Gå til innhold

Liten penis, dumpegrunn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis de kan bruke den så er vel str lite å si. Hadde en eks med den største jeg noen gang kommer til å komme borti, var veldig ofte vondt og han kom aldri helt inn da det stopper en viss plass hos oss damer også. Så tar heller en litt kortere kar som kan å bruke den enn størst mulig som gir mer ubehag enn tilfredsstillelse. 

Anonymkode: 17286...f04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis de kan bruke den så er vel str lite å si. Hadde en eks med den største jeg noen gang kommer til å komme borti, var veldig ofte vondt og han kom aldri helt inn da det stopper en viss plass hos oss damer også. Så tar heller en litt kortere kar som kan å bruke den enn størst mulig som gir mer ubehag enn tilfredsstillelse. 

Anonymkode: 17286...f04

Fullt ut enig!!!

Anonymkode: 3f2dd...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen min har ca 13 cm og jeg synes det er hakket for lite, den er liksom akkurat fort kort til å komme helt i bunn. Det er så kjipt da jeg virkelig elsker han, men vil ikke såre han ved å spørre om å bruke sånn forlenger heller, har aldri sagt den er for liten..

Anonymkode: 8f21c...af4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå har vel jeg hatt maks uflaks, som har datet 4 menn, som hadde mikropenis, de var mellom 4-5 cm. Og da har jeg dumpet de etterpå, det er bare for lite dessverre. Men jeg var sammen med en mann med 10 cm penis, i 1 år, og vi hadde mye bra sex. Det som er mer komisk, er at etter min uflaks med disse mikro penisene, så hadde neste mann jeg datet for stor, den var så tykk, så vi fikk den ikke inn. 

Anonymkode: 25742...593

Du har datet fire ulike menn med 4-5 cm i ereksjon tilstand?

Sorry, men ved mindre du har fetisj for dette og bevist funnet disse personene, så nekter jeg å tro på deg.

Anonymkode: 582e2...7a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du har datet fire ulike menn med 4-5 cm i ereksjon tilstand?

Sorry, men ved mindre du har fetisj for dette og bevist funnet disse personene, så nekter jeg å tro på deg.

Anonymkode: 582e2...7a3

Helt greit at du ikke tror på meg. Men det er helt sant. 

Anonymkode: 25742...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff, ja det virket tykt!  Sikkert smertefylt. Let videre, du finner  sikkert en normalere. Det er jo slike det er flest av heldigvis. 

Anonymkode: 3f2dd...8ac

Ja, vi fikk den ikke inn. Så vi måtte jo bare avslutte det. Ble jo nesten redd, da jeg så hvor stor den var. 

Anonymkode: 25742...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Typen min har ca 13 cm og jeg synes det er hakket for lite, den er liksom akkurat fort kort til å komme helt i bunn. Det er så kjipt da jeg virkelig elsker han, men vil ikke såre han ved å spørre om å bruke sånn forlenger heller, har aldri sagt den er for liten..

Anonymkode: 8f21c...af4

Den er jo akkurat gjennomsnittslengde. Hvor tykk er den da? Tykkelsen er jo viktigst ,vet jeg. 

Anonymkode: 3f2dd...8ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri dumpet en mann pga liten penis.
Penisen er faktisk langt ned på lista når det gjelder hva som gjør sexen bra.
Etter å ha vært i et par forhold med menn med store peniser som ikke var i stand til å bruke dem, vil jeg heller ha et godt sexliv med en mann med liten penis.
Spiller ikke noen rolle om man har stor penis dersom man har null sexdrift.

Anonymkode: 931bf...2e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde aldri dumpet en mann pga liten penis.
Penisen er faktisk langt ned på lista når det gjelder hva som gjør sexen bra.
Etter å ha vært i et par forhold med menn med store peniser som ikke var i stand til å bruke dem, vil jeg heller ha et godt sexliv med en mann med liten penis.
Spiller ikke noen rolle om man har stor penis dersom man har null sexdrift.

Anonymkode: 931bf...2e2

Godt sagt!!! 😄

Anonymkode: 3f2dd...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er uansett ikke til å komme fra at noen rett og slett vil ha en partner med en spesifikk ting/kroppsdel/interesse. Feks stor pikk, store pupper eller rumpe, langt hår, skallet eller andre preferanser. Sånn vil det alltid være. 

Jeg for min del, tenner overhodet ikke på menn med muskler og sixpack. Jeg kan rett og slett ikke være sammen med en veltrent fyr. Mens noen absolutt må ha frodige damer, eller velte seg i store pupper. Eller bli fylt opp av en svær pikk. 

Er selvsagt mer akseptert at jeg liker tykke mannfolk, enn at TS liker menn med svært pikk. Men dette er ikke noe jeg lager en tråd utav, eller shamer andre med. 

Anonymkode: e5f21...26e

Det er ikke tenninga som er spesiell, det er uttalelsen rundt det, og det si det høyt.

Personlig liker jeg sånne uttalelser generelt for da veit jeg hvor folk står, og jeg tar meg ikke nær av det.

Men jeg fått pådratt meg mye dritt hvis jeg hadde gått rundt og uttalt hva jeg tente på, og at alt annet enn det er bare avskyelig.

Alle liker jo store pikker, menn vil ha de på seg, damer vil ha de i seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, TomHm skrev:

Det er ikke tenninga som er spesiell, det er uttalelsen rundt det, og det si det høyt.

Personlig liker jeg sånne uttalelser generelt for da veit jeg hvor folk står, og jeg tar meg ikke nær av det.

Men jeg fått pådratt meg mye dritt hvis jeg hadde gått rundt og uttalt hva jeg tente på, og at alt annet enn det er bare avskyelig.

Alle liker jo store pikker, menn vil ha de på seg, damer vil ha de i seg.

Slett ikke alle! 

Anonymkode: 3f2dd...8ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Slett ikke alle! 

Anonymkode: 3f2dd...8ac

Liker du kun små peniser? 

Nå ga du meg komplekser altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, TomHm skrev:

Liker du kun små peniser? 

Nå ga du meg komplekser altså.

 

25 minutter siden, TomHm skrev:

Liker du kun små peniser? 

Nå ga du meg komplekser altså.

Denne ts'en likte kun digre. Men ville er alle ulike.  Heligvis.

Anonymkode: 3f2dd...8ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt greit at du ikke tror på meg. Men det er helt sant. 

Anonymkode: 25742...593

Og hvor mange menn har  du datet totalt? Du har vel datet mer enn 4 menn, for hvis du mener at det er 4 av 4 mannfolk som du har datet så tror jeg ikke noe på deg. Hvis det derimot er snakk om 4 av x antall personer så kan jeg tro på det. 

Anonymkode: c83aa...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten pikk er veldig kjedelig for man kjenner så lite. Møtte en for sex som både hadde liten pikk og som ble slapp når han tok på kondom, sånn at han ikke klarte å trenge inn en gang. Etter det måtte jeg ronke han i en halvtime eller mer før han endelig klarte å komme. Huff, noen menn er bare helt håpløse. Det verste var at han hadde mast i mange måneder om at vi måtte ha sex, men etterpå tenkte jeg bare: Hva var vitsen med dette egentlig?

Anonymkode: 80df4...845

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er vitsen med å lage så stygge tråder? Det går an å holde ting for seg selv også. Er det kun penis man er ute etter kan man vel ha et forhold til en dildo i stedet. Det virker jo som om personen bak er av null betydning.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.2.2019 den 20.02, AnonymBruker skrev:

Jeg har datet en del mannfolk og blir alltid skuffa når jeg skal ha sex med dem og de har liten penis. Fordi da vet jeg at de ikke kan tilfredstille meg. Jeg elsker å bli fylt opp og pult hardt, bli kvelt og dratt i håret, men det går ikke med en liten penis fordi støtene ikke er kraftige nok og jeg vil kjenne at jeg blir dominert. Han kan selvfølgelig tilfredstille meg på andre måter med å fingre/slikke meg, men jeg trenger at han har gjennomsnittlig penis også. Jeg driver å dater noen nå, og jeg går bare rundt og er spent/grugleder meg til vi skal ha sex for første gang fordi da får jeg se størrelsen.. Hvis den er liten så er det dumpegrunn for meg, selv om han er en fantastisk fyr. Jeg vil jo ikke at det skal være sånn, og jeg trenger å vite at det finnes flere som tenker sånn. Er jeg prippen? Er noen her sammen med en fyr med liten penis som kan fortelle meg hvordan sexen er?

Anonymkode: cc313...db5

Ja. Kjæresten min er ikke diger, men gjennomsnittlig. Mikro ville vært dumpegrunn. Og ja, har prøvd.... 

Anonymkode: 00d45...1ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...