angring av å hatt sex, selvbekreftelse osv., men når du begynner med oppdiktede begreper som 'patriarki', så er det ikke mulig å hjelpe deg.

Nei, selvrapportering av ting som bare å bli tatt på puppen eller annet som ble oppfattet som 'overgrep' i rapporten som du refererer til (det er to av dem), er fullstendig på tur fordi man sammenligner ikke med hvor mange som har opplevd å bli falsk anklaget for overgrep.

Og hvem skal man da tro på? Ingen dobbel-blindtest er mulig der.

Av de kvinnelige vennene som jeg har hatt, har ingen av dem vært svake (eller virkelighetsfjerne, løgnaktige mannshatere) nok til å 'trenge' feminisme, snarere tvert imot har de gitt krystallklart uttrykk for at de anser 'feminist' som nærmest et skjellsord.

En av dem har jobbet innen psykiatrisk helsepleie i flere tiår og vært leder for flere avdelinger, en annen ganske høyt på strå innen militæret.

Så jeg vil kvittere med at 'ekte kvinner' bedriver ikke selvbedrag eller løgn, og avskyr derfor feminister. True story.


Det er ikke vanlig at kvinner anmelder falske voldtekter, selvom det forekommer. Det er ikke selvbedrag eller løgn at 99% av voldtekter er gjort mot kvinner, hvert 4 sekund så voldtas det en kvinne i verden men du og internettvennene dine har tydeligvis ikke noe innsikt i hvordan det er å leve ute i det virkelige liv.  Du må være psykopat om du gir en blanke faen i de milliarder av kvinnene som er utsatt for overgrep hvert år bare fordi noen få kvinner anmelder falske voldtekter. Normale folk hadde gitt blanke faen i de få kvinnene som anmelder falske voldteker, for de får sin straff i rettssystemet uansett, det som bør opprøre deg som det gjør med normale folk er omfanget av de milliarder av faktiske voldtektene hvor mer enn 90% av overgriperne slipper unna straff.  

En som ikke forholder seg til fakta, og som syntes voldtekt er "hillarious" er ikke noe poeng å diskutere med. Burde ha skjønt det før jeg tok meg tiden i stad siden du har skrevet i andre tråder at du ikke kunne ha dame fordi du hadde slått hun ihjel eller drept hun på andre måter og endt opp i fengsel , at du ikke var en det ville gå an å diskutere med. God bedring til deg! 
 

Anonymkode: 3ea32...2c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...