Gå til innhold

Veldig merkelig oppførsel av eks.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle legge dette inlegget 🤔

Men saken er at jeg har en ustabil eks som stakk ifra meg og fikk seg ny dame bare noen dager etter bruddet (vi var sammen i 5 år). Han har ikke svart på en eneste melding etter han bare forsvant. Verken fått svar på hva som skjedde og heller ikke fått svar på viktige praktiske ting. Har vært som totalt forduftet i 1 år. (Ja, dette førte til en dyp depresjon i lang tid).

For en mnd siden så fant jeg noe som tilhørte han som overhode ikke var noe viktig. (Alt det viktige kastet jeg etter ca 6 mnd uten å få svar) Det var et par ull sokker og noen utslitte sko som lå et skap.. kunne selvfølgelig bare kastet det, men jeg brukte det for å teste han om han svarte nå som det har gått et år. 

Han svarte med en gang, vi avtalte at han skulle få broren sin til å hente det. Etter det var ferdig avtalt så ringte han meg bare for å bekrefte det vi alerede hadde avtalt på meldinger 🤔 og han var kjempe blid og latet som ingenting og takket og bukket. 

Dette er altså det første jeg har hørt ifra han på 1 år...!!! 

Nå har det gått en mnd og han har ikke sagt noe mer... hva i alle dager ?! Er han bare gal, prøver å psyke meg ned enda mer eller hva kan det bety? 

Anonymkode: b8b35...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan det vær noe han ikke forteller deg? At selv om du synes det ikke var viktig så var det for han.

Anonymkode: 2fcae...3be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan det vær noe han ikke forteller deg? At selv om du synes det ikke var viktig så var det for han.

Anonymkode: 2fcae...3be

Nei, drt tviler jeg sterkt på... var jeg som kjøpte de skoa til han for flere år siden, det er nesten ingenring igjen av de og det har ikke blitt hentet. 

Anonymkode: b8b35...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Verm skrev:

han er over deg men smasher gjerne en gang til :=)

 

Ja, kan vel kanskje tenke meg det er noe sånt, for han er ikke god. 

Anonymkode: b8b35...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda noen med uforklarlig og merkelig oppførsel som vi skal tyde. Ja ja.

Anonymkode: d5a7e...d95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han svarte med en gang, vi avtalte at han skulle få broren sin til å hente det. Etter det var ferdig avtalt så ringte han meg bare for å bekrefte det vi alerede hadde avtalt på meldinger 🤔 og han var kjempe blid og latet som ingenting og takket og bukket. 

Kan det være at han oppfører seg vanlig høflig, som er det du beskriver her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det merkelige her er jo at du tar kontakt med han og oppenlyst ikke er ferdig med han. Du kunne ds fint kastet disse tingene. Han veit nå at han har tilgang til et enkelt knull og at han fortsatt har deg på kroken.  Noen ganger lønner det seg å tenke to ganger før du gjør noe.  Fikk du noe positivt  ut av å kontakt eksen din?

Anonymkode: 42567...fef

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Det merkelige her er jo at du tar kontakt med han og oppenlyst ikke er ferdig med han. Du kunne ds fint kastet disse tingene. Han veit nå at han har tilgang til et enkelt knull og at han fortsatt har deg på kroken.  Noen ganger lønner det seg å tenke to ganger før du gjør noe.  Fikk du noe positivt  ut av å kontakt eksen din?

Anonymkode: 42567...fef

Dessverre dette...

Anonymkode: d429b...a9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi han fikk sjanse nr 2 til å ødelegge deg med stillhet/ignorering når han merket du fortsatt tenkte på han. Og han tok sjansen. Og det virket. Ikke gjør samme feilen igjen.

Anonymkode: bb3b0...c2a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han gadd vel ikke svare tidligere fordi han var opptatt med ny dame og levde herrens glade dager mens du måtte rydde opp etter han. Visste vel at det ville by på ubehag eller noe da, og svarer nå fordi han er en idiot som tror at du har tilgitt han by now siden det har gått noe tid. 

Anonymkode: f38d7...346

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså... Hvorfor skulle han si noe mer? Har ikke broren hentet tingene? Eller hva er problemet?

Han har jo ingen grunn til å snakke mer med deg, du er et avsluttet kapittel. Hva hadde du forventet? At han nå skulle komme stormende tilbake bare fordi han hadde kommet så langt at han faktisk svarer deg høflig når du tar kontakt?

Anonymkode: 2bc13...295

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud... noen av svarene her ass... nei jeg er ikke over han, det trenger ikke dere å fortelle meg. Og det er ikke så rart jeg har brukt lang tid heller siden han såret meg, var en psycho drittsekk og itilleg bare forsvant. Jeg sendte meldingen for å se responsen hans (fordi jeg ønsker en forklaring på ting, en avslutning, det var det jeg ønsket med å kontakte han) jeg har ikke fortalt dere historien med han, men den er helt sinnsyk og jeg gikk igjennom myye pga han, han satt meg i mye trøbbel og elendighet. Det ar han svarte handler ikke om høflighet, da han ikke eier det. Og nei broren har ikke hentet det. 

Anonymkode: b8b35...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo overhodet ikke mystisk. 

Rett etter et brudd beskytter man seg selv ved å ha null kontakt. 

Når det ikke lenger er igjen følelser, har man kapasitet til å svare, være høflig.

Men noe mer er uinteressant. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Herregud... noen av svarene her ass... nei jeg er ikke over han, det trenger ikke dere å fortelle meg. Og det er ikke så rart jeg har brukt lang tid heller siden han såret meg, var en psycho drittsekk og itilleg bare forsvant. Jeg sendte meldingen for å se responsen hans (fordi jeg ønsker en forklaring på ting, en avslutning, det var det jeg ønsket med å kontakte han) jeg har ikke fortalt dere historien med han, men den er helt sinnsyk og jeg gikk igjennom myye pga han, han satt meg i mye trøbbel og elendighet. Det ar han svarte handler ikke om høflighet, da han ikke eier det. Og nei broren har ikke hentet det. 

Anonymkode: b8b35...33b

Tror du egentlig kontaktet han fordi du ville ja respons. Ikke fordi du ønsket avslutning, men oppmerksomhet fra noe du vil ha..

Anonymkode: 1c627...6e8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du sier at du ikke er over din eks. Du sier han har fått deg i masse elendighet, at han er en drittsekk, at han ikke er god.

Du ser at det beste er å ikke ha noe mer med ham å gjøre? Du vil ikke ha en fyr som er så grusom? Fornuft og følelser er ikke alltid forenlig, men når det er snakk om en fyr som du beskriver, så må du bare føle fornuften og aldri mer ha noe med ham å gjøre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er du som oppfører deg merkelig med alt maset. Kast nå de skoa og la typen være i fred.

Anonymkode: 2d5aa...9b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror du egentlig kontaktet han fordi du ville ja respons. Ikke fordi du ønsket avslutning, men oppmerksomhet fra noe du vil ha..

Anonymkode: 1c627...6e8

Du vet liksom bare det ? Nei det er faktisk bare for å kunne få en avslutning. Jeg er på en måte over han, men ikke det som skjedde. Det er en ekstrem historie og han har påført meg mye mye styr som er ekstremt onskapsfullt av han. Man kan ikke bare uttale seg om sånt uten å vite hva som har skjedd.  Er så merkelig med sånne som deg som tror de vet alt. 

Anonymkode: b8b35...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...