Gå til innhold

Veldig merkelig oppførsel av eks.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Perle skrev:

Move on.

Typisk svar på kg fra folk som ikke har opplevd lignende.

Anonymkode: b8b35...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Typisk svar på kg fra folk som ikke har opplevd lignende.

Anonymkode: b8b35...33b

Herregud, hun obsesser jo over en type som ikke bryr seg et dugg. Han driter vel i de gamle utgåtte joggeskoene sine. 

Endret av Perle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er du som oppfører deg merkelig med alt maset. Kast nå de skoa og la typen være i fred.

Anonymkode: 2d5aa...9b2

Oppfører meg absoultt ikke merkelig iforhold til hva som har skjedd. Jeg syntes ikke det at han svarte i seg selv var så veldig mystiskt, men det å ringe meg etter at vi hadde avtalt ferdig. Han ringte å bare sa: ja hei du!!! Skulle bare si at broren min henter det, tusen hjertlig takk, veldig snilt. Akkurat det samme som han skrev på melding. 

Anonymkode: b8b35...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avslutning: Han behandlet deg slik fordi han er en drittsekk. Detmmerkelige han gjorde? Det er fordi han ikke er helt god i hodet. Vi normale kommer aldri til å skjønne hvilke grunner og motiver som ligger bak slikt. Det er bare sprøtt, og kan ikke forklares. Det beste er å bare himle med øynene og være glad for at han ikke er ditt problem lengre. Trenger ikke å være, ihvertfall.

Anonymkode: bb3b0...c2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Avslutning: Han behandlet deg slik fordi han er en drittsekk. Detmmerkelige han gjorde? Det er fordi han ikke er helt god i hodet. Vi normale kommer aldri til å skjønne hvilke grunner og motiver som ligger bak slikt. Det er bare sprøtt, og kan ikke forklares. Det beste er å bare himle med øynene og være glad for at han ikke er ditt problem lengre. Trenger ikke å være, ihvertfall.

Anonymkode: bb3b0...c2a

Takk, det var vel et sånt svar jeg håpet på egentlig.. jeg laget vel tråden for å få synspunkter på det, det er vanskligere for meg som fortsatt er litt blind å se at han er en fullstendig drittsekk, selvom jeg vet det så inderlig godt. Psykopater klarer å sette kløra fast i en hver. 

Anonymkode: b8b35...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du vet liksom bare det ? Nei det er faktisk bare for å kunne få en avslutning. Jeg er på en måte over han, men ikke det som skjedde. Det er en ekstrem historie og han har påført meg mye mye styr som er ekstremt onskapsfullt av han. Man kan ikke bare uttale seg om sånt uten å vite hva som har skjedd.  Er så merkelig med sånne som deg som tror de vet alt. 

Anonymkode: b8b35...33b

Men kjære deg! Du kan ikke be oss om å prøve å tyde situasjonen din, for så å bli sur og slenge ut at vi «ikke kan uttale oss om sånt uten å vite hva som har skjedd.» 

Enten må vi prøve å gjette oss frem ut fra den lille informasjonen du har gitt, selv om du gjerne ikke kommer til å like svarene eller de blir helt feil grunnet manglende informasjon. Eller så må du fortelle mer om hva som egentlig har skjedd, slik at vi kan gi bedre svar. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, prinsessa2282 skrev:

Men kjære deg! Du kan ikke be oss om å prøve å tyde situasjonen din, for så å bli sur og slenge ut at vi «ikke kan uttale oss om sånt uten å vite hva som har skjedd.» 

Enten må vi prøve å gjette oss frem ut fra den lille informasjonen du har gitt, selv om du gjerne ikke kommer til å like svarene eller de blir helt feil grunnet manglende informasjon. Eller så må du fortelle mer om hva som egentlig har skjedd, slik at vi kan gi bedre svar. 

Drt å fortelle meg at jeg ikke er over han ellet at jeg barebtok kontakt med han for at jeg er innbilsk eller hva enn folk her mener osv osv, det er det jeg blir sur for. For hvor står det spørsmålet hen? Står det: er jeg over han? Hvorfor kontaktet jeg han? Nei.. det gjør det ikke. Og jeg ønsker heller ikke noe mening om hvorfor dere TROR eller tror dere VET hvorfor jeg kontaktet han og alle de tingene der. 

Anonymkode: b8b35...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Perle skrev:

Herregud, hun obsesser jo over en type som ikke bryr seg et dugg. Hsn driter vel i utgåtte joggeskoene sine. 

Ja, selvfølgelig driter han i de skoene. Så hvorfor svarte han på det, og itilleg ringte etterpå. Når han ikke har gitt lyd ifra seg for noe som helst annet som faktisk var veldig viktig tidligere. Det er det jeg synter er fucka, og lurer på om noen kanskje har noe synspunkter på hvorfor han oppfører seg sånn. Er det bare for å forsøke å knuse meg LITT til? Og hvorfor skulle han gidde å knuse meg litt til hvis han ikke brydde seg overhode? Har han det dårlig i forholdet plutseig og ønsker å "ha meg på gli igjen" ved å vise at han plutselig er tilgjengelig om forholdet skulle skjære seg ? Har noen noe erfaringer med det? Hva var eventuelt grunnen til syvende og sist? 

Det er sånne ting jeg lurer på, ikke hvorfor jeg kontaktet han, og om jeg er over han eller ikke. 

Jeg klarer ikke å forstå psykoligien i hans hode og prøver å komme til bunns i saken på egenhånd siden han ikke klarer å gi noe forklaring eller avslutning selv. 

Anonymkode: b8b35...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja, selvfølgelig driter han i de skoene. Så hvorfor svarte han på det, og itilleg ringte etterpå. Når han ikke har gitt lyd ifra seg for noe som helst annet som faktisk var veldig viktig tidligere. Det er det jeg synter er fucka, og lurer på om noen kanskje har noe synspunkter på hvorfor han oppfører seg sånn. Er det bare for å forsøke å knuse meg LITT til? Og hvorfor skulle han gidde å knuse meg litt til hvis han ikke brydde seg overhode? Har han det dårlig i forholdet plutseig og ønsker å "ha meg på gli igjen" ved å vise at han plutselig er tilgjengelig om forholdet skulle skjære seg ? Har noen noe erfaringer med det? Hva var eventuelt grunnen til syvende og sist? 

Det er sånne ting jeg lurer på, ikke hvorfor jeg kontaktet han, og om jeg er over han eller ikke. 

Jeg klarer ikke å forstå psykoligien i hans hode og prøver å komme til bunns i saken på egenhånd siden han ikke klarer å gi noe forklaring eller avslutning selv. 

Anonymkode: b8b35...33b

Hvis du var over han hadde du ikke stilt alle disse spørsmålene.

Anonymkode: d5a7e...d95

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du var over han hadde du ikke stilt alle disse spørsmålene.

Anonymkode: d5a7e...d95

Netopp. Er ikke alt som skal forstås. Kanske han var oppriktig når han ville ha skoene, kanskje broren har glemt at han skulle gjøre det. Kanskje det er hevn? Hvem vet? Men om det var en slags hevn eller ond tanke så hadde han nok funnet på noe bedre enn å takke ja til et par slitte sko. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du var over han hadde du ikke stilt alle disse spørsmålene.

Anonymkode: d5a7e...d95

Hvor i har jeg skrevet at jeg er over han. Er du på kg bare for å irritere ? 

Anonymkode: b8b35...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Duff skrev:

Netopp. Er ikke alt som skal forstås. Kanske han var oppriktig når han ville ha skoene, kanskje broren har glemt at han skulle gjøre det. Kanskje det er hevn? Hvem vet? Men om det var en slags hevn eller ond tanke så hadde han nok funnet på noe bedre enn å takke ja til et par slitte sko. 

Rart han svarer på de slitte skoene sine, men svarte ikke på om han ville ha hunden sin, byttet ikke adresse og hentet ikke verdisakene sine den gangen jeg spurte om det isarten... men 1 år senere når jeg spør om de slitte skoa så svarer han etter noen sekunder og ringer meg og styrer og ordner. 

Anonymkode: b8b35...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår veldig godt at dette ikke kan ha vært en bra opplevelse for deg, hvert fall hvis det er slik at det kom som lyn fra klar himmel. Nå som det har gått så lang tid tenker jeg allikevel at det er utrolig dumt at dette påvirker deg så mye, for det har ikke noe med deg å gjøre. Det at han bestemte seg for å ikke svare for seg og forklare er selvfølgelig det motsatte av omtenksomt, men noen ganger må vi innse at vi ikke alltid kan få en god forklaring på hvorfor andre gjør slik de gjør. Det kan være at han lenge gikk rundt med tanker om å forlate deg, men det kan ikke vi på KG svare på. 

Det gagner ikke deg å gå rundt og tenke for mye på hvorfor alt skjedde. Du bruker tanker og energi på en fyr som ikke fortjener det. Hva med å bruke all denne på tiden på å gjøre gode ting for deg selv og de rundt deg som fremdeles bryr seg og er i livet ditt? Spør deg selv om de tankene du har er bra for deg å ha. Ønsker du stabile, ekte og empatiske mennesker i livet ditt så er det disse du må fokusere energien din på, ikke de andre.

Jeg har selv opplevd mye vondt i forhold, men jeg hadde ikke klart å få det bra med meg selv hvis jeg fortsatt hadde gått rundt og tenkt på hvorfor en eks gjorde det ene og det andre. Det skal ikke være mitt problem. 

Vit at det er mennesker der ute som ikke ville brutt et forhold på denne måten. Dessverre gjør noen det, men ikke alle. Det finnes folk som klarer å bry seg om den andre selv om et forhold ender. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, leonie skrev:

Jeg forstår veldig godt at dette ikke kan ha vært en bra opplevelse for deg, hvert fall hvis det er slik at det kom som lyn fra klar himmel. Nå som det har gått så lang tid tenker jeg allikevel at det er utrolig dumt at dette påvirker deg så mye, for det har ikke noe med deg å gjøre. Det at han bestemte seg for å ikke svare for seg og forklare er selvfølgelig det motsatte av omtenksomt, men noen ganger må vi innse at vi ikke alltid kan få en god forklaring på hvorfor andre gjør slik de gjør. Det kan være at han lenge gikk rundt med tanker om å forlate deg, men det kan ikke vi på KG svare på. 

Det gagner ikke deg å gå rundt og tenke for mye på hvorfor alt skjedde. Du bruker tanker og energi på en fyr som ikke fortjener det. Hva med å bruke all denne på tiden på å gjøre gode ting for deg selv og de rundt deg som fremdeles bryr seg og er i livet ditt? Spør deg selv om de tankene du har er bra for deg å ha. Ønsker du stabile, ekte og empatiske mennesker i livet ditt så er det disse du må fokusere energien din på, ikke de andre.

Jeg har selv opplevd mye vondt i forhold, men jeg hadde ikke klart å få det bra med meg selv hvis jeg fortsatt hadde gått rundt og tenkt på hvorfor en eks gjorde det ene og det andre. Det skal ikke være mitt problem. 

Vit at det er mennesker der ute som ikke ville brutt et forhold på denne måten. Dessverre gjør noen det, men ikke alle. Det finnes folk som klarer å bry seg om den andre selv om et forhold ender. 

Han sa bare før han gikk at hvis han skulle ønske at han kunne ordne ting fordi han elsker meg over alt på jord. Det var helt brått. Også fant jeg ut via felles venner for ikke så lenge siden at han hadde gjort noe kriminelt 1 uke før bruddet og skulle sone for det. Men hvorfor fikk han seg da ny dame bare noen dager etter bruddet.. han flyttet direkte inn til henne etter at de hadde kjent hverandre noen dager og jeg vet at de ikke kjente hverandre før han dro ifra meg. Det var en han fant på en dating side som jeg klarte å logge meg inn på siden loggen var på vår felles pc. En random han bare plukket fra nettet liksom. 

Det er mye mye mer rundt denne historien, men kan ikke si noe mer da blir det alt for gjenkjennelig. 

Ja det er mange ubesvarte spørsmål. Var han redd jeg skulle gå ifra han, så han gikk ifra meg og fant en annen å bo hos for å redde sitt eget skinn. Har han holdt meg så langt unna dette for at den nye dama som "redder" han ikke skulle få vite om meg og hans bakhistorie ? Han har gjort flere kriminelle ting før i vårt forhold og ting så endelig lyst ut for oss og ting hadde nesten kommrt helt 100% på plass og vi hadde det fint, også gjør han det på nytt. Kan han ha blitt redd ? Jeg sa at han ikke fikk flere sjanser og at han virkelig måtte ta seg sammen nå for eller så gikk jeg. 

Nå vet han jo at jeg vet alt og jeg har bedt om en forklaring og om dette er grunnen. Men jeg får ingen svar. Han svarte jo heller ikke på om han ville ha tilbale hunden sin, eller verdisakene sine. Men de skittene skoa, de svarer han på og ringer meg og snakker til meg som om vi snakket senest "igår". 

 

Anonymkode: b8b35...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...