Gå til innhold

Ørjan Burøe


Gumman87

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

24 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Kan vi ikke bare holde familien utenfor?! 

Så lenge Marna uttaler seg på bloggen sin, så kan hun nok ikke det. Øvrig familie (særlig barna) skal selvfølgelig holdes utenfor. 

 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 saker om ØB på forsiden av Dagbladet akkurat nå, fra å være stille som østers så eksploderte det plutselig gitt. Jeg som trodde for ett år siden at ØB skulle komme unna oppførselen sin, så feil kunne man ta.

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, The Kitten skrev:

Så lenge Marna uttaler seg på bloggen sin, så kan hun nok ikke det. Øvrig familie (særlig barna) skal selvfølgelig holdes utenfor. 

 

Joda, jeg forstår at hun selv legger opp til det, men hva forventer du av en ektefelle? Det er lett å moralisere bak et tastatur, gudene skal vite at jeg gjør det til stadighet, men allikevel ber jeg folk vise seg mer storsinnethet, selv om hun legger hodet til hugg. Det er virkelig ingen grunn til å trekke familien inn i dette, hennes ord er fåfengte - de er av en desperat kone, ingenting annet. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Macimba
41 minutter siden, The Kitten skrev:

Så lenge Marna uttaler seg på bloggen sin, så kan hun nok ikke det. Øvrig familie (særlig barna) skal selvfølgelig holdes utenfor. 

 

Hun ber om forståelse for at de trenger ro, at dette hat vært en påkjenning. Hun har måttet stå i dette fordi mannen har oppført seg som et svin, og hun har to barn å ta vare på. Vis litt forståelse  

Jeg synes flere av dere er temmelig krasse når det kommer til å «ta» henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Joda, jeg forstår at hun selv legger opp til det, men hva forventer du av en ektefelle? Det er lett å moralisere bak et tastatur, gudene skal vite at jeg gjør det til stadighet, men allikevel ber jeg folk vise seg mer storsinnethet, selv om hun legger hodet til hugg. Det er virkelig ingen grunn til å trekke familien inn i dette, hennes ord er fåfengte - de er av en desperat kone, ingenting annet. 

Hun kunne f.eks sagt:

"Hvis disse anklagene stemmer tar jeg sterkt avstand fra dem. Dette er ikke Ørjan slik jeg kjenner ham. For meg har han vært en god ektemann og far, og jeg kunne aldri forestilt meg at han ville holdt på slik. Jeg ber om forståelse for at jeg og barna trenger ro fremover" 

Nå snakker jeg kun for meg selv, men jeg er bare forundret over at hun velger å støtte ham. Samtidig er jeg forundret over hvorfor kvinner som er i voldelige forhold blir hos mannen. Det til tross for at jeg har en venninne som har vært i et. Jeg vet at det ikke er så enkelt som å bare gå. Da hadde jo alle gjort det. Enkelte ting tror jeg man ikke forstår før man har opplevd det selv.

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ærlig talt ikke se så mange som er ute etter å "ta" komikerfrue. Ingen andre enn Ørjan Burøe står til ansvar for Ørjan Burøe sine handlinger. Selvsagt. Likefullt synes jeg ikke det er underlig at mange kan gjøre seg sine tanker om komikerfrue oppi alt sammen. Hun er en selvvalgt offentlig person, hele hennes merkevare bygger på at hun er sin manns kone, de har i stor grad en felles profil i sosiale medier, mange kjenner til Ørjan Burøe gjennom henne (han blir ofte omtalt som mannen til komikerfrue) og hun har tidligere, da de første anklagene mot ham ble gjort offentlig i Natt&Dag for litt over et år siden, kommentert beskyldningene og hennes forsvar av sin mann var for mange fryktelig provoserende. Det går vel an å å mene sitt om henne og de valg hun har gjort uten å på noen måte gi henne skyld for det som utelukkende er Ørjan Burøe sitt å bære. 

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del tenker jeg også at man ikke trenger involvere familien. Men jeg mener også at han må ta konsekvensene av sine handlinger selv om han er far og ektemann. For jeg har sett folk i ulike kommentatorfelt som mener at man bør la ham slippe unna fordi han har barn. Og det blir jo helt feil. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Fyren" har en ny sjanse hver dag, hver time, hvert minutt til å vise at han har forandrer seg. Men han gjør jo ikke det. Å sende så grove smser er aktive valg han har tatt. Han har tatt dise aktive valgene, døgnet rundt i flere år og senest for noen uker siden (ifølge t&t mener jeg de sa?) på tross av at det sitter en familie - hans egen - og blir belastet av det. Hver dag kunne han tatt et steg bak og sett på hva han holder på med. For min del syns jeg der begynner å gå tomt for nye sjanser å deles ut. 

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, miniomelett skrev:

"Fyren" har en ny sjanse hver dag, hver time, hvert minutt til å vise at han har forandrer seg. Men han gjør jo ikke det. Å sende så grove smser er aktive valg han har tatt. Han har tatt dise aktive valgene, døgnet rundt i flere år og senest for noen uker siden (ifølge t&t mener jeg de sa?) på tross av at det sitter en familie - hans egen - og blir belastet av det. Hver dag kunne han tatt et steg bak og sett på hva han holder på med. For min del syns jeg der begynner å gå tomt for nye sjanser å deles ut. 

Så enig med deg!!!

ØB har hatt MANGE sjanser, hver eneste dag egentlig som du skriver, til å endre seg og slutte med den ekle oppførselen ovenfor andre😔

Endret av 2ney
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Macimba skrev:

Hun ber om forståelse for at de trenger ro, at dette hat vært en påkjenning. Hun har måttet stå i dette fordi mannen har oppført seg som et svin, og hun har to barn å ta vare på. Vis litt forståelse  

Jeg synes flere av dere er temmelig krasse når det kommer til å «ta» henne. 

Og tidligere har hun skrevet innlegg hvor hun sår tvil om det Lisa og Sigrid sier. Marna mener varslerne lyver.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, vintage skrev:

Ja, jeg har undret meg hvorfor Elden har villet ta i akkurat dette. 

Jeg kan garantere deg at Elden bruker svært få kalorier på denne saken. Elden har andre og større saker som tar opp energien.

Hva har han uansett gjort feil? Vet du ikke hva jobben til en advokat er?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skumlest siste ukes artikler og dannet meg et bilde av hva Burøe har holdt på med. Jeg er på alder med han og husker godt da vi først fikk mobiltelefon og deretter også kameratelefon. Det tok av for så mange. SMS-flørting oppsto. Alle fikk dilla. Sex-meldinger og hemmelige forhold over hele linja. Da kameraene kom, kom dick-picks`ene ganske raskt,  - sammen med puppebilder og .. ja. Det er mange som burde gått fra mannen sin - og kona si. 

Mange tok av på det der. Mange! Han er en av de tydeligvis. Men han har vært klåfingra også, og lurt damer med at han skal gi privattimer osv? Der syns jeg det ble for drøyt. 

Fortjener han en sjanse til? Jeg mener JA. Hvis denne oppførselen tilhører fortiden og ikke er noe han fortsatt holder på med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, The Kitten skrev:

Så lenge Marna uttaler seg på bloggen sin, så kan hun nok ikke det. Øvrig familie (særlig barna) skal selvfølgelig holdes utenfor. 

 

Hun uttaler seg ikke. Hun ber om forståelse for at medier og andre ikke ringer henne ned i en vanskelig tid.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, Nevod said:

Jeg kan garantere deg at Elden bruker svært få kalorier på denne saken. Elden har andre og større saker som tar opp energien.

Hva har han uansett gjort feil? Vet du ikke hva jobben til en advokat er?

 En advokat kan også gjøre feil, som feks å være dårlig forberedt eller lite innsatt i saken, du skriver det jo selv at han neppe har brukt mye energi på saken. Jeg synes det ser ut som han har brukt litt VEL lite tid på å sette seg inn i hva «krenkelsene» mot ØB som Elden beskylder damene for å komme med, handler om. Brevet ser ut til å være skrevet av en uerfaren fullmektig og signert Elden (særlig formulering om en fredelig løsning synes veldig klønete formulert og plassert, etter insinuasjoner og trusler om rettslig forfølgelse). 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ØB har jo turnert Norge på kryss og tvers med showet sitt, jeg tror alt det som har kommet frem til nå bare er startgropen. Det er nok mange kvinner og unge jenter som har vært med på etterfest etter showene, mange lar seg blende av kjendisfaktoren.

Inne på ei kvinnegruppe på fb så er det flere som kommenterer at de har vært i befatning med han, senest i fjor sommer. Så han har ikke bedret seg så mye etter første beklagelsen. Ei som skriver at han måtte ta bilde av henne for at hun skulle få komme inn, og siden hun var under 18 så godtok hun det pga hun ville inn. Flere kommenterer dryge snapper. 

Som jeg tidligere skrev, dette er nok toppen av isfjellet. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eneste jeg ser faktisk trekke inn familien til ØB i denne saken er forsvarerne hans! "Tenk på familien hans" + masse annet jeg ikke skal gjenta her. Oppegående mennesker VET at familien ikke har noen skyld i dette! 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...