Gå til innhold

Han vinkler unna telefonen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis det er rette ord å bruke. Jeg kan sitte i samme sofa som han, og noen ganger vinkler han telefonen bort fra meg når han skal se på noe. Og når han har sett seg ferdig så vinkler han den tilbake. Kan jeg spørre han hva greia er uten å virke psycho? Kjenner jeg blir litt frustrert

Anonymkode: fb104...b8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Meadow skrev:

Samme gjør jeg når jeg sjekker KG. 

Jeg også😅🙈

Anonymkode: e0ae7...322

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Meadow said:

Samme gjør jeg når jeg sjekker KG. 

Men jeg ser det er når han enten er på insta eller snapchat. Spesielt snapchat.

Anonymkode: fb104...b8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har rett til et privatliv selvom han er sammen med deg, at han ikke viser deg alt betyr ikke at han gjør noe galt. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør han, for vi vet ikke hvorfor han gjør det. Kan være han er utro. Kan være han følger Kardashian på snaphat og er flau over det. Kan være en kompis sender bilder av rumpehullet sitt på gøy hele tiden, og han vil ikke at du skal se hvor barnslig kompisen er. VI VET IKKE. Spør han.

Anonymkode: 8c1ad...8f2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg ser det er når han enten er på insta eller snapchat. Spesielt snapchat.

Anonymkode: fb104...b8d

Da tar du telefonen fra han og sier null hemligheter framover. Du må få ben i nesen ts. Ikke rart det er enkelt for menn å være utro når kjærestene tillater det. Ha mer kontroll.

Anonymkode: 48f37...ddf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå mener jeg ikke å kontrollere men noe kontroll må en kjæreste få ha

Anonymkode: 48f37...ddf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Meadow skrev:

Han har rett til et privatliv selvom han er sammen med deg, at han ikke viser deg alt betyr ikke at han gjør noe galt. 

Hvis man må snu unna mobilen når man får en snap så er det vel litt rart vel? 

Anonymkode: 6af9d...050

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg ser det er når han enten er på insta eller snapchat. Spesielt snapchat.

Anonymkode: fb104...b8d


Da er det fordi han får snapper eller meldinger som han vet ikke er greit å få når man er i et forhold. For eksempel bilder av en annen jente han liker, hjertemeldinger osv. Digitalt utroskap rett og slett

Anonymkode: 02ace...a09

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Da er det fordi han får snapper eller meldinger som han vet ikke er greit å få når man er i et forhold. For eksempel bilder av en annen jente han liker, hjertemeldinger osv. Digitalt utroskap rett og slett

Anonymkode: 02ace...a09

Det er ikke nødvendigvis det nei. 

Jeg kan snu mobilen bort hvis jeg får snapper av venner, det kan være innhold som de kanskje ikke vil at andre enn meg skal se. Selv om JEG syns det er greit å være åpen med kjæresten om alt, er det ikke sikkert at vennene mine som sender snap til meg syns det er så kult at han får vite alt de sender meg. 

Hadde jeg vært ham, og fått snap med nakenbilder eller hva det er dere tror han får, hadde jeg ikke bare vinklet mobilen vekk. Jeg hadde gått i et annet rom eller ihvertfall satt meg unna for å sørge for at ikke kjæresten ser det, om det var noe jeg skjulte. Det er jo dritlett for kjæresten å hoppe inn og se om man bare snur skjermen litt, og den risken hadde ikke jeg tatt om jeg var utro. 

Anonymkode: 3340f...299

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vinker ofte telefonen bort uansett hvem jeg sitter ved siden av og hva jeg ser på, særlig når det er snaper og andre meldinger sendt til meg personlig. Det betyr ikke at jeg har noe å skjule, bare at jeg har et privatliv. Men spør ham, hvis dette er så problematisk for deg.

Endret av Daria
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vinkler unna når jeg får dick picks av en fyr jeg ikke er sammen med. Just sayin´

Anonymkode: 8455a...311

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vinkler unna når jeg får snap fra en jeg flørtet med tidligere.. Men det er mange som vinkler unna pga flaue ting (KG) eller noe. Generelt en uting synes jeg egentlig.

Anonymkode: 156be...d53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå mener jeg ikke å kontrollere men noe kontroll må en kjæreste få ha

Anonymkode: 48f37...ddf

Nei. Det er hans telefon og du har ingenting med å kreve å få se hva han har på telefonen. Det får være måte på hvor mye kontrollfreak og sjalu en skal nå være.

Anonymkode: 96535...e0e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man må snu unna mobilen når man får en snap så er det vel litt rart vel? 

Anonymkode: 6af9d...050

Hvorfor det? Det er ikke sikkert de som sender snap, har lyst til at mottaker viser alt til kjæresten eller andre..... Jeg viser ikke snap fra venninner til mannen min, og håper ikke mennene til venninnene mine ser snapene jeg sender dem! 

Anonymkode: 210bf...aac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke nødvendigvis det nei. 

Jeg kan snu mobilen bort hvis jeg får snapper av venner, det kan være innhold som de kanskje ikke vil at andre enn meg skal se. Selv om JEG syns det er greit å være åpen med kjæresten om alt, er det ikke sikkert at vennene mine som sender snap til meg syns det er så kult at han får vite alt de sender meg. 

Hadde jeg vært ham, og fått snap med nakenbilder eller hva det er dere tror han får, hadde jeg ikke bare vinklet mobilen vekk. Jeg hadde gått i et annet rom eller ihvertfall satt meg unna for å sørge for at ikke kjæresten ser det, om det var noe jeg skjulte. Det er jo dritlett for kjæresten å hoppe inn og se om man bare snur skjermen litt, og den risken hadde ikke jeg tatt om jeg var utro. 

Anonymkode: 3340f...299


Må si du har noen merkelige venner hvis de pleier å sende deg innhold som må gjemmes og som kun tåles at ses av deg. 
Så ofte at du på forhånd vet risikoen for at den snappen er hemmelig så du gjemmer skjermen. 
Hva slags innhold er det? Vennen din lider ikke om kjæresten din ser at det er noen som sender bilde av en stygg kvise, eller av dem selv uten sminke. 

Det finnes en god del menn som har affærer med andre kvinner og kommuniserer med de foran kjæresten sin, pakker det inn som at de er venner, men jeg mener at når man må skjule det så er det grunn til å gå ut fra at det er uakseptabel kontakt på gang. For eksempel et hjerte fra en kollega, en kysseselfie fra en man har møtt på fest og lignende. Det er ikke vanlig at en kjæreste bare hopper inn for å se på skjermen så den risikoen er egentlig nesten ueksisterende, men å gå å gjemme seg i et annet rom flere ganger om dagen når man får snap er en risiko som er ganske høy for da skjønner hvertfall kjæresten at det er noe på gang. Utroe prøver å oppføre seg så normalt som mulig og kan sitte å skrive sexmeldinger med elskerinnen i andre enden av sofakroken mens han og kjæresten ser på Lindmo en vanlig fredag. Det er mulig at jeg er brent fordi jeg har vært utsatt for akuratt dette selv men jeg vil si det ikke er normalt å gjemme skjermen på den måten typen til ts gjør uansett. Mest sannsynlig driver man med noe man ikke skal da. 

Anonymkode: 02ace...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det? Det er ikke sikkert de som sender snap, har lyst til at mottaker viser alt til kjæresten eller andre..... Jeg viser ikke snap fra venninner til mannen min, og håper ikke mennene til venninnene mine ser snapene jeg sender dem! 

Anonymkode: 210bf...aac


Det er en lang vei mellom å vise snappene til andre , og å gjemme og vri skjermen vekk da. Å ha skjermen normal gjør ikke at partneren nødvendigvis følger med på hva som er på skjermen din uansett , men om man gjemmer vekk skjermen så begynner man jo å lure på hva som er så hemmelig 

Anonymkode: 02ace...a09

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da tar du telefonen fra han og sier null hemligheter framover. Du må få ben i nesen ts. Ikke rart det er enkelt for menn å være utro når kjærestene tillater det. Ha mer kontroll.

Anonymkode: 48f37...ddf

Hemmeligheter

Anonymkode: 97899...b1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...