Gå til innhold

Liten penis, dumpegrunn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Typen min har ca 13 cm og jeg synes det er hakket for lite, den er liksom akkurat fort kort til å komme helt i bunn. Det er så kjipt da jeg virkelig elsker han, men vil ikke såre han ved å spørre om å bruke sånn forlenger heller, har aldri sagt den er for liten..

Anonymkode: 8f21c...af4

Fins da stilliinger som gir dypere inn. Dessuten 13 cm er jo omtrent gjennomsnittslengen har jeg googlet.

Anonymkode: 3f2dd...8ac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Det er fumpegrunn hvis han ikke er flink ellers i senga.

Du må tenke på om du orker å holde ut resten av livet eller om du trenger noe mer.

Og den diskusjonen om hva som er perfekt størrelse gidder jeg ikke. Det er noe med det å bli fylt opp og det er avtennende når penis er på størrelse med en finger.

Anonymkode: 7553d...e49

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Det er fumpegrunn hvis han ikke er flink ellers i senga.

Du må tenke på om du orker å holde ut resten av livet eller om du trenger noe mer.

Og den diskusjonen om hva som er perfekt størrelse gidder jeg ikke. Det er noe med det å bli fylt opp og det er avtennende når penis er på størrelse med en finger.

Anonymkode: 7553d...e49

Enig, men det er vel ikke snakk om en finger her ?

Anonymkode: 3f2dd...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om daten har en gigantpenis, da? Er det også dumpegrunn? Og i så fall hvorfor og hvordan forklare ham det?

Anonymkode: 3f2dd...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja dumpegrunn. 

Anonymkode: eca94...517

Takk! 

Anonymkode: 3f2dd...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Ironically_me skrev:

Det finnes alltid noe som passer! Er fortsatt åpent på Kondomeriet noen timer til... 

Javel, med eller uten sprut? 

Anonymkode: 3f2dd...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeeel, jeg har blitt betenkt etter å ha hatt sex med en fyr med veldig tynn penis. Den var helt gjennomsnittlig lang, kanskje litt over, men jeg kjente ingenting unntatt når han bånna meg. Flink med henda, for all del, men akkurat penetreringa var....frustrerende. Og nei, jeg er ikke vid. Har fått kommentarer på at jeg er trang og jeg gjør knipeøvelser. Jeg endte med å dumpe ham, for det dukka opp andre ting i tillegg. Men tynn penis var en medvirkende årsak. Så nei, TS, det er helt legitimt så lenge du ikke sier det til HAM at det er derfor. Du bruker noe annet som grunn utad, men tanken er fri, så dump for hvilken grunn du vil. 

Anonymkode: 196ec...9e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veeeel, jeg har blitt betenkt etter å ha hatt sex med en fyr med veldig tynn penis. Den var helt gjennomsnittlig lang, kanskje litt over, men jeg kjente ingenting unntatt når han bånna meg. Flink med henda, for all del, men akkurat penetreringa var....frustrerende. Og nei, jeg er ikke vid. Har fått kommentarer på at jeg er trang og jeg gjør knipeøvelser. Jeg endte med å dumpe ham, for det dukka opp andre ting i tillegg. Men tynn penis var en medvirkende årsak. Så nei, TS, det er helt legitimt så lenge du ikke sier det til HAM at det er derfor. Du bruker noe annet som grunn utad, men tanken er fri, så dump for hvilken grunn du vil. 

Anonymkode: 196ec...9e0

Fins virkelig peniser med en slik tykkelse? Hvor tynn da? 

Anonymkode: 3f2dd...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg er dumpet, uavhengig av TS sitt spørsmål.  😬

Anonymkode: 3f2dd...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart det er dumpegrunn for noen. ALT er dumpegrunn for noen. Jeg har blitt dumpet for størrelsen min, jeg. Men jeg har også blitt dumpet fordi det kom opp at jeg hadde feil stjernetegn. Alle har forskjellige preferanser de styrer seg inn mot, og for noen går disse preferansene over til rene krav. Noen trenger størrelse for å ha god sex. Det er en fair sak. Heldigvis for oss små er det likevel slik at de fleste kvinner ikke bryr seg om størrelse. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sphere skrev:

Det er klart det er dumpegrunn for noen. ALT er dumpegrunn for noen. Jeg har blitt dumpet for størrelsen min, jeg. Men jeg har også blitt dumpet fordi det kom opp at jeg hadde feil stjernetegn. Alle har forskjellige preferanser de styrer seg inn mot, og for noen går disse preferansene over til rene krav. Noen trenger størrelse for å ha god sex. Det er en fair sak. Heldigvis for oss små er det likevel slik at de fleste kvinner ikke bryr seg om størrelse. 

Dette må være et av de mest fornuftige innleggene om penisstørrelse du har skrevet på KG. Fortsett gjerne sånn og ikke se deg tilbake.

Anonymkode: 8eb58...1f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er mye tullprat. Face News, som Trump kaller det. Den gjensidige kjærligheten er det som leder to sammen, Ikke en tommestokk.  😯

Anonymkode: 3f2dd...8ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første eks har liten penis (han er Asiater) jeg brydde meg ikke fordi jeg var forelsket men sexen ble jo kjedelig etterhvert fordi jeg ikke følte så mye pga størrelsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.2.2019 den 1.37, AnonymBruker skrev:

Fins virkelig peniser med en slik tykkelse? Hvor tynn da? 

Anonymkode: 3f2dd...8ac

Er man trang nok kjenner man godt en liten finger, det vet alle som har fingret seg selv.

Anonymkode: 7362d...f59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Damer kommer i alle størrelser selv, så viktigste er å finne noen man er kompatible med. Når man i tillegg vet at mange damer ikke engang liker vaginal sex, så er det en person for alle 

Anonymkode: 7362d...f59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...