Gå til innhold

Ørjan Burøe


Gumman87

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 minutter siden, Birdo skrev:

Herlighet. "Da kan du ha det så godt", går vi på barneskolen?😂

Jeg er på ingen måte tilhenger av ØB, hele fyren er ekkel. Og jeg har ganske god innsikt i noen av hans affærer, dessverre. Poenget mitt er at flere burde få høre hva han har gjort, og mange vil ikke få den muligheten så lenge det kun er mulig ved å høre på en podcast. 

Det går ikke an å sammenfatte det som leses opp de siste 25 minuttene, det er så grovt og så jævlig at jeg har ikke ord. 

Men tror dessverre ikke hennes historie er unik. 

Anbefaler deg å sette av 25 minutter for å høre det. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nobile skrev:

Men hvor oppriktig er den unnskyldningen, når den pakkes inn i “skjult” reklame for hans nye podcast, og sender advokater og manager på de stakkars ofrene ? 

Men én plattform må han jo velge å uttrykke sin unnskyldning på, og jeg synes ikke det er noe merkelig at han gjør det i sin egen podcast. Dessuten har han vel også ringt Tusvik. Og såvidt jeg har fått med meg er det bare ei som har mottatt brev fra Elden, men det kan være jeg tar feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha hørt de siste 25min på den podcasten så må jeg bare si at jeg er helt rystet; dette er noe av det groveste jeg har hørt! 

Tydeligvis så er det som har kommet frem tidligere om ØB bare toppen av isfjellet. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler om at han har sendt henne (stylisten?)masse grove sms , hele døgnet. Alt fra hva han vil gjøre med henne til spørsmål om hva hun liker. Snakker grove,seksuelle meldinger. Samtidig har han kommentert kroppen hennes, prøvd seg på henne og trakassert henne daglig på jobben. Selv om hun har bedt ham slutte. Han snakket om å ta henne med på tur, binde henne fast og "banke" henne i sengen..

Endret av HanneMari Egmont
Sitat fjernet
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Men det er jo det han gjør, han skjemmes, og det skulle bare mangle. Fyren har sprada rundt som om han eide verden, og med rett til å tafse og klå på hvem han vil uten oppfordring. Ynkelig oppførsel, men kudos for at han innrømmer det og ber om unnskyldning. 

Den unnskyldningen virker ikke oppriktig ifht det som har skjedd jmf brevet lest opp i podcasten fra hans tidligere stylist! Han trekker frem hvordan fam lider og at han mistet sin bror, han sier han flørtet, men dette er jo regelrett trakassering over mange år, dette er mye mer enn flørt og utroskap. I tillegg sender han både manager og advokat på de som står frem. Manageren bruker også eget barn, de tror sikkert dette skal gi sympati, for meg er det bare enda mer forkastelig! 

Jeg synes også det er helt horribelt at VG er ØB sin mikrofon, mens de nekter å skrive om de historiene der damene ønsker å stå frem! Hva ER det for noe? Skammelig! 

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, HalldirV2 skrev:

Men én plattform må han jo velge å uttrykke sin unnskyldning på, og jeg synes ikke det er noe merkelig at han gjør det i sin egen podcast. Dessuten har han vel også ringt Tusvik. Og såvidt jeg har fått med meg er det bare ei som har mottatt brev fra Elden, men det kan være jeg tar feil. 

Det er "litt" mer enn at han tok på henne under julebordet til Latter det er snakk om her. 

Lytt på hva som leses opp på podcasten til T&T i dag, vil du kalle en slik oppførsel for "flørting"? Det er jo flørting med feil folk han unnskylder seg med. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TulleteKatt

Jeg kaster også opp i munnen min av dette, slik som Kemma. Fy faen for en tøff dame, og for en jævlig historie å høre! Håper dette bare er toppen av isberget, og at flere tør å anmelde og stå frem med sin historie, så de (inkludert han selv) som tror dette handler om uskyldig flørting våkner opp. Ufattelig at Marna støtter han her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Men det er jo det han gjør, han skjemmes, og det skulle bare mangle. Fyren har sprada rundt som om han eide verden, og med rett til å tafse og klå på hvem han vil uten oppfordring. Ynkelig oppførsel, men kudos for at han innrømmer det og ber om unnskyldning. 

Ganske uenig, han har blitt tilsnakket MANGE ganger før han legger seg flat med et PS: jeg har ny podcast og nytt show. Selv om han ber om unnskyldning for "flørting" betyr ikke det at han skal få kudos, og det betyr heller ikke at ofrene hans ikke skal få stå frem med sin historie. Ting blir ikke okei bare fordi man kommer med en unnskyldning! Hadde han egentlig noe valg enn å innrømme delvis skyld? Bare det at han kaller det flørting viser at han ikke har forstått omfanget av det han har gjort. Og han må tåle at det blir diskusjon rundt hans oppførsel selv om han har sagt unnskyld i egen podcast. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, minimymlen skrev:

Det er "litt" mer enn at han tok på henne under julebordet til Latter det er snakk om her. 

Lytt på hva som leses opp på podcasten til T&T i dag, vil du kalle en slik oppførsel for "flørting"? Det er jo flørting med feil folk han unnskylder seg med. 

Joda jeg forstår at dette stikker dypere, men slik media la det fram så hadde han lagt seg flat. Men det er selvfølgelig fullt mulig unnskyldningen var utilstrekkelig, jeg har ikke hørt den aktuelle podcasten selv, bare lest referatet i Dagbladet. Men nei, T&T lytter jeg ikke til. Har ikke sansen for deres egen trakassering. 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, HalldirV2 skrev:

Joda jeg forstår at dette stikker dypere, men slik media la det fram så hadde han lagt seg flat. Men det er selvfølgelig fullt mulig unnskyldningen var utilstrekkelig, jeg har ikke hørt den aktuelle podcasten selv, bare lest referatet i Dagbladet. Men nei, T&T lytter jeg ikke til. Har ikke sansen for deres egen trakassering. 

 

Greit at du ikke liker T&T, men det de leser opp er Kemma sine ord, ikke T&T sine. Kan være verdt å høre på akkurat det :)

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, nantucket skrev:

Ganske uenig, han har blitt tilsnakket MANGE ganger før han legger seg flat med et PS: jeg har ny podcast og nytt show. Selv om han ber om unnskyldning for "flørting" betyr ikke det at han skal få kudos, og det betyr heller ikke at ofrene hans ikke skal få stå frem med sin historie. Ting blir ikke okei bare fordi man kommer med en unnskyldning! Hadde han egentlig noe valg enn å innrømme delvis skyld? Bare det at han kaller det flørting viser at han ikke har forstått omfanget av det han har gjort. Og han må tåle at det blir diskusjon rundt hans oppførsel selv om han har sagt unnskyld i egen podcast. 

Nei, ting blir ikke oki om man bare kommer med en unnskyldning, men mer kan han heller ikke gjøre. Skal han straffes for det, så er det opp til påtalemyndighetene og ikke Burøe selv. Men som jeg har forstått i tråden her så er unnskyldningen hans mangelfull, om den knapt kan kalles det istedenfor en bortforklaring. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, nantucket skrev:

Greit at du ikke liker T&T, men det de leser opp er Kemma sine ord, ikke T&T sine. Kan være verdt å høre på akkurat det :)

Oki, link? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg lurer virkelig på taktikken bak dette podcast-stuntet hans jeg. Er han så høy på seg selv at han ikke trodde at dette ikke kom til å passere? At det fins en horde med jenter der ute, med beviser, som ikke kom til å bli provosert av den syltynne «unnskyldningen» hans? Er det damage control i forbindelse av den videoen som gikk viralt? Eller er han virkelig så tett i nøtta at han ikke forstår hva det er han egentlig har gjort med alle disse jentene? Eller var det verdens dårligste reklamejippo for å blest om podkasten sin? Han må jo ha verdens dummeste rådgivere rundt seg. 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, HalldirV2 skrev:

Takk. Skal høre på den straks jeg har anledning. 

De siste 25 min. er de viktige i denne sammenheng.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, vintage skrev:

De siste 25 min. er de viktige i denne sammenheng.

Flott, da slipper jeg å lide meg gjennom for mye T&T. Er det en kvinne som står frem med sin historie, eller en generell oppsummering av hele suppa? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...