Gå til innhold

Han vinkler unna telefonen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, AnonymBruker skrev:


Må si du har noen merkelige venner hvis de pleier å sende deg innhold som må gjemmes og som kun tåles at ses av deg. 
Så ofte at du på forhånd vet risikoen for at den snappen er hemmelig så du gjemmer skjermen. 
Hva slags innhold er det? Vennen din lider ikke om kjæresten din ser at det er noen som sender bilde av en stygg kvise, eller av dem selv uten sminke. 

Det finnes en god del menn som har affærer med andre kvinner og kommuniserer med de foran kjæresten sin, pakker det inn som at de er venner, men jeg mener at når man må skjule det så er det grunn til å gå ut fra at det er uakseptabel kontakt på gang. For eksempel et hjerte fra en kollega, en kysseselfie fra en man har møtt på fest og lignende. Det er ikke vanlig at en kjæreste bare hopper inn for å se på skjermen så den risikoen er egentlig nesten ueksisterende, men å gå å gjemme seg i et annet rom flere ganger om dagen når man får snap er en risiko som er ganske høy for da skjønner hvertfall kjæresten at det er noe på gang. Utroe prøver å oppføre seg så normalt som mulig og kan sitte å skrive sexmeldinger med elskerinnen i andre enden av sofakroken mens han og kjæresten ser på Lindmo en vanlig fredag. Det er mulig at jeg er brent fordi jeg har vært utsatt for akuratt dette selv men jeg vil si det ikke er normalt å gjemme skjermen på den måten typen til ts gjør uansett. Mest sannsynlig driver man med noe man ikke skal da. 

Anonymkode: 02ace...a09

Hvis jeg sender snap til nære venninner som er litt personlig, ville jeg IKKE at kjæresten eller andre venninner skal se det... Mange av mine nære venninner er sammen med menn som er venn med min mann. Er det vanskelig å forstå?? Sender ofte snap med intern humor, kanskje det er noe ironi eller annet i forbindelse med noe vi har snakket om, som kun er mellom oss, osv, osv?!? Jeg deler ikke alt med mannen, men ER IKKE UTRO FORDETOM!! Kunne ikke brydd meg mindre om hva mannen min får på snap, men vet han får mye rart fra kompiser. Folk er gal og kontrollerende!

Anonymkode: 210bf...aac

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk er gal og kontrollerende!

Anonymkode: 210bf...aac


Alltid det utroe sier. 

Anonymkode: 02ace...a09

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/20/2019 at 5:06 PM, AnonymBruker said:

Hvis det er rette ord å bruke. Jeg kan sitte i samme sofa som han, og noen ganger vinkler han telefonen bort fra meg når han skal se på noe. Og når han har sett seg ferdig så vinkler han den tilbake. Kan jeg spørre han hva greia er uten å virke psycho? Kjenner jeg blir litt frustrert

Anonymkode: fb104...b8d

Han merker nok at du er litt for nysgjerrig og vil ha et privatliv. 

Anonymkode: 329c5...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjuler mobilskjermen for folk uansett hva jeg gjør. Det er min mobil og jeg ser virkelig ikke poenget i at alt skal deles 24/7. Hvis jeg vil at noen skal se så viser jeg. Jeg lar også andres mobil være i fred. Du får gjøre det samme mot ham eller roe deg ned litt.

Anonymkode: 79b79...f25

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.2.2019 den 17.07, Meadow skrev:

Samme gjør jeg når jeg sjekker KG. 

Ha ha jeg og....guilty pleasure.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/20/2019 at 5:06 PM, AnonymBruker said:

Hvis det er rette ord å bruke. Jeg kan sitte i samme sofa som han, og noen ganger vinkler han telefonen bort fra meg når han skal se på noe. Og når han har sett seg ferdig så vinkler han den tilbake. Kan jeg spørre han hva greia er uten å virke psycho? Kjenner jeg blir litt frustrert

Anonymkode: fb104...b8d

Kanskje han har dilla på julepyntstæsj?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...