Gå til innhold

Ok at kjæreste har mange ukjente damer på snap?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde det vært ok for deg om kjæresten din hadde mange damer på Snapchat han aldri har møtt ? Som han har lagt til fra tinder og andre nettsider før dere ble i et forhold ? 

 

Er det innafor å be han slette disse ?

er snakk om damer han aldri har møtt før.

 

Anonymkode: 183c1...680

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja. Hadde ikke digget det akkurat. Hvis det er fra før dere møttes hadde jeg kanskje ikke sagt noe, hadde dog syntes det var ubehagelig om jentene snappet flørtende ting (og hadde da ønsket at de ble fjernet). 

Anonymkode: 8ecba...ffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit med venner og bekjente og tidligere kjærester/dater/elskere... Men damer han aldri har møtt? Det er litt rart kanskje, for dem kjenner han kanskje ikke så godt? Antagelig også noen som bare snapper nudes der også, og det hadde jeg ikke likt. 

Ta en prat om det!

 

Anonymkode: 312d5...952

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke likt det og bedt han om å slette disse damene

Anonymkode: 64c6d...142

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei.. Hvor gamle er dere? Bor dere sammen? ❤️

Anonymkode: ef919...f9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke unormalt i våre dager å ha en liten liste av "potensielle" der. Ville nok syntes det var naturlig at han tok en rydderunde på tidligere og potensielle elskere/kjærester når forholdet etterhvert ble seriøst. Men ok at man beholder en stund, har jo tross alt bygd opp et nettverk her, men på et tidspunkt må man forplikte seg fullt ut i forholdet man er i. 

Ville ikke krevd noe da, fører aldri noe godt med seg i et forhold å sette regler på ting som bør være opplagt. Er han av typen som ønsker å beholde slikt ville jeg ikke følt han forpliktet seg til meg, og ville da heller ikke vært en jeg ønsket å satse videre på. 

Anonymkode: ab0e0...f7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt greit med venner og bekjente og tidligere kjærester/dater/elskere... Men damer han aldri har møtt? Det er litt rart kanskje, for dem kjenner han kanskje ikke så godt? Antagelig også noen som bare snapper nudes der også, og det hadde jeg ikke likt. 

Ta en prat om det!

 

Anonymkode: 312d5...952

Jøss... ok med ex damer, dater og eldkerinner... men ellers fyfy... 

Hehhehe... må bare le 🤣

Anonymkode: a1ac1...d70

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stole på hverandre er en god ting for at forholdet skal holde. Og kommunikasjon er heller ikke så dumt, spør ham hvem det er da og hvorfor han har de på vennelista. Verre er det vel ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det vært ok for deg om kjæresten din hadde mange damer på Snapchat han aldri har møtt ? Som han har lagt til fra tinder og andre nettsider før dere ble i et forhold ? 

 

Er det innafor å be han slette disse ?

er snakk om damer han aldri har møtt før.

 

Anonymkode: 183c1...680

Ikke greit selvfølgelig. Man er da i et seriøst forhold? Da oppfører man seg som man er i et...

Ja,selvfølgelig.  Blir vedkommende sur så hopp videre... 

Altså ikke godta alt mulig drit for å bli likt! 

Anonymkode: d4246...8ec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde mange gutter på snap fra tinder osv i starten når jeg ble sammen med typen fordi de bare var der fra tiden jeg var singel. Han hadde det samme med andre jenter. Ingen av oss skrev eller sendte bilder til de etter vi holdt på og ble eksklusive, de bare var der, men om en av oss fikk upassende snaps o.l så blokkerte vi de med en gang. Etter hvert bare blokket jeg alle og det samme gjorde han. Var ingen spesiell grunn til hvorfor vi hadde de der, var vel bare for å se på my stories når man kjeda seg osv...

Tror de fleste har et par gutter/jenter fra tinder eller andre apper som man ikke egentlig kjenner, men har kanskje lagt til på byen en gang når man var singel selvfølgelig, eller fra et vors, det kan være så utrolig mange grunner. Jeg synes det er greit så lenge man ikke sender noe upassende, flørter osv..

Anonymkode: 9254c...23c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo jeg mann da så det blir jo motsatt:-)

Helt greit at dama har levd ett liv før meg og jeg forventer ikke at hun skal radere bort noe av det. Men jeg hadde ikke akseptert flørte meldinger eller nudes hvis vi var i ett forhold. Nå kan jo ingen være ansvarlig for hva andre sender da, men man er ansvarlig for hva man svarer tilbake.

Hvis det var f.eks en gammel eks/elsker osv som stadig holdt på hadde jeg forventet at hun sa i fra at hun er i ett forhold og ikke øsnker sånne meldinger, og stopper det ikke så burde hun slette vedkommende.

Og man kommer langt med åpenhet og ærlighet ovenfor sin partner:-)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg selv ikke driver å snapper med ukjente gutter og kun av typen "bror til vennine som er gift med 2 barn" eller "type til vennine" som da er kun snap om hverdagslige og egentlig kjedelige ting som jeg og sender til flere så ville det vært unaturlig for meg.

Jeg tror jeg hadde passet best sammen med en fyr som ikke var så into snapchat og andre SoMe kanaler.

Anonymkode: 34335...17f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor lenge har dere vært kjærester da? Er det snakk om 1 mnd eller 1 år? Altså er det folk han har holdt kontakt med i lang tid etter at dere ble kjærester, eller mer "har ikke rukket å slette de"?

Hvis dette er folk han snappet aktivt med så hadde jeg ikke likt det. Hadde sagt fra hva jeg syns om det, og forventet at han slettet dem ja. Men helt ærlig så aner jeg ikke om noen av kontaktene til kjæresten kan være den type kontakter. Han snapper svært lite generelt, så det bekymrer meg overhodet ikke. Betyr lite om de er ei dame fra Tinder eller en gammel venninne, i det sekundet han begynner å flørte eller ha unormal kontakt med andre damer.

Anonymkode: 7c2e6...28e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/19/2019 at 9:14 PM, AnonymBruker said:

Ikke unormalt i våre dager å ha en liten liste av "potensielle" der. Ville nok syntes det var naturlig at han tok en rydderunde på tidligere og potensielle elskere/kjærester når forholdet etterhvert ble seriøst. Men ok at man beholder en stund, har jo tross alt bygd opp et nettverk her, men på et tidspunkt må man forplikte seg fullt ut i forholdet man er i. 

Ville ikke krevd noe da, fører aldri noe godt med seg i et forhold å sette regler på ting som bør være opplagt. Er han av typen som ønsker å beholde slikt ville jeg ikke følt han forpliktet seg til meg, og ville da heller ikke vært en jeg ønsket å satse videre på. 

Anonymkode: ab0e0...f7d

‘’ tross alt bygd et nettverk der’’... på Snapchat. Noe så trist. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, mae1234 skrev:

‘’ tross alt bygd et nettverk der’’... på Snapchat. Noe så trist. 

Dating er gøy. Beste og mest uforpliktende stedet å kommunisere er snap. Finnes ikke trist, byr bare på mengder med flørting og at noe kanskje ligger i luften, mens man blir litt bedre kjent. 

Eller misforstår du helt? Og tenker på nettverk i entall? For egen del har jeg et solid nettverk av familie, et nettverk bestående av studievenner, et profesjonelt nettverk jeg trekker på i arbeidslivet og et nettverk av gode naboer. Og et snap/dating nettverk, helt frem til jeg traff verdens beste mann. 

Anonymkode: ab0e0...f7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...