Gå til innhold

Kvinner; Hva gjør du hvis en fyr du har datet litt eller hatt kontakt med plutselig sender dickpic?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 2/19/2019 at 3:00 PM, AnonymBruker said:

Anmeldt, faktisk.. 

Da hadde ikke politiet hatt mye kapasitet igjen til noe annet, om de skulle fulgt opp hvis alle som mottok ufrivillig dickpicks, anmeldte

Noen anmeldelser blir fulgt opp.

https://www.nrk.no/vestfold/penisbilde-kostet-14.000-kroner-1.14233045

Samfunnsproblem

Politiadvokat Sigrun Våge i Sør-Øst politidistrikt var aktor i rettssaken, og sier seksuell trakassering gjennom digitale medier er et økende samfunnsproblem.

– Å sende uønskede bilder kan sammenlignes litt med blotting. Kanskje terskelen er litt lavere for å sende bilder på nettet, fordi man utfører handlingen hjemme i egen stue og er i trygge omgivelser.

– Man tenker kanskje heller ikke over at det man gjør er seksuelt krenkende, sier Våge.

Mannen ble i Sandefjord tingrett dømt til å betale en bot på 12 000 kroner og 2000 i saksomkostninger.

 

Anonymkode: 6521c...6e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville svart at jeg ikke aksepterer slik oppførsel, for å så slette og blokkere. 
Muligens tatt screenshot for å skremme han litt, for å så slette bildet øyeblikkelig. 

Anonymkode: 8a657...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Screenshot for å dele på some under fullt navn, deretter blokk.

Anonymkode: babfc...130

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Screenshot for å dele på some under fullt navn, deretter blokk.

Anonymkode: babfc...130

Det ender vel med at en må ha sikkerhetsalarm hvis personen kjennet navnet?

Anonymkode: 96998...5e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis har jeg sletta og blokkert men skjer det i fremtiden så kommer jeg til å ta screenshot og anmelde det

Anonymkode: 20eef...20a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyter synet  😄 Kan vise den til kjæresten også så han får se, eller noen venninner om de sitter ved siden av meg. Så lurer vi på om den er god å knulle og sånn. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri skjedd meg så jeg er usikker, men ville antakelig tekstet "Tosk!!" og så blokkert. 

Anonymkode: 912fd...8a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg er det helt uaktuelt hvis vi bare har datet eller kommunisert. Men har vi hatt sex, synes jeg litt dristige bilder er en del av sexlivet.

 

Anonymkode: 9a729...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...