Gå til innhold

Du mann, hva gjør du egentlig her inne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 timer siden, herzeleid skrev:

Stort forum og dermed flere diskusjoner å delta i og reflektere over. 


Kvinner er altså mer intelligente og reflekterte. Menn kan opprette egne tråder på manneforumer og bygge opp de men må komme hit i stedet fordi menn er så dumme og late. 

Anonymkode: 3ea32...2c9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan ikke huske å noen gang snakke nedsettende om kvinner.

Anonymkode: fc495...ef1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:


Kvinner er altså mer intelligente og reflekterte. Menn kan opprette egne tråder på manneforumer og bygge opp de men må komme hit i stedet fordi menn er så dumme og late. 

Anonymkode: 3ea32...2c9

Nå er det nok ikke slik at menn ikke bruker andre forum, og det skulle ikke forundre meg om selv dette forumet i stor grad er drevet av menn, men kvinneguiden skiller seg nok ut som et mer "neddummet" forum der debattene er flere og lettere å hoppe inn i. Forum som diskusjon.no har gjerne noe høyere krav til brukerne og et noe høyere nivå på diskusjonene. Kvinneguiden er sånn sett en veldig "lett og ledig" arena for diskusjon, som fører til stor trafikk og dermed også større pågang fra begge kjønn. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

 Stort sett bare for å humre av alle de patetiske kvinnene. 

 0g delta i alle de forskjellige telle-trådene selvfølgelig! :nisse:                                 

Anonymkode: f3c04...5f2

Telletrådene, du.   :ler:

Anonymkode: e9b83...f7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke det jeg heller dette er KVINNEguiden, kom dere ut! 

Anonymkode: d4384...71e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fatter ikke det jeg heller dette er KVINNEguiden, kom dere ut! 

Anonymkode: d4384...71e

Skulle tatt seg ut om kvinneguiden kastet ut alle som guidet kvinner ;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fatter ikke det jeg heller dette er KVINNEguiden, kom dere ut! 

Anonymkode: d4384...71e

Jo, men hvis en kvinne kan bli, la oss si, fylkesmann, må da jeg som mann kunne bli kvinneguide. Bare rett og rimelig, det😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, herzeleid skrev:

Skulle tatt seg ut om kvinneguiden kastet ut alle som guidet kvinner ;)


Haha, ja for å undertrykke kvinner er å guide dem. Morsom du! 

Anonymkode: 3ea32...2c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Haha, ja for å undertrykke kvinner er å guide dem. Morsom du! 

Anonymkode: 3ea32...2c9

Hvis du undertrykker kvinner synes jeg du skal slutte med det med en gang!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, herzeleid skrev:

Hvis du undertrykker kvinner synes jeg du skal slutte med det med en gang!

Du har den mest stakkarslige debatt teknikken jeg har sett, som prøver å dytte dine egne møkka-egenskaper over på andre fordi du ikke greier å stå for dem. 

Anonymkode: 3ea32...2c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har den mest stakkarslige debatt teknikken jeg har sett, som prøver å dytte dine egne møkka-egenskaper over på andre fordi du ikke greier å stå for dem. 

Anonymkode: 3ea32...2c9

Jeg prøver stort sett å argumentere for det jeg mener, så om du finner det støtende foreslår jeg at du prøver å argumentere mot. Du er kanskje samme bruker som hisset deg sånn opp forrige helg og forfulgte meg med personangrep fra tråd til tråd? I så fall foreslår jeg at du heller oppretter en egen tråd, tar det på PM eller et bedre egnet fora så du slipper å kjede de andre brukerne her :) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å skrive her fordi jeg ble irritert på hvor ofte en del ufattelig tåpelige utsagn forble uimotsagt på politikkforumet. 

Så fant jeg ut at den dagligdagse og lette tonen her inne er mye morsommere enn for eksempel diskusjon.no, hvor så si alle tråder om politikk endte opp som en diskusjon om hvorvidt stater eksisterer etc. Utrolig lite givende i lengden. 

Da er det mye mer moro å diskutere her inne, hvor folk buser ute med harde meninger om temaer de overhodet ikke har peiling på. 😆

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det syns jeg er mye bedre. Kvinner greier alle jobber. Det gjør ikke menn. Sånn er det for det svakeste kjønn. Dersom en mann framfor reflektert her inne så er mennesket bak brukeren antageligvis en kvinne.

Anonymkode: 3d0d7...a7a

Jeg ønsker menn hjertelig velkommen hit bl.a. for å bidra til å være en oppegående motvekt til innlegg som det her. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 2/21/2019 at 12:05 AM, AnonymBruker said:

Og hvorfor skriver dere så nedsettende om kvinner? Vi må strebe etter en bedre dialog mellom kjønnene på forumet, for sånn det er nå kan vi ikke ha det. 

Det har du helt rett i, og da kan man heller ikke drive på å dra alle over samme kam, slik som du gjør her.

Anonymkode: b1080...ff8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, det syns jeg er mye bedre. Kvinner greier alle jobber. Det gjør ikke menn. Sånn er det for det svakeste kjønn. Dersom en mann framfor reflektert her inne så er mennesket bak brukeren antageligvis en kvinne.

Anonymkode: 3d0d7...a7a

Hahahaha, prøv å bytte ut alle "mannejobber" med bare kvinner. Se hvor lenge landet vårt går rundt. Se hvor lenge infrastrukturen holder seg. Be my guest.

Anonymkode: de4f2...e5a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn inne på KG er taperne i landet. Å sitte på forum, spesielt et kvinneforum, er en kvinnegreie. 

Likestilling går for langt. Menn er ikke menn lengre. Når jeg tenker på min egen mann så kunne han aldri laget seg en bruker inne på KVINNEguiden. Noe så flaut. Men selv han er også inne på noen forum. En for biler og en for jakt. Greit nok for meg siden han er en mannemann ellers. Håndverker som tjener godt, over 185, og en som fikser alt for oss. 

Men mennene inne her, de er ikke menn. De er påvirket av samfunnets tæring på likestilling. De er usikre, har mammaproblemer, og tror dermed at de må sette seg høyere enn kvinner for å vise seg som mann. De fleste er også uføre, så de har tid til å holde på sånn AB ovenfor svarer. Pirke på, og korrigere kvinners innlegg. Tenk så lite et slikt liv har for seg. Er her på KG for å pirke på skrivefeil. Det gjør meg fornøyd med mitt eget liv. 

Sånn, det var det jeg rakk. Jeg må kle på barn, levere i barnehagen og dra på jobb. 

- Kvinne 

Anonymkode: 3d0d7...a7a

Når ble å tjene pluss 185 kroner timen god timebetaling om jeg tør spørre? Da kan man ikke gjøre annet enn å jobbe og sove om man skal tjene bra, det er en dårlig og ikke god lønn som er avhengig av mange timer med overtid før man kan starte å snakke om god lønn - og da vil du ikke se din mann mye, i alle fall ikke om han kaster bort tiden på diverse forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Telletrådene, du.   :ler:

 Anonymkode: e9b83...f7b

De trådene er i alle fall veldig mye bedre enn hele Rampelys-kategorien, hvor skravlekjerringer sitter dag ut og dag inn bare for å studere bloggere.                              

Anonymkode: f3c04...5f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg korrigerer feil, diskuterer og krangler. Jo færre innlegg her som inneholder feilaktige opplysninger eller påstander, jo færre diskusjoner og jo færre krangler,  jo mindre blir min deltakelse.

Ser ikke ut som jeg forlater forumet med der første ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Husholdning1 said:

Jeg korrigerer feil, diskuterer og krangler. Jo færre innlegg her som inneholder feilaktige opplysninger eller påstander, jo færre diskusjoner og jo færre krangler,  jo mindre blir min deltakelse.

Ser ikke ut som jeg forlater forumet med der første ...

*kremt*

Endret av linsejesus
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...