Gå til innhold

Kraftig blødning, men positiv test?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har nettopp hatt første forsøk med ICSI. Fikk en liten blødning 10 dpo som jeg trodde var festeblødning, men ble kraftigere dagen etter og har nå blødd som en litt kraftig menstruasjon i 5 dager. Tok blodprøve i går, 2 uker etter uttak, og den var klart positiv i følge sykepleier. Noen andre som har opplevd det samme? Håper det fortsatt kan gå bra... Skal ta ny blodprøve fredag, men er så stresset så vil gjerne høre om noen har lignende erfaringer.

Anonymkode: fc9a2...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke skjedd meg, men akkurat det samme skjedde med en venninne etter ivf. Det gikk bra:) Hun fikk en fin baby forrige mnd. Min venninne hadde en litt svak mensaktig blødning i ca 5 dager..så kanskje mindre enn det du opplever nå da. Avtar blødningen eller øker det? 

Anonymkode: d98ee...0f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde noe lignende etter IVF. Blødningen startet 14 dpo, og varte noen dager. Den var ikke like sterk og langvarig som min menstruasjon pleier å være, men jeg hadde trodd det var mensen hvis det ikke var for positive tester. Blodprøven viste høye hcg-verdier, og svangerskapet gikk bra. Jeg føler virkelig med deg, masse lykke til! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde det, kontroll hcg var dessverre synkende. Håper det stiger hos deg 🌸

Anonymkode: 641ab...eb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke skjedd meg, men akkurat det samme skjedde med en venninne etter ivf. Det gikk bra:) Hun fikk en fin baby forrige mnd. Min venninne hadde en litt svak mensaktig blødning i ca 5 dager..så kanskje mindre enn det du opplever nå da. Avtar blødningen eller øker det? 

Anonymkode: d98ee...0f2

Takk for svar!

Har vært ganske likt hele tiden, mulig litt mindre i dag.. 

 

Anonymkode: fc9a2...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Illy skrev:

Jeg opplevde noe lignende etter IVF. Blødningen startet 14 dpo, og varte noen dager. Den var ikke like sterk og langvarig som min menstruasjon pleier å være, men jeg hadde trodd det var mensen hvis det ikke var for positive tester. Blodprøven viste høye hcg-verdier, og svangerskapet gikk bra. Jeg føler virkelig med deg, masse lykke til! :) 

Takk! Tiden går sakte nå, men får heldigvis vite i morgen om hcg stiger.

Anonymkode: fc9a2...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opplevde det, kontroll hcg var dessverre synkende. Håper det stiger hos deg 🌸

Anonymkode: 641ab...eb6

Takk! Jeg er forberedt på at det samme kan skje meg, blir bra å få et svar i morgen.

Anonymkode: fc9a2...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar!

Har vært ganske likt hele tiden, mulig litt mindre i dag.. 

 

Anonymkode: fc9a2...94f

Håper det avtar og HCG er stigende😊 hold oss oppdaterte da:) 

Anonymkode: d98ee...0f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde til dels mye gjennom hele 1. trimester. Tvillingene er fem år i dag. :-)

Anonymkode: d1aaa...583

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Lillyvally skrev:

Har du fått HCG resultat Ts? 

Hcg hadde sunket til 11 i dag, så da var det dessverre kjemisk. Var jo forberedt på det, men tøft likevel. Håper det er bra for sjansene på neste forsøk at jeg i det minste ble gravid.

Anonymkode: fc9a2...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hcg hadde sunket til 11 i dag, så da var det dessverre kjemisk. Var jo forberedt på det, men tøft likevel. Håper det er bra for sjansene på neste forsøk at jeg i det minste ble gravid.

Anonymkode: fc9a2...94f

Det var kjempesynd å høre. Klart det er tøft, men som du sier du ble iallefall gravid, selv om det endte i kjemisk. Lykke til videre❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...