Gå til innhold

Tripp trapp fra Stokke eller antilop fra ikea?


Larsii

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Original tripp trapp. Den er da også mye penere.

Den fra IKEA har vi hatt som gjestestol og også grei å ha med. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en fra Ikea de to første årene (ikke den billigste), veldig fornøyd. Kjøpte tripp trapp når Snuppa var rundt 2 år. Veldig fornøyd og skulle muligens gått for tripp trapp fra starten av, men da hadde vi såpass med utgifter pga nytt hus, så da ble det en billigere variant.

Anonymkode: 75f04...642

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripp trapp 👌 hadde også den fra ikea som stil vi tok mrd på besøk.

Anonymkode: 5350a...717

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripp trapp. De stolene holder i flere generasjoner, og hos oss har de blitt brukt helt opp til 12-årsalderen. De tar litt plass, men de er absolutt best. Og de velter ikke, uansett hvor urolig ungen er.

Anonymkode: 61e03...599

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev:

Original tripp trapp. Den er da også mye penere.

Den fra IKEA har vi hatt som gjestestol og også grei å ha med. 

Pen er ikke det jeg bryr meg om akkurat 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med mindre prisen er veldig avgjørende, så ville jeg uten tvil valgt Stokke sin tripp trapp. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Larsii said:

Pen er ikke det jeg bryr meg om akkurat 😊 

Nei vel. Jeg synes det er hyggelig å ha en fin stol, fremfor en billig plastikkstol på kjøkkenet. Men vi er forskjellige.

Forresten, antilopestolen har sprikende ben som er lett å slå borti med tærne. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Måbarefåsiat... skrev:

Nei vel. Jeg synes det er hyggelig å ha en fin stol, fremfor en billig plastikkstol på kjøkkenet. Men vi er forskjellige.

Forresten, antilopestolen har sprikende ben som er lett å slå borti med tærne. 

Tenker mer på barnet som skal bruke det, enn at den gjør seg "fin" hjemme.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Larsii skrev:

Tenker mer på barnet som skal bruke det, enn at den gjør seg "fin" hjemme.

 

Det er uten tvil bedre støtte i  tripp trapp enn den fra IKEA. Måtte bygge opp med støtte lenge i den.

Anonymkode: 5350a...717

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er uten tvil bedre støtte i  tripp trapp enn den fra IKEA. Måtte bygge opp med støtte lenge i den.

Anonymkode: 5350a...717

Har ikeastolen i barnehagen jeg jobber som vikar, så er ikke såå kjent med tripp trapp 😊 Men ser ut som det blir å investere i tripp trapp 👌🏼

Endret av Larsii
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langur fra Ikea er kul synes jeg. Finner den ikke på ikea.no, kun i katalogen. Antilope  og tripp trapp er jo mange tusen i forskjell, så er jo mulig å kjøpe noe midt i mellom?

Anonymkode: 75f04...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Larsii skrev:

Har ikeastolen i barnehagen jeg jobber som vikar, så er ikke såå kjent med tripp trapp 😊 Men ser ut som det blir å investere i tripp trapp 👌🏼

Den er ikke så verst for de som er over året, men de begynner jo å bruke den tidligere:) og med tripp trapp varer den mye lengre siden barnet kan bruke den i mange år 😊

Anonymkode: 5350a...717

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Den er ikke så verst for de som er over året, men de begynner jo å bruke den tidligere:) og med tripp trapp varer den mye lengre siden barnet kan bruke den i mange år 😊

Anonymkode: 5350a...717

Min gutt brukte tripp trapp fra han var litt over halvåret. Brukte den til han var 10 år omtrent. Justerte trinnene etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke stokke tripp trapp er fin. Og er den ikke et mareritt å holde ren?

Men alternativet er jo flere ulike stoler, så spørs om vi kjøper den vi og.

Anonymkode: f06b9...a8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte den fra IKEA med den oppblåsbare puten til ca 1,5 år. Enkel å gjøre ren, er det mye gris kan du spyle i dusjen. Og genial å ta med i feks familieselskap, veldig lett å være, og beina tar du av på to sek. 

Nå har vi tripp trapp fra Stokke, kan ikke tas med, og verre å vaske, men mye finere, og hun kan gå opp og ned selv. 

Lillesøster kommer også til bruke ukes stolen første året, selv om vi har kjøpt en brukt tripp trapp til henne allerede.

Anonymkode: 02561...ce1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tripp trapp fra Stokke! Med nyfødtsete, så babysete og til slutt bare stolen 👍

Anonymkode: 5de75...602

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begge og har hittil foretrukket ikeastolen fra barnet kunne sitte. Den er veldig lett å rengjøre, og så er den dypere, så jeg føler barnet sitter bedre i den. Brukte newbornsetet på tripp trapp frem til 6mnd - ish. Og nå er den halvveis pensjonert til småen på ett år slutter å grise så mye med maten. Tripp trapp er grusom å rengjøre😅

Anonymkode: 3408a...ea5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...