Gå til innhold

Boblevann ble ruger litt tidligere enn planlagt


boblevann

Anbefalte innlegg

1 time siden, Irisiri skrev:

Så herlig😍 Da ligger alt tilrette for at dette skal gå bra!

 

1 time siden, plastfolien skrev:

Så godt å høre 🤗

Ja det var veldig deilig å se! Og ikke minst fikk jeg bekreftet at det bare er én 😅Har noen tvillingpar i familien. Hadde jo overlevd tvillinger også regner jeg med, men kjenner jeg er veldig, veldig glad det bare er én 🙊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvalmen har meldt seg 🤢 Slett ikke noe heftige greier, men nok til at det er plagsomt midt i bachelorskrivingen :( Eneste jeg har fått i meg de siste dagene er appelsiner og pepperonipizza... Spiser ville mengder appelsiner 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi bestilt tur til Danmark og time til NIPT. Har gått mange runder med oss selv om vi skal bruke så mye penger på det når sannsynligheten er såå liten.. Men jeg har et søsken med kromosomavvik så jeg kjenner at jeg virkelig trenger å vite 😮 Vet ikke hva vi gjør om noe er galt, kommer vel an på type syndrom og alvorlighetsgrad.. Men klarer ikke å leve med uvissheten 🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

10+2

I morgen er det duket for NIPT og jeg kjenner jeg er så redd det ikke er liv :( Har spottet litt igjen - ikke mye men litt. Hadde jeg ikke vært gravid hadde jeg ikke ofret det en tanke, men nå ser jeg det med én gang. Har også fortalt litt folk om graviditeten (bare de nærmeste, foreldrene våre, sjefen min etc), og kjenner en liten panikk for at det ikke skal være liv :( Vet sjansen for SA/MA er ganske liten når man har sett bankende hjerte, men likevel.. Sjansen er jo der 🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, plastfolien skrev:

Lykke til!:blomst:

Tusen takk ❤️ Utrolig spent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, Bokdamen skrev:

Hvordan gikk det? 

Det gikk veldig fint ❤️ Bankende hjerte, gyn sa at lille var perfekt! Fikk masse bilder, og det ligner faktisk en baby nå 😮 På TUL i uke 8 kunne jeg ikke se om det var en bønne, et barn eller bare et rusk i bildet - men nå så vi tydelig hode, hender, og begynnende føtter. Var utrolig rørende at samboer fikk være med denne gangen, det fikk han ikke sist. 

Spent på svaret nå, og om de fikk nok DNA til å ta testen.. Gyn sa at det kunne skje at man måtte gjøre det om igjen, men det blir jo ganske stress siden det var i København :( 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første kontroll i dag hos jordmor! Hun var veldig hyggelig :) Jobber på sykehuset i tillegg til kommunejordmor-jobben, så hun virker veldig oppdatert og har jo også god kunnskap om sykehuset. Det var deilig! 

Fikk høre hjertelyd også igjen ❤️ Hun var veldig skeptisk til å lytte så tidlig, men sa hun kunne prøve hvis jeg «lovet» å ikke bli bekymret om hun ikke fant den fordi det var så tidlig. Hun fant den med en gang! Verdens fineste lyd :) JM var også i fyr og flamme for hun hadde aldri funnet den så tidlig før 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått svar på NIPT og det var lav risiko for alle sykdommene 🙌🏼 Fikk også beskjed om at vi venter en gutt 💙💙

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, boblevann skrev:

Fått svar på NIPT og det var lav risiko for alle sykdommene 🙌🏼 Fikk også beskjed om at vi venter en gutt 💙💙

Gratulerer 💕 Og hvis jeg kan telle er det 12 uker i morgen? For en deilig følelse det må være 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bokdamen skrev:

Gratulerer 💕 Og hvis jeg kan telle er det 12 uker i morgen? For en deilig følelse det må være 🥰

Takk 💙💙

Ja 😍 Syns det er så rart, er jo etter tre måneder folk ofte begynner å fortelle «hvemsomhelst» men jeg syns det er aaaaalt for tidlig 😂 Har fortalt noen, men sier det er hemmelig enda 🙈 Vet ikke hvorfor, kanskje jeg ikke har fordøyd det helt selv? Jeg har omtrent ingen symptomer så merker liksom ikke at jeg er gravid 👼🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, plastfolien skrev:

Så hyggelige beskjeder :hjerte:

Ja utrolig deilig 😍 

Er det noen som vet hvor lenge man skal ta folat? Er det ut første trimester, eller uke 12? Er det så fall 12+0 eller 13+0? Finner ikke noe svar.. Tror jeg tar dem litt til for sikkerhets skyld.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått innkallelse til OUL 😍Gleder meg sånn, og er så lykkelig timen er på en dag samboer er hjemme! Ellers reiser jeg på påskeferie i dag, og lurer på om jeg skal fortelle det til flere.. Har familie (besteforeldre, søskenbarn etc) på andre siden av landet, og tror kanskje dette er siste gang jeg ser dem før lille kommer. Så om jeg skal si det face to face så må det skje nå! Kjenner likevel at jeg syns det er for tidlig.. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13+1 i dag, og dagene kan oppsummeres med totalt fraværende matlyst, og manglende energi 🙈 Er ikke kvalm, men har overhodet ikke lyst på mat - særlig middag. Brekker meg om jeg prøver å true noe i meg :( Merkelig siden jeg ikke er kvalm. Så her går det i appelsiner, IsTe og yoghurt stort sett. Har også konstant hodepine antagelig pga manglende kaffe, men kaffe er bare helt py for tiden 🤮

Men, jeg klager ikke, det kunne vært mye verre! Dessuten har jeg fått en liten kul nederst på magen som jeg syns er veldig fascinerende 💙 Gleder meg til samboer kommer hjem fra jobb, da har vi ikke sett hverandre på 3 uker og MYE har skjedd med kroppen i mellomtiden 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spottingen er tilbake :( Jeg blir så stresset.. Er bare litt brun/rødlig utflod, langt i fra noen abortblødning - men likevel! Trøster meg så godt jeg kan med at jeg spottet jo mye i starten og at det tilsynelatende har gått helt fint.. Gleder meg SÅNN til jeg kan kjenne spark og kan bli betrygget av det! 3 uker til neste kontroll.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALLE vet om graviditeten nå :( Svigermor har plapret, som jeg fryktet. Jeg som ikke er ferdig med å fortelle familien min enda, og nå vet hele bygda jeg bor i om det. Familien bor i annen bygd heldigvis. Jeg kjenner jeg er litt forbanna! Jeg er bare i uke 14, 13+6 i dag, jeg syns det er ALT for tidlig 🙄 Kunne tenkt meg å ha hemmeligheten med familien bare noen uker til.. Kanskje jeg er hysterisk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du og mannen som velger når dere vil dele, noen deler i uke 7 andre i uke 17, synes ikke man er hysterisk uansett hva man velger. Hadde blitt rimelig sint på svigermor og hun hadde ikke fått vite noe mer som jeg ikke var klar til å fortelle selv. Ha dette i bakhodet når dere får vite kjønn, når fødselen begynner etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...