Gå til innhold

69 igår kveld...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BearMama

Jeg hadde krepert av latter. Hadde nok ikke klart å komme i mood igjen, men hadde fått en god latter og sikkert noen lattertårer også 😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, BearMama skrev:

Jeg hadde krepert av latter. Hadde nok ikke klart å komme i mood igjen, men hadde fått en god latter og sikkert noen lattertårer også 😂😂😂

Godt å se at det er noen damer her med godt humør... 😂 jeg flirte som bare det. 

Altså at det går ann.... 🤣 

Anonymkode: 0f97e...693

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min presterte å si «nå skal kjøre storegutt inni snuppeguri, så hardt at du ikke kan gå etterpå» 😂 snuppeguri liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.2.2019 den 20.57, AnonymBruker skrev:

Idag så klemte han meg, ga meg et kyss og så dasket meg litt på rompa. Spurte om burgeren skulle krydres litt ikveld og? 

Hehehehe... han er bare så latterlig teit innimellom men jeg kan ikke annet en å le.. 😂 

Jeg aner ikke hvor han får dette ifra.. altså sånne ting som igår kveld. 

Han sier han ikke aner det selv, det kommer bare automatisk liksom i hodet på han. Han er klar over at han kan oppføre seg som en unge inimellom, men det hele et bare morsomt.. Og at han føler han kan seg helt avslappet med meg og kan si sånt sammen med meg... 

Anonymkode: 0f97e...693

samboeren min er lik din! :fnise:  Jeg vil mye heller ha en tullete samboer enn den forrige, der alt var så dønn alvorlig. Folk må slutte å ta sex så seriøst, mye morsommere med litt humor. 

Anonymkode: 78380...028

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok noe jeg hadde mistet tenningen av, fordi fokuset hadde gått vekk fra sex til burger. Men jeg hadde ledd 😜

Anonymkode: 56680...aa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...