Gå til innhold

Fant piller i huset


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. Nei, ikke akkurat lysten, men å opprettholde ereksjon. Han har fått piller av legen for dette, det har han fortalt meg, og jeg vet hva de heter. 

Anonymkode: 1bf8c...5bc

Ikke helt ukjent om man går på cipralex..

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=998180

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det at du har barn i huset som kan få i seg disse pillene er sterkt alarmerende. Sett hardt mot hardt. Makan til slendrian, grrr.

Jeg stusser også på at han vet så inderlig vel hva du trenger av hjelp, hvordan dine følelser og reaksjoner er patologiske, mens han selv holder kjeft om sine problemer. Jeg aner en sterk projisering her.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også funnet hvite tabletter uten noe merking flere ganger. Da har det vist seg å være fluortabletter som ungene har lagt fra seg/mistet. Jeg ble veldig usikker, prøvde å lukte på dem først, men de luktet egentlig ingenting. (sikker fordi de hadde ligget åpent i luft lenge). Så jeg tok tungen forsiktig på dem og da smakte jeg at dette var fluortabletter med en gang.

Det er ikke så mange tabletter som ikke har noen form for merking.

Anonymkode: 29d79...fcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen leid der før? Mener alle piller av medisinsk karater skal være merket. Det trenger derimot ikke koffeinpiller, vitaminer, salter etc. 

Anonymkode: 26752...30e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner en del bipolare som er slik som du beskriver at han er. Har et nært familiemedlem, og to venner som er bipolare, og de er kjappe til å diagnostisere alle andre. De er gode på dette med projisering, som blir nevnt, nemlig det å flytte sine egne problemer over til andre folk. Og overfokusere på andre folks psykiske helse fremfor sin egen. Veldig typisk bipolare, det er min personlige erfaring.

Hvis han er bipolar, så har du rett til å få greie på det. Dette mener jeg fordi en bipolar skiller seg litt ut fra andre med psykiske lidelser. En person med angst for eksempel, "plager" bare seg selv. Men en bipolar plager alle rundt seg. Det er forferdelig slitsomt å være pårørende til en bipolar. Du må vite hva du går til, og du må kanskje ha noen å støtte deg på selv også, hvis du skal leve med en person med denne lidelsen. Du må ha kunnskap om, og verktøy til, å takle utfordringene som følger med diagnosen, og dere må kanskje ha en avtale om at han legger seg inn på psykriatrisk i de vanskeligste periodene.

Sånn som det høres ut som at han er, rimelig lukket og fornektende, så ville jeg stilt et absolutt krav for å fortsette forholdet: At du får se dokumentasjon på hva han er utredet for av psykiske lidelser.

Anonymkode: 36429...74c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sliter han med sexlyst? Jeg fikk antidepressiv pga dårlig sexlyst,jeg var overhodet ikke deprimert. Men forskning viste at det kan ha en god effekt på sexlyst likevel.

Anonymkode: fc51d...ea5

Det var jo noe helt nytt. De bruker å ha motsatt effekt. 

Anonymkode: baa67...9cb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har noen ganger brukt ulovlige piller, disse er umerket og samtidig UTMERKET hvis du forstår 👍

Hjelper ikke deg, men hvis det er AD piller så er virkelig ikke å ta seg noe for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var jo noe helt nytt. De bruker å ha motsatt effekt. 

Anonymkode: baa67...9cb

Folk reagerer vel forskjellig på de medisinene, slik som det er med de fleste medisiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner en del bipolare som er slik som du beskriver at han er. Har et nært familiemedlem, og to venner som er bipolare, og de er kjappe til å diagnostisere alle andre. De er gode på dette med projisering, som blir nevnt, nemlig det å flytte sine egne problemer over til andre folk. Og overfokusere på andre folks psykiske helse fremfor sin egen. Veldig typisk bipolare, det er min personlige erfaring.

Hvis han er bipolar, så har du rett til å få greie på det. Dette mener jeg fordi en bipolar skiller seg litt ut fra andre med psykiske lidelser. En person med angst for eksempel, "plager" bare seg selv. Men en bipolar plager alle rundt seg. Det er forferdelig slitsomt å være pårørende til en bipolar. Du må vite hva du går til, og du må kanskje ha noen å støtte deg på selv også, hvis du skal leve med en person med denne lidelsen. Du må ha kunnskap om, og verktøy til, å takle utfordringene som følger med diagnosen, og dere må kanskje ha en avtale om at han legger seg inn på psykriatrisk i de vanskeligste periodene.

Sånn som det høres ut som at han er, rimelig lukket og fornektende, så ville jeg stilt et absolutt krav for å fortsette forholdet: At du får se dokumentasjon på hva han er utredet for av psykiske lidelser.

Anonymkode: 36429...74c

Tanken har slått meg. 

Men han driver også og sier at jeg stenger han ute av familien (stemmer ikke) 

Er veldig kald og kort i perioder. Men det er visst min feil, fordi jeg gir han ingenting. Og da kan han ikke gi meg noe. 

Og så er jeg verdens beste innimellom. Han skryter av meg til andre sier han, og jeg er så perfekt. 

 

Anonymkode: 1bf8c...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten er det han som bruker pillene

Eller så har gjester mistet tabletter ut av vesken/lommen

Eller så sniker han i deg tabletter

Eller så er det du som lyger så du tror på det selv (ser for meg at han kommer til å overbevise deg om dette).

Ser han er veldig manipulerende mot deg. Er det hans barn også? Er han slik mot de også? Kjenn på magefølelsen!! Hadde du angst før du traff han? Gjør han deg lykkelig? Gjør han deg lykkelig? Får du vondt i magen når du skal hjem til han? Gruer du deg til helg? Tror du et liv uten han hadde kjentes som en befrielse? Jeg har en diagnose i tankene, men føler det nesten blir en klisjé å si det 😂 Men uansett navn på forstyrrelsen, så skal du ikke godta manipulering og dårlig oppførsel!

Anonymkode: 32064...135

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rettelse:

Gjør han deg lykkelig? Gjør han deg ulykkelig?

Anonymkode: 32064...135

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enten er det han som bruker pillene

Eller så har gjester mistet tabletter ut av vesken/lommen

Eller så sniker han i deg tabletter

Eller så er det du som lyger så du tror på det selv (ser for meg at han kommer til å overbevise deg om dette).

Ser han er veldig manipulerende mot deg. Er det hans barn også? Er han slik mot de også? Kjenn på magefølelsen!! Hadde du angst før du traff han? Gjør han deg lykkelig? Gjør han deg lykkelig? Får du vondt i magen når du skal hjem til han? Gruer du deg til helg? Tror du et liv uten han hadde kjentes som en befrielse? Jeg har en diagnose i tankene, men føler det nesten blir en klisjé å si det 😂 Men uansett navn på forstyrrelsen, så skal du ikke godta manipulering og dårlig oppførsel!

Anonymkode: 32064...135

Det er ikke hans barn. Han har vært helt ok mot de, men antyder at jeg er veeeeldig mye med dem og at de gjør forholdet vårt dårligere på et vis. Fordi han "har ikke meg" når de er hos oss. 

Hadde nesten blitt kvitt angsten da jeg ble sammen med han, nå har det blitt verre. Gruer meg til å komme hjem fra jobb, håper han ikke er hjemme. Vondt i magen? Ja! Jeg sa noe feil forrige uke (at ungene "kommer til meg på lørdag". Jeg skulle sagt at ungene kommer "til oss" ) og da snakket han ikke til meg på flere dager. Gråt og skalv mye. Ungene merket at jeg reagerte,og spurte hvorfor han ikke sa noe. 

Tenker definitivt at et liv uten han hadde vært en befrielse. Har fått det bedre etter at jeg den siste uka har turt å tenke at jeg faktisk kan gjøre det slutt.. 

 

Anonymkode: 1bf8c...5bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er ikke hans barn. Han har vært helt ok mot de, men antyder at jeg er veeeeldig mye med dem og at de gjør forholdet vårt dårligere på et vis. Fordi han "har ikke meg" når de er hos oss. 

Hadde nesten blitt kvitt angsten da jeg ble sammen med han, nå har det blitt verre. Gruer meg til å komme hjem fra jobb, håper han ikke er hjemme. Vondt i magen? Ja! Jeg sa noe feil forrige uke (at ungene "kommer til meg på lørdag". Jeg skulle sagt at ungene kommer "til oss" ) og da snakket han ikke til meg på flere dager. Gråt og skalv mye. Ungene merket at jeg reagerte,og spurte hvorfor han ikke sa noe. 

Tenker definitivt at et liv uten han hadde vært en befrielse. Har fått det bedre etter at jeg den siste uka har turt å tenke at jeg faktisk kan gjøre det slutt.. 

 

Anonymkode: 1bf8c...5bc

Ts her. Altså JEG gråt og skalv mye disse dagene, i skjul for han. 

Anonymkode: 1bf8c...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Oppgitt78 skrev:

Det finnes ikke piller mot møkkete vann.. 

(vel, det gjør jo egentlig det da, men..)

https://www.amazon.com/Aquatabs-AQT100-Water-Purification-Tablets/dp/B07MJY2JYM

Kanskje den tilhører den andre dama hans? Eller så lyver han muligens om at han ikke bruker antidepressiva.

Jo det finnes piller mot møkkete vann. Brukte det i militæret. Mener det var en slags klortablett. Er det naturlig å ha en slik tablett om det skulle være det?

Anonymkode: 52c70...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke bra for deg. Og det går ut over barna også! Det vil ikke bli bedre når man mener at det er DU som gjør feil. Jeg vil anbefale deg å slå opp uten mer begrunnelse enn at du ikke elsker han lenger. Ikke rams opp ting han gjør galt. Da vil han argumentere seg ut av det, og gi DEG skylden. Og du kommer til å ta på deg skylden... Og i verste fall ta han tilbake.........

https://www.psykopaten.info/2015/06/06/psykopat-eller-narsissist-her-er-forskjellen/

Anonymkode: 32064...135

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo det finnes piller mot møkkete vann. Brukte det i militæret. Mener det var en slags klortablett. Er det naturlig å ha en slik tablett om det skulle være det?

Anonymkode: 52c70...6ca

Hvis du bare hadde lest hele innlegget... 😉

Uansett, så tror jeg ikke det er slike piller det er snakk om her..

Endret av Oppgitt78
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja som jeg også skrev er ikke naturlig å ha piller mot skittent vann. Ville bare presisere at det som stod at sånne piller ikke finnes medfører ikke riktighet. 

Når set er funnet antidepressiva piller er det sikkert noe i den retningen en skal ha fokus. 

3 minutter siden, Oppgitt78 skrev:

Hvis du bare hadde lest hele innlegget... 😉

Uansett, så tror jeg ikke det er slike piller det er snakk om her..

 

Anonymkode: 52c70...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke bra for deg. Og det går ut over barna også! Det vil ikke bli bedre når man mener at det er DU som gjør feil. Jeg vil anbefale deg å slå opp uten mer begrunnelse enn at du ikke elsker han lenger. Ikke rams opp ting han gjør galt. Da vil han argumentere seg ut av det, og gi DEG skylden. Og du kommer til å ta på deg skylden... Og i verste fall ta han tilbake.........

https://www.psykopaten.info/2015/06/06/psykopat-eller-narsissist-her-er-forskjellen/

Anonymkode: 32064...135

Ts her. Ikke noe kjekk lesning, men skjønner jo at dette ikke er normal oppførsel - og vet hva jeg må gjøre 🙈

Har tenkt lenge at jeg er problemet. Men nå er det så utrolig mye som skurrer at jeg bare har ett valg. 

Anonymkode: 1bf8c...5bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at det ikke spiller så stor rolle hva slags piller dette er, fyren er jo tydelig manipulerende og ikke bra for deg. Fokuser heller på å få ham ut av livet deres. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner en del bipolare som er slik som du beskriver at han er. Har et nært familiemedlem, og to venner som er bipolare, og de er kjappe til å diagnostisere alle andre. De er gode på dette med projisering, som blir nevnt, nemlig det å flytte sine egne problemer over til andre folk. Og overfokusere på andre folks psykiske helse fremfor sin egen. Veldig typisk bipolare, det er min personlige erfaring.

Hvis han er bipolar, så har du rett til å få greie på det. Dette mener jeg fordi en bipolar skiller seg litt ut fra andre med psykiske lidelser. En person med angst for eksempel, "plager" bare seg selv. Men en bipolar plager alle rundt seg. Det er forferdelig slitsomt å være pårørende til en bipolar. Du må vite hva du går til, og du må kanskje ha noen å støtte deg på selv også, hvis du skal leve med en person med denne lidelsen. Du må ha kunnskap om, og verktøy til, å takle utfordringene som følger med diagnosen, og dere må kanskje ha en avtale om at han legger seg inn på psykriatrisk i de vanskeligste periodene.

Sånn som det høres ut som at han er, rimelig lukket og fornektende, så ville jeg stilt et absolutt krav for å fortsette forholdet: At du får se dokumentasjon på hva han er utredet for av psykiske lidelser.

Anonymkode: 36429...74c

Takk for grundig og fornuftig svar. 

Anonymkode: 1bf8c...5bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...