Gå til innhold

Om kjæresten spør hvor mange sexpartnere en har hatt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Personlig syns jeg ikke det er noe problem å diskutere hvor mange sexpartnere jeg har hatt med samboeren min, og heller ikke han. Har aldri hatt noe problem å diskutere det med andre kjærester før samboer heller. Men det er meg da. Hvis du føler det er unødvendig eller ubehagelig så trenger du jo ikke å svare på det. 

Anonymkode: 55be9...104

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han spurte. Jeg sa at jeg ikke ville snakke om det, at fortiden ikke spilte noen rolle. Han ga seg ikke. Tilslutt sa jeg det, rundet litt nedover, og har helt ærlig ikke et nøyaktig antall. Jeg har vært singel i lange perioder, han har bare vært i lange forhold. Jeg regner med at jeg har ligget med mange flere, jeg spurte ikke han. Vi nærmer oss 40 år begge to, skulle kanskje tro at man var blitt voksen og trygg på seg selv da.

Nå bruker han dette mot meg, kaller meg løsaktig og vi har kranglet masse om dette. Han vil vite mer, vite detaljer. Hvem var størst, hvem var best. Jeg nekter å gå inn i slike diskusjoner. Da synes han at jeg skjuler ting for han. Temaet kommer stadig opp, jeg blir så lei. 

Han skjulte det lenge at han var en sjalu fyr med mindreverdighetskomplekser ihvertfall, for å være helt ærlig er dette skikkelig turnoff. Jeg skulle aldri ha sagt et antall. 

Anonymkode: f317b...3d1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han spurte meg om det, og også hvor mange ganger jeg har hatt sex. Jeg har hatt flere partnere enn han, og hatt mye mer sex enn han fant jeg fort ut.. så jeg pyntet veldig på sannheten. 

Anonymkode: 411c4...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, FrodeF skrev:

Kan man ikke stå for det man har gjort burde man kanskje ikke spredd beina så så mye... 

Kan man ikke tåle å høre antall partnere når man spør om det, bør man la være å spørre. 

Anonymkode: 02290...105

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Svarer du ærlig?😊 Her spurte han meg for et par uker siden og jeg ble paff. Har hatt et svært aktivt singelliv, men har alltid brukt kondom. Har hatt flere singelperioder, ergo flere partnere enn han. 

Jeg valgte å ikke oppgi antallet... 

 

Anonymkode: d8a8c...3a4

Jeg svarer at det har han ikke noe med. Så enkelt er det. Ville heller aldri spurt partneren min om det samme, hva som har skjedd tidligere mht sex og antall partnere, er helt irrelevant for framtida vi har sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han spurte - og nå lurer jeg på om du svarte "Skal bare konferere med Kvinneguiden først. Du får svar i morgen, kjære" ? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri hatt noe problem med å svare ærlig på det, og har heller aldri hatt noe problem med å takle hans svar. Nå har jeg nesten bare vært i langvarige forhold hvor begge har hatt relativt få sexpartnere da. Jeg har hatt 4 stk pr i dag, og samboer har hatt 3. Eksen min med høyest tall hadde ligget med 6 stk, inkludert meg.

Anonymkode: 750e2...28c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ikke tør å si det, eller bruker cop outen "det har hen ikke noe med", så er det for mange. 

Anonymkode: c2d35...44d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, FrodeF said:

Kan man ikke stå for det man har gjort burde man kanskje ikke spredd beina så så mye... 

Hvorfor ikke svare på det hun spør om i stedet for å disse damene? Spørsmålet var til både kvinner og menn.

Jeg har aldri blitt spurt og har aldri spurt selv. Det har ikke vært tema i noen av forholdene mine.

Anonymkode: 7fddc...f4c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ærlig. 

Synes ikke det er noe å skjule.

I mitt tilfelle; Så lenge han er den siste jeg er med, hva betyr fortiden?

 

Hva indikerer sexpartnere egentlig? Ikke så mye for meg, annet enn feilslåtte forhold. 

Tror ikke folk egentlig vil høre hva sin partner har å si. Det kan være vanskelig. Smakløst. Hvem skal bli såret over dette temaet? Du eller din partner? 

 

Utro-spørsmålet trigget flere følelser hos meg enn antall sexpartnere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ingen interesse av å fortelle personale ting til en kjæreste.

Anonymkode: 626c8...9d9

Elsker denne 😁

Anonymkode: 34732...af1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han spurt hadde jeg svart ærlig, og hadde jeg spurt hadde han svart. Men jeg har ingen interesse av å vite, og det har ikke han heller :) Syns det er helt topp. 

Anonymkode: 807b0...978

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi vet alt om hverandre. Alt lagt på bordet. Jeg har ingenting å skjule eller skjemmes over så vi vet hverandres antall ( som er veldig lavt siden vi møttes på videregående) :)

Anonymkode: 4b766...f15

Det handler ikke om skam. Det er ikke en skam å ha sexpartnere..

Det er privat.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, FrodeF skrev:

Kan man ikke stå for det man har gjort burde man kanskje ikke spredd beina så så mye... 

Usaklig.

»Stå for» overfor hvem? Så hvis si mor spør så bør du kunne svare for å «stå for» det du har gjort? Eller vil du da forstå at det er privat?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man ikke tør å si det, eller bruker cop outen "det har hen ikke noe med", så er det for mange. 

Anonymkode: c2d35...44d

Hva er «for mange»?? Herregud så smålige og lite forståelsesfulle folk er for private anliggender her. Undrer på om de som svarer slik er svært unge uten evne til å se fremover.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Svarer du ærlig?😊 Her spurte han meg for et par uker siden og jeg ble paff. Har hatt et svært aktivt singelliv, men har alltid brukt kondom. Har hatt flere singelperioder, ergo flere partnere enn han. 

Jeg valgte å ikke oppgi antallet... 

 

Anonymkode: d8a8c...3a4

Hadde dratt om en kvinne sa at hun ikke var jomfru.

Anonymkode: 27298...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde dratt om en kvinne sa at hun ikke var jomfru.

Anonymkode: 27298...278

Er du jomfru selv?

Anonymkode: 7fddc...f4c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Er du jomfru selv?

Anonymkode: 7fddc...f4c

Nei, er sammen med en dame som var jomfru da vi ble sammen.

Anonymkode: 27298...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har han ingenting med og spørre om.

Anonymkode: 6690e...604

Om kjæresten din spør hvor mange land du har vært i, - blir du sint og forteller at han ikke har noe med det gjøre også? Liker ikke å dele historier om seg selv? Hvorfor ikke? Hva er dette motivet til å bedra dine omgivelser og hvor kommer denne motstanden mot å dele livserfaringer fra?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...