Gå til innhold

Mannen sier at alle menn egentlig vil ligge med alle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det så stas å hatt mange? Er det ikke bedre å bli likt? Å bli beundret. Det blir man ikke med kun randoms treff. At begge digger og elsker hverandre må jo være det beste. Slutt å tro at antallet skal telle.

Anonymkode: f5201...c7d

Det er en ganske moderne forestilling. Folk var ikke like lause før. Men hos menn (og senere også hos kvinnen) står kvanta sterkt.

Anonymkode: 49e7f...333

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er hvordan han tenker. Det er hans personlighet. Virker som når han er kåt er han ute av styr. Dump han. Han kan være skummel å være sammen med.

Anonymkode: 8ebe1...60d

13 år ut i forholdet og med felles barn er det ikke bare «å dumpe han». Pluss at jeg eksker han, og ønsker å dele livet mitt med han. Han sier også at han elsker meg og at det ikke er noe galt med meg. At vi har det bra i senga osv. Jeg vet også at han tenner på meg og synes jeg er attraktiv (både fordi jeg holder meg godt og fordi han sier det ofte). Jeg føler det også slik. Han er en veldig attraktiv mann og vi har god kjemi og absolutt fremdeles gnist om jeg kan si det sånn. Likevel er det jo noe som får han til å føle det slik han gjør. Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette. Det er jo åpenbart noe han synes mangler.. 

 

ts 

Anonymkode: 64189...da4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men.. det er jo klart, jeg er jo ikke 20 år lengre, og han har sett meg naken utallige ganger.. mulig det er det det handler om.. 

ts

Anonymkode: 64189...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting galt i få litt herpes, hpv som kan utvikle seg til kreft, andre sykdommer, sterilitet, utenomekteskaplige barn som koster mange millioner. Ingen problem, bare normer..

Anonymkode: 8a586...b6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Thyra said:

Avstumpa?!? 

Ja, en mann som ikke vil ha sex med henne (eller hun her) er følelseskald.

 

f624d230976766daca857b84510defa5.jpg

Anonymkode: d6849...27a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, en mann som ikke vil ha sex med henne (eller hun her) er følelseskald.

 

f624d230976766daca857b84510defa5.jpg

Anonymkode: d6849...27a

Pen, men kan ikke helt kle seg og har fått hele badedrakten inni ræva.

Anonymkode: f7f7e...979

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, en mann som ikke vil ha sex med henne (eller hun her) er følelseskald.

 

f624d230976766daca857b84510defa5.jpg

Anonymkode: d6849...27a

Hahahaha, ja, for det er de eneste følelsene en mann besitter, mener du? Man kan også fint fantasere om eller også onanere til uten å ha lyst å ha sex med noen virkeligheten, rett og slett fordi virkeligheten innebærer mye mer enn fantasien.

Anonymkode: 49e7f...333

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, en mann som ikke vil ha sex med henne (eller hun her) er følelseskald.

 

f624d230976766daca857b84510defa5.jpg

Anonymkode: d6849...27a

Følelser? Er ikke skille mellom følelser og sex argument dere bruker for å rettferdiggjøre lysten til å ligge med alt som puster så lenge dere finner dem attraktiv?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Menchit said:

Følelser? Er ikke skille mellom følelser og sex argument dere bruker for å rettferdiggjøre lysten til å ligge med alt som puster så lenge dere finner dem attraktiv?

Dette påtvinger sterke følelser ja. Du får belære oss hvis du mener dette ikke er riktig. Typisk kvinner å fortelle menn hvilke følelser som er riktige, hvilke som er gode og hvilke som er dårlige.

Anonymkode: d6849...27a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette påtvinger sterke følelser ja. Du får belære oss hvis du mener dette ikke er riktig. Typisk kvinner å fortelle menn hvilke følelser som er riktige, hvilke som er gode og hvilke som er dårlige.

Anonymkode: d6849...27a

Jeg tror du forveksler følelser med begjær/seksuell tenning. Dette er riktignok  fysiske "følelser" som du kan kjenne i din egen kropp, men ikke det samme som å ha følelser for ( være glad i/forelsket i/elske) en annen person, på som jeg tror er der Menchit sikter til. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Roci said:

Jeg tror du forveksler følelser med begjær/seksuell tenning. Dette er riktignok  fysiske "følelser" som du kan kjenne i din egen kropp, men ikke det samme som å ha følelser for ( være glad i/forelsket i/elske) en annen person, på som jeg tror er der Menchit sikter til. 

Er mer glad i/forelsket i hun på bildet enn noen kvinne jeg har møtt. Er det feil?

Anonymkode: d6849...27a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er mer glad i/forelsket i hun på bildet enn noen kvinne jeg har møtt. Er det feil?

Anonymkode: d6849...27a

😂😂

Anonymkode: fa166...f4b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å foreslå åpent forhold for samboeren min. Han ble lettere satt ut og kunne ikke tenkt seg det for alt i verden. Han kunne til NØD gå med på at JEG kunne få ha sex med et par stk, men han ville absolutt ikke. 

Så nei, alle menn vil ikke ligge med alle damer de møter. 

Anonymkode: 6d9e2...8e4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er mer glad i/forelsket i hun på bildet enn noen kvinne jeg har møtt. Er det feil?

Anonymkode: d6849...27a

Nei, ingen her som har sagt at det var feil, men å kalle seksuelt begjær for "følelser" blir kanskje litt feil. Jeg skjønner at man kan forelske seg i et bilde av en person, men glad i noen blir man først når man har lært noen å kjenne. Ut fra de tidligere kommentarene dine fikk jeg egentlig inntrykk av at du først og fremst ønsker å ha sex med hun på bildet (eller en som likner), og det er også en ærlig sak, så lenge man faktisk er ærlig om at det først og fremst er sex man ønsker. Er du veldig ung? Du virker kanskje litt følelsesmessig umoden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest hele tråden.

Men ja, min erfaring som singel kvinne er at alle menn egentlig ønsker å ligge med meg.  Så har jeg ikke giddet å teste om en masse opptatte menn egentlig ville gått til det skrittet, om jeg tydelig signaliserte at jeg hadde lyst på dem.

Jeg er drøyt 40, slank, velstelt og greit pen. Ikke noe ekstraordinært ved mitt utseende egentlig. Men siden jeg er slank kan jeg spille mye på kropp; rumpe, bein, midje, i passe utfordrende klær. De som er på min alder og eldre synes jeg er fortsatt er fin, de som er yngre synes det virker spennende med en erfaren kvinne. Mao; alle finner bare unnskyldninger for å ville p***e hvem som helst.

Ganske skremmende, egentlig 😅😅😅

Anonymkode: 11f4e...f1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Roci said:

Nei, ingen her som har sagt at det var feil, men å kalle seksuelt begjær for "følelser" blir kanskje litt feil. Jeg skjønner at man kan forelske seg i et bilde av en person, men glad i noen blir man først når man har lært noen å kjenne. Ut fra de tidligere kommentarene dine fikk jeg egentlig inntrykk av at du først og fremst ønsker å ha sex med hun på bildet (eller en som likner), og det er også en ærlig sak, så lenge man faktisk er ærlig om at det først og fremst er sex man ønsker. Er du veldig ung? Du virker kanskje litt følelsesmessig umoden.

Det er din mening.

Flott, avslutt med litt herskerteknikk.

Anonymkode: d6849...27a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 20.2.2019 den 13.17, AnonymBruker skrev:

Mannen leker med tanken om swinging og åpent forhold. Han sier i argumentasjonen at de fleste menn egentlig ikke har noe problem med å ha sex med andre. At det bare er normene i samfunnet som er sånn, og at han egentlig ikke forstår hvorfor det er så farlig. Han elsker jo likevel meg.

Jeg på min side blir jo lei meg og føler at jeg ikke strekker til. Ikke er nok for han. Han mener at de fleste menn nok tenker sånn, og at jeg egentlig bør sette pris på at han er ærlig med meg og at vi kan snakke om slike ting. Han sier han ikke kommer til å gjøre det bak min rygg og uten min «velsignelse», men at han egentlig ikke ser problemet. Det er jo bare sex. 

Vet ikke helt hva jeg skal tenke om dette. Vi har barn og vært sammen i 13 år. 

Anonymkode: 64189...da4

Hvor er det du har funnet denne fyren? I dyrehagen?

Anonymkode: 0b643...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det så stas å hatt mange? Er det ikke bedre å bli likt? Å bli beundret. Det blir man ikke med kun randoms treff. At begge digger og elsker hverandre må jo være det beste. Slutt å tro at antallet skal telle.

Anonymkode: f5201...c7d

La meg gjette; Du har en del partnere, og later som du ikke har det når du møter noen? 😄

Anonymkode: 1766d...00c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen din høres ut som en egoistisk og moralløs dust. Prøver å normalisere utroskap, og driver med psykisk terror og nedtrykking når han sier han fantaserer seksuelt om alle han møter og ser som er attraktive. 
Han er ikke normal. Normale folk har normale sperrer og grenser for hva de tillater seg å fantasere om og tenke, og ikke minst si til kjæresten sin! 

Anonymkode: 86d42...0c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er din mening.

Flott, avslutt med litt herskerteknikk.

Anonymkode: d6849...27a

Forklar meg gjerne hvordan man kan bli "glad i" noen man bare har sett på et bilde. Du vet jo ingen ting om egenskapene og personligheten til vedkommende? At man kan bli betatt av et vakkert ytre skjønner jeg som sagt veldig godt. Mulig vi har helt ulik oppfatning av hva det vil si å være glad i, min erfaring er at (svært) unge mennesker gjerne legger en annen betydning i uttrykket enn de som er eldre/voksne. Og det er ikke noe negativt med det, modenhet er jo noe som kommer med alder og erfaring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...