Gå til innhold

Hva har du dilla på av mat/drikke for tiden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fullstendig dilla på Tine Iskaffe. Kjøper den i liters-kartonger . Vi har dilla på det begge to, men styrer oss og begrenser det til et glass om dagen. Hadde sikkert kunnet drikke et par liter om dagen.

Åh, det er bare så sykt godt med iskaffe!

Anonymkode: 4681f...53b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Risotto med rosenkål surret med rødløk, hvitløk og balsamico

Hvit pizza (crème fraiche med chili, hvitløk og maldonsalt) med rødløk, soltørket tomat, kalamata oliven, fersk mozzerella, feta og parmesan. Og strimlet strandaskinke på toppen. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanøttsmør av den uøkologiske, skikkelig kremete typen. Tar meg en skje her og der gjennom dagen, men prøver selvsagt å begrense meg pga kaloriene :tongue:

Hummus! Hummus på alt mulig, alt fra brødskiva til pizzaen, i salater, pasta eller på burgeren. Og det er jo heldigvis såpass sunt at jeg ikke må begrense meg :rodmer:

Og en spesifikk type falafel jeg kjøper i Sverige. De er så drøyt gode og hadde det vært opp til meg hadde jeg levd på de i pitabrød med salat og gresk dressing 🤤 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mango-smoothie

Blå kicks (sånn lakris)

Ferske scones (lager selv av glutenfritt mel og gf havremel) med smør og Jarlsberg 

Ingefær-te i bøtter og spann 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tine Yoghurt naturell med frosne blåbær, kanel og kardemomme. Har det i en te-kopp og rører rundt. Yoghurten fryser, så jeg venter til den tiner litt, og spiser det kaldt. Søter det også. Kjempegodt! 😄 

Anonymkode: 9ba2a...ea7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, blåtimen skrev:

Peanøttsmør av den uøkologiske, skikkelig kremete typen. Tar meg en skje her og der gjennom dagen, men prøver selvsagt å begrense meg pga kaloriene :tongue:

Hummus! Hummus på alt mulig, alt fra brødskiva til pizzaen, i salater, pasta eller på burgeren. Og det er jo heldigvis såpass sunt at jeg ikke må begrense meg :rodmer:

Og en spesifikk type falafel jeg kjøper i Sverige. De er så drøyt gode og hadde det vært opp til meg hadde jeg levd på de i pitabrød med salat og gresk dressing 🤤 

Hvilke? Ble nysgjerrig,så må jo selvsagt teste de :)

Anonymkode: d0e0c...56f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke? Ble nysgjerrig,så må jo selvsagt teste de :)

Anonymkode: d0e0c...56f

Det er disse fra merket Garant :laugh:

93191-560.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaviar (billigtype  på tube) 😅 Gjerne sammen med gulost eller egg. Har vel mest fått dilla fordi jeg helt har glemt at det eksisterer, og nesten ikke spist det siden jeg selv var barn. Mannen kom hjem med en tube  fra butikken  her og dagen, og dagen etter sendte ja han ut for å kjøpe en til... 

Også er fuji-epler farlig digg om dagen! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Runnershigh skrev:

Kaviar (billigtype  på tube) 😅 Gjerne sammen med gulost eller egg. Har vel mest fått dilla fordi jeg helt har glemt at det eksisterer, og nesten ikke spist det siden jeg selv var barn. Mannen kom hjem med en tube  fra butikken  her og dagen, og dagen etter sendte ja han ut for å kjøpe en til... 

Også er fuji-epler farlig digg om dagen! 

Fuji-epler er dagens høydepunkt for meg! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IFA 
Tuller ikke når jeg sier at jeg spiser 4-5 esker om dagen. Har vært hekta de siste 2 mnd ca. Må kutte ned nå før jeg blir syk av det. Kan vell ikke være bra å spise så mye lakris. 

Denne isen
favoritter-sjokomelk-1-2-l1?pid=DiplomIs-Product-Image&r_n_d=1522259_&adjust=1&x=800&y=445&from=0&zmode=fit
Spiste 4 bokser i forrige uke. En i går og en i dag. Det er jo ikke sunt! Men jeg spiser heller en hel boks is til middag, enn middag. Og det er jo ikke sunt det heller, men det er bedre enn å spise full middag også en hel boks is....ja det sier jeg til meg selv hver gang jeg er i butikken, slik at jeg kan tillate meg selv å kjøpe enda en boks. 
Går vell 2-4 bokser i uken, gjort det den siste måneden. Nå må jeg slutt!! finn noe annet å få kick på. Får alltid kick på usunne ting :( Hvorfor kan jeg ikke få kick på gulerøtter liksom. 

Anonymkode: 272ff...0f5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Jeg liker chillinøtter! :nisse:                        

Anonymkode: 17414...1de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gresk Yoghurt Vanilje blandet sammen med Frukt Musli. Har spist det nesten hver kveld i de 2-3 siste ukene 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka har jeg dilla på forskjellig frukt/fruktsalat med vanilje-youghurt.

Anonymkode: 106bc...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuji epler, tortilla chips og eller/gulrøtter med hjemmelagd guacamole med masse løk, tomat, jalapeño, koriander og lime, earl grey te med masse melk i, havreknekkebrød med hamburgerrygg, Jarlsberg og sylteagurk, hummus og agurk på knekkebrød og hummus generelt til alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...