Gå til innhold

69 igår kveld...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei alle! 

Kan noen plis fortelle meg om dette er normalt? Min samboer er verdens beste... på alle måter. 

Men han har en personlighet der han kan oppføre seg veldig tullete helt sånt spontant. I de fleste tilfellenr flirer jeg da det er morsomt. Liker egentlig denne siden av han da vi har det veldig morsomt. Men enkelte ganger blir selv jeg overrasket... 

Igår kveld hadde vi kosestund.. det var veldig fint. Halveis under alten hadde vi 69. Mens jeg ligger opp på han og han slikker meg bak, tar han pmutselig og leker med rompeballene mens han synger: EEEEL MACO! EN BURGET SOM TROR DEN ER TACO!

Altså seriøst? Hva skal man tenke? Jeg viste ikke hvordan jeg skulle reagere... hva tenker dere? 

Anonymkode: 0f97e...693

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei alle! 

Kan noen plis fortelle meg om dette er normalt? Min samboer er verdens beste... på alle måter. 

Men han har en personlighet der han kan oppføre seg veldig tullete helt sånt spontant. I de fleste tilfellenr flirer jeg da det er morsomt. Liker egentlig denne siden av han da vi har det veldig morsomt. Men enkelte ganger blir selv jeg overrasket... 

Igår kveld hadde vi kosestund.. det var veldig fint. Halveis under alten hadde vi 69. Mens jeg ligger opp på han og han slikker meg bak, tar han pmutselig og leker med rompeballene mens han synger: EEEEL MACO! EN BURGET SOM TROR DEN ER TACO!

Altså seriøst? Hva skal man tenke? Jeg viste ikke hvordan jeg skulle reagere... hva tenker dere? 

Anonymkode: 0f97e...693

En trenger ikke overtenke alt.

Anonymkode: 6b396...904

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Duff skrev:

Da hadde jeg daua av latter

Samme hadde nok sambo gjort.. 😂

En må da kunne fleipe litt med ting, en gang i blandt. 

 

Takk for godt tips til litt sengehumor, Ts! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Troll

Anonymkode: 27dcf...e6d

Tror jeg og.

Anonymkode: 4674d...4a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg og.

Anonymkode: 4674d...4a3

Kan love deg at det ikke er det... jeg blei bare paff, viste ikke om jeg skulle le eller hva...

Anonymkode: 0f97e...693

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan love deg at det ikke er det... jeg blei bare paff, viste ikke om jeg skulle le eller hva...

Anonymkode: 0f97e...693

En kan jo nesten ikke annet enn å le.. 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde definitivt mista tenninnga, for å si det sånn. Mye mulig det er kjempegøy (ikke for min del altså), men kåtskapen forsvinner jo til en viss grad.

Er for at sex skal være gøy, men det der blir som når samboeren min hele tida skulle kille meg en periode. Det er bare ikke morsomt i en sånn setting.

Ville sikkert prøvd å ikke ødelegge øyeblikket med kjipheten min og sagt noe om at "denna tacoen er klar for å bli spist", og fått ham til å ta seg ekstra god tid mens jeg hadde lagt meg godt til rette. Kanskje kunne stunden reddes. 

Anonymkode: 5a8ee...635

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😂 Takk for tipset. 

Skal prøve det ut på samboer til helgen. Tror hun har såpass humor og ikke tar seg selv så selvhøytidelig at hun reagerer negativt. 

De som blir krenket av dette er nok de kommunegrå musene og generasjon snøflak

Anonymkode: 93b68...516

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det for meg. Og jeg ler. Jeg ler mer enn jeg burde. 

Anonymkode: 31930...a59

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den var morsom jeg 🤪 Kanskje et veddemål? M

Anonymkode: 9a6fa...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag så klemte han meg, ga meg et kyss og så dasket meg litt på rompa. Spurte om burgeren skulle krydres litt ikveld og? 

Hehehehe... han er bare så latterlig teit innimellom men jeg kan ikke annet en å le.. 😂 

Jeg aner ikke hvor han får dette ifra.. altså sånne ting som igår kveld. 

Han sier han ikke aner det selv, det kommer bare automatisk liksom i hodet på han. Han er klar over at han kan oppføre seg som en unge inimellom, men det hele et bare morsomt.. Og at han føler han kan seg helt avslappet med meg og kan si sånt sammen med meg... 

Anonymkode: 0f97e...693

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 timer siden, FrodeF skrev:

Skjønner han godt at han klikker når han slikker rumpehullet dit 

Det kan også ha vært en eim av taco der som satte han på tanken....

Anonymkode: 6b396...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må sex være så sykt alvorlig da? Vi ler og tuller under sex ganske ofte. Kan late som om penisen er sminkekost og gnu den rundt i trynet i starten av suginga.. Nå har vi vært sammen over 10 år, og sex er fremdeles moro og deilig. 

Anonymkode: f1370...e17

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke normalt. Hvis dette hadde skjedd i virkeligheten hadde jeg fått turnoff og tror aldri jeg egentlig hadde greid å ta han seriøst lenger seksuelt i det hele tatt så det ville ødelagt forholdet

Anonymkode: a657b...7da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å kunne le og ikke ta sex så seriøst, men det der hadde ødelagt tenningen fullstendig for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...