Gå til innhold

Lærere i grunnskolen, hvordan organiserer dere hverdagen med småbarn ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lærere i grunnskolen, hvordan organiserer dere arbeidsdagen rundt henting/levering i barnehagen, samt resten av dagen/uken ifht jobb?

Skal straks tilbake i jobb etter å ha vært hjemme med barn i nesten 2 år, så tar gjerne imot erfaringer. Tidligere har jeg nemlig alltid gjort meg helt ferdig på skolen (ofte fra 7-17) og aldri tatt med arbeid hjem, men noe sier meg at dersom jeg har planer om å se noe til barna mine må jeg løse det litt annerledes 😛 

Skriv gjerne inn om du er kontaktlærer eller ikke også. 

Anonymkode: 1464b...9cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kontaktlærer 1. trinn her. Jeg leverer og henter i bhg 4 dager i uken, den siste dagen er det mannen som henter. Da pleier jeg å planlegge neste uke grovt, finne nye lesebøker (tiey) og lekser. Da kan jeg sitte til 17-18. Kommer litt an på om det er andre møter den dagen. Når jeg gjør det slikt kan jeg fint gå 15.30 de andre dagene. 

Anonymkode: 4c570...011

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontaktlærer 1.trinn

leverer barna i bhg hver dag, Vi står på døra kl 0700. 😅 Jeg henter tre dager i uken. Har undervisning til 1315 hver dag, og sitter på kontoret til 1500/1530 de dagene jeg henter i bhg. Lenger de dagene jeg ikke henter.(da er det også trinnmøter som gjør at arbeidsdagen blir fort borti 17-1730) 

Det pleier å holde, men hvis jeg har noe arbeid igjen, feks forberede foreldremøte/samtaler, så tar jeg dette etter at barna har lagt seg. 

Anonymkode: 5beda...815

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...