Gå til innhold

Er det fler enn meg på 27 som liker menn på 35-40+?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker rett og slett ikke menn på min egen alder, jeg foretrekker menn som er 35+ eller 40+ men ikke over 45. Syntes det er så tennende å tenke på å kunne vært sammen med en i den alderspreferansen. Jeg er 27, er det vanlig å like menn i den alderen eller er jeg unormal? Har aldri vært sammen med noen som har vært eldre enn 35. 

På datingsidene jeg er på så har jeg alder opp til 45, men flere syntes at jeg blir for ung. 

Anonymkode: 90aa2...c4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er jo ikke alene om det. Flere som liker de som er eldre. Er det ingen som er interessert av de på den alderen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene om det har 3 venner som er 18-20 men er sammen med eldre menn som er 40+ 

Anonymkode: f00f8...f01

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er ikke alene om det har 3 venner som er 18-20 men er sammen med eldre menn som er 40+ 

Anonymkode: f00f8...f01

Naaaa....skeptisk.

Anonymkode: b40fc...0ac

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker rett og slett ikke menn på min egen alder, jeg foretrekker menn som er 35+ eller 40+ men ikke over 45. Syntes det er så tennende å tenke på å kunne vært sammen med en i den alderspreferansen. Jeg er 27, er det vanlig å like menn i den alderen eller er jeg unormal? Har aldri vært sammen med noen som har vært eldre enn 35. 

På datingsidene jeg er på så har jeg alder opp til 45, men flere syntes at jeg blir for ung. 

Anonymkode: 90aa2...c4a

Hev meg på dating som 28 og datet da menn på 42 år isj.. Det var max grensa. 

Nå er jeg 30 og har en kjæreste på 39💓 

 

Anonymkode: 24066...2d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke unikt uvanlig, men kan fort bli utfordrende. Hva om du er sammen med en på 40, og kanskje du om en 5 års tid ønsker barn? Er ikke så alt for mange menn på 45 som ønsker barn. De er gjerne enten ferdig med det, eller ikke ønsker. Selv om det selvfølgelig er unntak.

Hvorfor finner du ingen interessante på din egen alder? Ser du deg "litt blind" på at det "må" være en på 35/40? Folk er jo forskjellige uansett aldersgruppe :)

Anonymkode: c8633...ba6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var på din alder ville jeg syntes at en mann som var mer enn 3 år eldre enn mer, var gammel.  Ikke bare mentalt, men også fysisk. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Zienna skrev:

Da jeg var på din alder ville jeg syntes at en mann som var mer enn 3 år eldre enn mer, var gammel.  Ikke bare mentalt, men også fysisk. 

Ja, det er jo litt av det jeg liker da, at de ser skikkelig mandige og voksene ut. 

Anonymkode: 90aa2...c4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene om å ha daddy issues nei. Det er dette gamle griser lever og ånder for.

Anonymkode: be1f7...6c3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var på din alder var jeg lik,  nå som jeg er 30 (tre hele år eldre 😅), er kjæresten min 29. Kunne ikke tenkt at det var mulig,  men nå vil jeg ikke ha eldre menn. 

Anonymkode: e3730...c9c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30 år. Før jeg møtte min nåværende kjæreste syntes jeg menn i slutten av 30-åra/40-årene var ekstremt lite tiltrekkende. Holdt meg stort sett til dem på min egen alder og det ble bare kleint når eldre menn prøvde seg på meg.
Hadde ingen seksuelle/romantiske tanker om dem overhodet.
Så møtte jeg kjæresten min på 42 og falt helt pladask! Aldri møtt noen jeg syntes var mer attraktiv enn han. Det har ikke endret mitt syn på eldre menn. Jeg synes fortsatt ikke noe om dem. Men mannen MIN derimot....! 😍
Må sies at han holder seg svært godt for alderen sin og er både ung til sinns og har en ungdommelig utstråling.

Anonymkode: c19f1...450

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm her er det litt motsatt.. Jeg er 38 men synes likevel at du begynner å bli for gammel for meg. Foretrekker kvinner fra 18-25. Men godt vi er forskjellige.

Anonymkode: 2c56d...2b8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm her er det litt motsatt.. Jeg er 38 men synes likevel at du begynner å bli for gammel for meg. Foretrekker kvinner fra 18-25. Men godt vi er forskjellige.

Anonymkode: 2c56d...2b8

Ja, hver sin smak. Noen liker dattera,noen mora, Ja selv bestemora er utrygg. 😍

Anonymkode: c1ffb...dbf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i hvert fall mange menn under 30 som vil ha damer 40+ .... :P så ikke rart om noen kvinner vil det samme. Jeg sliter med å matche med kjekke menn på egen alder, så jeg trodde alle var ute og løp etter de unge. Interessant at flere synes du er for ung, men kanskje fordi du er under 30. Jeg synes ikke menn under 30 er tiltrekkende, med noen få unntak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker rett og slett ikke menn på min egen alder, jeg foretrekker menn som er 35+ eller 40+ men ikke over 45. Syntes det er så tennende å tenke på å kunne vært sammen med en i den alderspreferansen. Jeg er 27, er det vanlig å like menn i den alderen eller er jeg unormal? Har aldri vært sammen med noen som har vært eldre enn 35. 

På datingsidene jeg er på så har jeg alder opp til 45, men flere syntes at jeg blir for ung. 

Anonymkode: 90aa2...c4a

Jeg mann 41år, har hatt både yngre og eldre damer. Nå har jeg en super elskerinne på 26år, pga hun ikke vil binde seg når hun studerer. Passer meg fint som single.

Ellers hatt forhold til både 10år yngre og 5år eldre. Alder bestemmer ikke hvordan et menneske er, eller har blitt modnet og utviklet. En kvinne på 25år kan ha mer livserfaring enn ei på 35år for eks. Dette merker man fort...

Anonymkode: 6c78b...597

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, McMary skrev:

Det er i hvert fall mange menn under 30 som vil ha damer 40+ .... :P så ikke rart om noen kvinner vil det samme. Jeg sliter med å matche med kjekke menn på egen alder, så jeg trodde alle var ute og løp etter de unge. Interessant at flere synes du er for ung, men kanskje fordi du er under 30. Jeg synes ikke menn under 30 er tiltrekkende, med noen få unntak.

Tja, noen liker aldersforskjellen også. Ser på det som turn on, det er pga det er litt forbudt for noen.

Anonymkode: 6c78b...597

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri tenkt over at det er noen voldsom forskjell på en på 27 og en på 35😅 Føler begge er voksne og menn er jo gjerne litt, unnskyld meg, barnsligere på mange måter uansett. 

Jeg er 31 og dater en på 40 nå, har aldri tenkt at jeg dermed har «daddy issues» og lignende... ? 

Anonymkode: 27e69...eb9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke alene om å ha daddy issues nei. Det er dette gamle griser lever og ånder for.

Anonymkode: be1f7...6c3

Daddy issues? Har på ingen måte noe issues 😉 

Anonymkode: 90aa2...c4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...