Gå til innhold

HJELP - syns barneklærne er sååå harry


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå som lillemor har blitt for stor til favoritten "newbie" så har jeg merket at det er vanskelig å kjøpe fine klær som ikke er så alt for dyre. Alle har styggeprint, glitter og er litt harry syns nå jeg. Er det noen som har forslag til butikker som har litt finere barneklær? Ikke sånn som hm og cubus sine er. Men som er litt finere og som ser litt ut som "voksen klær" kan gjerne være nettbutikk og/eller fysisk butikk i drammens/bærums området. 

På forhånd takk 😄 

Anonymkode: a1060...6cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøper utelukkende dyrt nettopp fordi klærne blir så stygge i det de går fra baby til små barn. 

Anonymkode: cc54f...ef3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, kanel23 said:

Men barna elsker jo harry klær!🙈

Hun har ikke kommet dit at hun bryr seg om hvordan klærne ser ut selv enda, hadde hun selv villet hatt de klærne hadde hun selvsagt fått det :) Men enn så lenge så handler jeg det jeg syns er fint. 

Anonymkode: a1060...6cb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger heller klær som er praktiske, enn klær som ser ut som de er for voksne. Unger trenger klær de kan leke og løpe i, ikke skinny jeans og uggs. 

Anonymkode: 54b5b...3b9

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjøper utelukkende dyrt nettopp fordi klærne blir så stygge i det de går fra baby til små barn. 

Anonymkode: cc54f...ef3

Jaa, jeg forstår ikke hvorfor alle klærne skal ha sånt design.. 

Anonymkode: a1060...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Unika said:

Zara har også masse fint! 

Visste ikke at de har barneklær! Mener du på Sandvika senteret da? 

Anonymkode: a1060...6cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg velger heller klær som er praktiske, enn klær som ser ut som de er for voksne. Unger trenger klær de kan leke og løpe i, ikke skinny jeans og uggs. 

Anonymkode: 54b5b...3b9

Men nå spurte jeg ikke etter skinny jeans og uggs heller da! Hahaha, finnes en mellomting 

Anonymkode: a1060...6cb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg velger heller klær som er praktiske, enn klær som ser ut som de er for voksne. Unger trenger klær de kan leke og løpe i, ikke skinny jeans og uggs. 

Anonymkode: 54b5b...3b9

Nå finnes det vel en mellomting mellom Skinny jeans og Uggs og harry klær i regnbuefarger med glitter? Skjønner godt hva TS mener. Man kan få praktiske klær som tåler en trøkk uten at det ser ut som om en enhjørning har spydd på dem.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun har ikke kommet dit at hun bryr seg om hvordan klærne ser ut selv enda, hadde hun selv villet hatt de klærne hadde hun selvsagt fått det :) Men enn så lenge så handler jeg det jeg syns er fint. 

Anonymkode: a1060...6cb

😅👌 Min vil bare ha klær med gravemaskin og bil, selv på sokkene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte endel fra virrevapp.no samt at jeg fant endel danske nettbutikker. Husker ikke noen nettsider, men lett å finne. 

Ellers elsker jo barn glitter og farger og når de får egen smak, er det bare å ta det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, kanel23 said:

😅👌 Min vil bare ha klær med gravemaskin og bil, selv på sokkene. 

Hahah, men det høres jo bare utrolig søtt ut da! 

Anonymkode: a1060...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Måbarefåsiat... said:

Jeg kjøpte endel fra virrevapp.no samt at jeg fant endel danske nettbutikker. Husker ikke noen nettsider, men lett å finne. 

Ellers elsker jo barn glitter og farger og når de får egen smak, er det bare å ta det.

Takk for tipset :) Jaa, hun har ikke kommet så langt enda! 

Anonymkode: a1060...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jøss! Så fine og billige klær. Har du god erfaring med kundeservice og leveringstid? :)

Anonymkode: a1060...6cb

Ser det er lite igjen og veldig billig på salget 🤗

Ja, har god erfaring med både klær og levering. Har kjøpt derfra i ca 10 år. Flere ganger i året før når ungene var mindre. Nå ca en gang i året:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev:

Jeg kjøpte endel fra virrevapp.no samt at jeg fant endel danske nettbutikker. Husker ikke noen nettsider, men lett å finne. 

Ellers elsker jo barn glitter og farger og når de får egen smak, er det bare å ta det.

Den virrevapp-siden finnes ikke 😐

Anonymkode: e700b...336

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...