Gå til innhold

Noen som har opplevd at noen føles som hjemme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke direkte kjærlighetssorg.. jeg har vært så pokkers negativ til meg selv og direkte selvsaboterende opp gjennom åra så jeg ødela også med han. Han er ikke sur på meg, men det ble nå bare ikke oss. 

Men han er fremdeles den jeg hadde valgt dersom jeg kunne velge mellom han og de andre jeg har møtt (for å gå vidre og for å kanskje falle for de, men det har ikke skjedd). Han bare føles som hjemme. Han er den første som dukker opp de gangene jeg legger ut en story, men det er ikke så ofte jeg gjør det nå. 

Jeg prøver å møte en annen fyr, og jeg har møtt han i noen mnd nå, men jeg kan ikke se for meg å ha sex med han, han tenner meg ikke og er rett og slett bare kjedelig. 

Anonymkode: fab4d...17f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått høre at hybelen først føltes ut som et hjem etter at jeg kom. Det var veldig hyggelig å høre. 

Anonymkode: 4e091...882

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har følt det sånn med en, og har fått skikkelig kjærlighetssorg. Han brukte meg bare som en mellomlanding, men han er fremdeles drømmemannen min.

Anonymkode: 01926...ba2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, har følt det sånn med en, og har fått skikkelig kjærlighetssorg. Han brukte meg bare som en mellomlanding, men han er fremdeles drømmemannen min.

Anonymkode: 01926...ba2

Hvordan merket du at han brukte deg som mellomlanding? 

Anonymkode: fab4d...17f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har en det var sånn med. Jeg har en veldig traumatisk barndom bak meg. Klarer meg fint i dag, men jeg bruker lenger tid på å slippe inn folk, og bli trygg på de. Mens denne mannen som jeg i samme seng med, første dagen vi møttes, vi hadde ikke sex. Lå i armkroken hans, og sa at jeg snart kom til å rulle rundt, for jeg klarte ikke å sove tett sammen med noen. 5 min etterpå så lå jeg og sov i armkroken hans. Og første gang vi hadde sex, fikk jeg vel orgasme på 3 min. Jeg har aldri fått orgasme så tidlig med noen. Og har aldri følt meg så trygg på noen. Vi var sammen i nesten 3 år. Og han er nok mitt livs kjærlighet.

Anonymkode: 767b0...ac9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan merket du at han brukte deg som mellomlanding? 

Anonymkode: fab4d...17f

Ville bare pule kl to etter party på byen

Anonymkode: 01926...ba2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...