Gå til innhold

VAKSINER BARNA DERES FOR POKKER!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, AnonymBruker said:

LES DETTE DA, FOR POKKER TS!

Anonymkode: 18f2a...b10

Et lett omskrevet ordtak sier at en dåre kan komme med flere påstander enn ti vise kan kommentere.

Vaksineresultater fra 1800-tallet er ikke spesielt relevant for dagens vaksiner, så de hopper jeg bare over, men jeg kan ta de to neste fra toppen.

Årsaken til at antallet tilfeller av difteri gi opp i Tyskland i perioden 1940-1945 burde være opplagt, med mindre man har sovet i samtlige historietimer.

Antallet tilfeller av polio i USA er listet her: http://www.post-polio.org/ir-usa.html. Man må være ekstremt stor vaksinehater for å ikke skjønne hvilken påvirkning vaksinene som første gang begynte å komme i 1955 har hatt. Fra 29 000 i 1955 til 72 i 1965, og fra 70-tallet har det vært stor sett vært under 10 i året.

Disse to sakene viser hvor fullstendig ukritiske vaksinehatere er til påstander som støtter deres syn, så jeg gidder ikke ta mer.

 

 

Anonymkode: 8051d...257

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mistenker veldig at det er lavt utdannede (Livets Skole) som lar seg overbevise av anti-vaksinepropaganda som de ramler over på nett. Det er jo dessverre gjerne disse som også får mange barn. Forferdelig trist.

Anonymkode: ac74f...51d

Jeg mistenker at du er indoktrinert og uten evne til å tenke selv ! Er Per Fuggeli også lavt utdannet ? 

http://folk.uio.no/pfugelli/artikler/roed_resept.htm

Anonymkode: 18f2a...b10

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et lett omskrevet ordtak sier at en dåre kan komme med flere påstander enn ti vise kan kommentere.

Vaksineresultater fra 1800-tallet er ikke spesielt relevant for dagens vaksiner, så de hopper jeg bare over, men jeg kan ta de to neste fra toppen.

Årsaken til at antallet tilfeller av difteri gi opp i Tyskland i perioden 1940-1945 burde være opplagt, med mindre man har sovet i samtlige historietimer.

Antallet tilfeller av polio i USA er listet her: http://www.post-polio.org/ir-usa.html. Man må være ekstremt stor vaksinehater for å ikke skjønne hvilken påvirkning vaksinene som første gang begynte å komme i 1955 har hatt. Fra 29 000 i 1955 til 72 i 1965, og fra 70-tallet har det vært stor sett vært under 10 i året.

Disse to sakene viser hvor fullstendig ukritiske vaksinehatere er til påstander som støtter deres syn, så jeg gidder ikke ta mer.

 

 

Anonymkode: 8051d...257

Ikke gidd da. 

Jeg gidder ikke pumpe meg selv eller mine kjære fulle av gift fordi du og dine er svake/ sykelige/ etc 

Anonymkode: 18f2a...b10

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har foreldre som er vaksinemotstandere. Fikk ikke vaksine før i voksenalder, da jeg flytta ut. Mine barn er vaksinerte, forstår ikke hvordan man kan være så dum. Er glad i mine foreldre men de forsto nok ikke alvoret.. 

Anonymkode: 43376...1d2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke gidd da. 

Jeg gidder ikke pumpe meg selv eller mine kjære fulle av gift fordi du og dine er svake/ sykelige/ etc 

Anonymkode: 18f2a...b10

Hadde det bare vært så vel at det var en slags rasjonell egoisme. Den virkelige grunnen til at ikke du vil vaksineres er Dunning-Kruger-effekten. Jeg er frisk som en fisk, og sjansen er stor for at det skyldes at jeg og mange andre er vaksinert. Det samme gjelder deg og din famile, selv om du ikke forstår det.

Anonymkode: 8051d...257

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mistenker at du er indoktrinert og uten evne til å tenke selv ! Er Per Fuggeli også lavt utdannet ? 

http://folk.uio.no/pfugelli/artikler/roed_resept.htm

Anonymkode: 18f2a...b10

🙄

Hvis du forsøker å hevde at Per Fugelli var imot flokkimmunitet så er jeg ganske sikker på at han snur seg i grava.

Anonymkode: ac74f...51d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neivel- de samme produsentene skal ikke tjene penger tror du? 

Vet du egentlig hva som skjer på legemiddelkonferanser?

vet du egentlig at legen din tjener penger per resept han skriver ut? 

Anonymkode: 18f2a...b10

Jeg syns uansett at svineinfluensavaksinen som ikke var utprøvd, har noe å gjøre i en tråd som omhandler de vanlige anbefalte vaksinene. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbanna egoistiske tullinger er de som ikke vaksinerer barna sine!

Anonymkode: 085bd...f7f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ta med en flat-earther til månen, og han vil fortsatt tro at jorden er flat. Er akkurat det samme med vaksinemotstandere. De vil nekte fakta og realiteten...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

🙄

Hvis du forsøker å hevde at Per Fugelli var imot flokkimmunitet så er jeg ganske sikker på at han snur seg i grava.

Anonymkode: ac74f...51d

Leste du artikkelen ? 

Anonymkode: 18f2a...b10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det bare vært så vel at det var en slags rasjonell egoisme. Den virkelige grunnen til at ikke du vil vaksineres er Dunning-Kruger-effekten. Jeg er frisk som en fisk, og sjansen er stor for at det skyldes at jeg og mange andre er vaksinert. Det samme gjelder deg og din famile, selv om du ikke forstår det.

Anonymkode: 8051d...257

Du påstar at jeg og andre vaksine-motstandere er dumme? Wow. 

Da er legen min dum og da? 

Du tillegger ikke god helse at folk har fått renset opp i kloakksystemet og begynt Å VASKE HENDENE sine også ? 

Anonymkode: 18f2a...b10

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/19/2019 at 12:21 PM, AnonymBruker said:

Selv hvis det hadde vært sant, vil jeg heller hatt et barn med autisme, enn 5 barn i graven og 2 som akkurat overlevde; slik som i forrige århundrer.
VAKSINER FOR SØREN BARNA !

Anonymkode: 1be1f...8c5

Vaksiner reduserte ikke dødelighet. Image result for vaccines  mortality rate

Anonymkode: 405f6...997

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ting å se her, bare bill gates som vil bruke vaksiner som et tiltak for «population control». 

 

Anonymkode: 18f2a...b10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ingen ting å se her, bare bill gates som vil bruke vaksiner som et tiltak for «population control». 

 

Anonymkode: 18f2a...b10

Herlig at bill gates eier 1 halvt million aksjer i monsanto også (sprøytemidler) 

Anonymkode: 18f2a...b10

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vaksinerer ikke. Og syns det er latterlig morsomt at dere som vaksinerer blir så sinnsykt hissige når debatten kommer opp. Vi som har uvaksinerte barn har friske barn som bygger et naturlig immunforsvar fra starten av. Hvis deres barn som er vaksinerte er så trygge, hvorfor er dere redde for våre barn? Haha, tenk dere om, seriøst!

Meslinger er en barnesykdom. Var ikke farlig før de siste årene hvor skremselspropagandaen har tatt helt av.

Og nei, vaksiner utrydder ikke sykdommer. Les dere opp for pokker!

Kanskje vi heller skulle brukt pengene på hygiene der det er behov?

 

Ler av dere!

Anonymkode: 99315...f9e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Herlig at bill gates eier 1 halvt million aksjer i monsanto også (sprøytemidler) 

Anonymkode: 18f2a...b10

Og Bayer som er et legemiddelfirma har nå kjøpt Monsanto.... Er det ikke praktisk å få sprøytemidler og sprøyter på samme sted? :) 

Anonymkode: 405f6...997

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det bare vært så vel at det var en slags rasjonell egoisme. Den virkelige grunnen til at ikke du vil vaksineres er Dunning-Kruger-effekten. Jeg er frisk som en fisk, og sjansen er stor for at det skyldes at jeg og mange andre er vaksinert. Det samme gjelder deg og din famile, selv om du ikke forstår det.

Anonymkode: 8051d...257

Alle som har gått på høyskole eller universitet vet at Wikipedia ikke anses som god kildekritikk. 

Har du gått på livets harde skole ? 

Anonymkode: 18f2a...b10

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker said:

Du tillegger ikke god helse at folk har fått renset opp i kloakksystemet og begynt Å VASKE HENDENE sine også ? 

Anonymkode: 18f2a...b10

Du tror seriøst at f.eks. antall poliotilfeller i USA falt fra 29 000 i 1955 til rundt 10 i året på 70-tallet fordi alle plutselig ble så gode til å vaske hendene akkurat da?

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Alle som har gått på høyskole eller universitet vet at Wikipedia ikke anses som god kildekritikk. 

Har du gått på livets harde skole ? 

Anonymkode: 18f2a...b10

Hvis du hadde visst noe som helst om kildekritikk så ville du ikke vært så stor vaksinehater.

Anonymkode: 8051d...257

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...