Gå til innhold

VAKSINER BARNA DERES FOR POKKER!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan vi én gang for alle, ende debatten om vaksiner ?
Uten vaksiner hadde vi fremdeles hatt epidemier av polio, difteri, meslinger, kuma og pneumokokker - for å nevne noen... "Jeg vaksinerer ikke mitt barn, fordi vaksiner autisme"

Vet du hva ? Selv hvis det hadde vært sant, vil jeg heller hatt et barn med autisme, enn 5 barn i graven og 2 som akkurat overlevde; slik som i forrige århundrer.
VAKSINER FOR SØREN BARNA !

Anonymkode: 1be1f...8c5

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan vi én gang for alle, ende debatten om vaksiner ?
Uten vaksiner hadde vi fremdeles hatt epidemier av polio, difteri, meslinger, kuma og pneumokokker - for å nevne noen... "Jeg vaksinerer ikke mitt barn, fordi vaksiner gir autisme"

Vet du hva ? Selv hvis det hadde vært sant, vil jeg heller hatt et barn med autisme, enn 5 barn i graven og 2 som akkurat overlevde; slik som i forrige århundrer.
VAKSINER FOR SØREN BARNA !

Anonymkode: 1be1f...8c5

Skrivefeil av meg, beklager. Skrev dette i litt hast :) 

Anonymkode: 1be1f...8c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som nekter barna vaksine burde miste foreldreretten.

Anonymkode: 34d44...d8b

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at folk tror vaksiner = autisme, da burde vi jo hatt mange, mange flere autister enn vi har. 

Anonymkode: 619ad...b9d

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk tror vaksiner gir autisme, som er en KROMOSOMFEIL som skjer under fosterutviklingen i mors mage overrasker meg. Hvor dumme er folk?

Det burde ikke vært frivillig å ikke vaksinere, det burde vært påbudt, nekter foreldrene så mister de retten til å beholde barnet og bli kastrert i stedet 

Anonymkode: 82ee8...ec7

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer lover som regulerer dette etterhvert. Samfunnet har ikke råd til å gamble med forstyrrede tullinger som ikke vaksinerer ungene sine og dermed utgjør en trussel for hele befolkningen. 

Ingen vaksine = Ingen foreldrerett

Anonymkode: e3ee3...7a1

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At folk tror vaksiner gir autisme, som er en KROMOSOMFEIL som skjer under fosterutviklingen i mors mage overrasker meg. Hvor dumme er folk?

Det burde ikke vært frivillig å ikke vaksinere, det burde vært påbudt, nekter foreldrene så mister de retten til å beholde barnet og bli kastrert i stedet 

Anonymkode: 82ee8...ec7

Autisme er da ingen kromosom feil. 

Anonymkode: 6c2d9...332

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Rart at folk tror vaksiner = autisme, da burde vi jo hatt mange, mange flere autister enn vi har. 

Anonymkode: 619ad...b9d

Sant det.

https://helsenorge.no/sykdom/psykiske-lidelser/utviklingsforstyrrelser/autisme

Årsaker til autisme

Autisme regnes som en medfødt utviklingsforstyrrelse. Tvillingstudier tyder på at autisme i stor grad er arvelig. Likevel er genetikken veldig komplisert og genetikk alene kan ikke forklare alle tilfeller av autisme. Biologiske forstyrrelser eller sykdommer som rammer hjernen direkte eller indirekte kan også forårsake autisme. Den store variasjonen innenfor autismespekteret skyldes hovedsakelig at det er mange ulike årsaker til at autisme oppstår.

Ny forskning viser at 20–40 prosent av alle med autisme kan ha en sjelden mutasjon, som ofte forekommer sammen med utviklingshemming. Autisme kan ha sitt opphav i enkeltgener, men hos mange skyldes sykdommen såkalt polygen arv, det vil si at det er flere enkeltgener involvert. Ved polygen arv er det vanlig at nære slektninger har symptomer eller atferdstrekk som kan ligne symptomene på autisme.

Anonymkode: 20c1f...f46

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Autisme er da ingen kromosom feil. 

Anonymkode: 6c2d9...332

Sant!

Anonymkode: 1be1f...8c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åkei.....da er det avklart så nå driter vi i det og kjører videre på det tråden handler om....

Anonymkode: e3ee3...7a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig TS! Det er bare en generasjon siden at dette var potensielt dødelige sykdommer, det var ikke en selvfølge hverken da min bestemor var liten, eller da bestemor fikk barn, at barna ville vokse opp, om de fikk en av disse barnesykdommene.

Hvis jeg drev barnehage eller skole, så ville det vært ingen adgang for u-vaksinerte barn

Anonymkode: fa4b2...3d1

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 hours ago, AnonymBruker said:

Kan vi én gang for alle, ende debatten om vaksiner ?
Uten vaksiner hadde vi fremdeles hatt epidemier av polio, difteri, meslinger, kuma og pneumokokker - for å nevne noen... "Jeg vaksinerer ikke mitt barn, fordi vaksiner autisme"

Vet du hva ? Selv hvis det hadde vært sant, vil jeg heller hatt et barn med autisme, enn 5 barn i graven og 2 som akkurat overlevde; slik som i forrige århundrer.
VAKSINER FOR SØREN BARNA !

Anonymkode: 1be1f...8c5


Bruk hodet og våkne opp for POKKER, for å bruke trådstarters uttrykk.
Bruk internett og oppdag hvorfor det stilles viktige spørsmål om vaksiner, og oppdag alle bivirkninger og farer, og ikke minst korrupsjonen i denne bransjen.

https://www.youtube.com/watch?v=921QbcMcsos

Anonymkode: 69240...826

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facebook-gruppa Vaksiner, tør du ta sjansen er for de som er oppegående nok til å selv sette seg inn i problematikken.
Den er på ingen måte så svart hvit som vaksinetilhenger-innleggene i denne tråden skal ha det til, for her dras inn de samme løgner om igjen og om igjen for å skremme lettlurte til å fortsette med vaksinebransjens profittsystem hvor bivirkninger og helsefare unntas offentligheten i størst mulig grad.

https://www.facebook.com/Vaksiner-tør-du-ta-sjansen-163311177031929/

Anonymkode: 69240...826

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det hensiktsmessig å ta opp et såpass viktig tema på denne måten? Ett ord som dukker opp i hodet mitt er polariserende 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg tilhenger av at foreldre skal miste foreldreretten før alvorlige hendelser har skjedd, men idioter som lar vaksinepropaganda gjøre at de lar barna få "shots etter shots" med vaksiner er nok de aller dummeste, eller lettlurte.
Å tillate vaksiner sprøytet inn i barnet er rett og slett uvitenhet.

Anonymkode: 69240...826

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med dere voksne revaksinerer dere også da. Vaksiner varer bare maks 10 år. Så voksne er like ' farlige ' som uvaksinerte barn. 

Anonymkode: 413e0...f44

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud folkens, ro dere ned. Dere er jo helt ekstreme!

Jeg har vaksinert barnet mitt,  men jrg er glad for at vi jar valgfrihet i Norge

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...