Gå til innhold

Hvordan er psyken din i kveld?❤️


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan er psyken din i kveld? Sliter du psykisk for tiden også?

Du er ikke alene. Jeg gjør også det. Tungt psykisk. Tvangshandlingene tar overhånd og depresjonen utspiller seg mer å mer. 

Anonymkode: 046c4...76c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kjærlighetsbarn98

Klem :klem:

Personlig er jeg veldig sliten, men prøver å holde de gående med å gjøre ferdig en innlevering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt sliten i hodet, men jeg har troen på at en dag så kommer det til å gå bra igjen 🙈❤️

Endret av Shopaholic.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sliter psykisk og har fysiske plager hver dag. Men i kveld er en bra kveld og ser frem til bedre tider. For de vil komme. 

Anonymkode: 70571...848

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten og lei. Kommer meg ikke på jobb.. deprimert og hater å gå ut døra. Livredd for mennesker. Sliten av tvangstanker og sosial angst. 

Anonymkode: fac89...28c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske ræva, broren min døde på sykehuset i går, jeg og barnefar har nettopp hatt en barnevernssak mot oss etter at det ble meldt bekymringsmelding fra skolen, saken er nå heldigvis avsluttet og henlagt uten tiltak, men barnefar har blitt helt koko og vil ha mer omsorg, og ungen bare griner og er helt hysterisk og vil ikke til far, og far er sint på meg for å "undergrave rådene fra bv om at barnet burde være litt mer hos far" for at jeg skal få litt mer avlastning siden jeg nettopp har blitt diagnostisert med Aspergers og prøver å få hverdagen til å gå i hop, og han mener at jeg skjemmer bort barnet (tenåringen) ved å la barnet slippe å være mer hos far, når barnet får hysterisk anfall nesten bare ved forslaget, mens far mener at barnet bare må tvinges og finne seg i det, ingen diskusjon.

Og dette bråket steller han i stand midt oppi sorg og begravelsesforberedelser...

Vi hadde ALDRI problemer med å samarbeide før denne bv-saken, og så plutselig etter den er avsluttet har det tørna helt for han

Var det noe mere nå, verden? Eller kan du gi faen og gi meg en smule fred nå?!?

😞😞😞

Anonymkode: 59166...abd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ganske ræva, broren min døde på sykehuset i går, jeg og barnefar har nettopp hatt en barnevernssak mot oss etter at det ble meldt bekymringsmelding fra skolen, saken er nå heldigvis avsluttet og henlagt uten tiltak, men barnefar har blitt helt koko og vil ha mer omsorg, og ungen bare griner og er helt hysterisk og vil ikke til far, og far er sint på meg for å "undergrave rådene fra bv om at barnet burde være litt mer hos far" for at jeg skal få litt mer avlastning siden jeg nettopp har blitt diagnostisert med Aspergers og prøver å få hverdagen til å gå i hop, og han mener at jeg skjemmer bort barnet (tenåringen) ved å la barnet slippe å være mer hos far, når barnet får hysterisk anfall nesten bare ved forslaget, mens far mener at barnet bare må tvinges og finne seg i det, ingen diskusjon.

Og dette bråket steller han i stand midt oppi sorg og begravelsesforberedelser...

Vi hadde ALDRI problemer med å samarbeide før denne bv-saken, og så plutselig etter den er avsluttet har det tørna helt for han

Var det noe mere nå, verden? Eller kan du gi faen og gi meg en smule fred nå?!?

😞😞😞

Anonymkode: 59166...abd

Leste alt. Høres grusomt ut. Beklager for tapet av broren din. 

Det jeg hevet ut av teksten din er at jeg tenker det samme. Hva er det neste som skal skje nå da? Jeg ønsker bare fred og å få et godt liv. Prøver å tenke at når perioden er over så blir alt bedre. Jeg klarer ikke å gi slipp på håpet om et bedre liv. Om jeg gjør det finner jeg lite vits med livet. Så jeg tviholder på håpet selv om jeg ikke vet hva som kommer til å skje. 

Anonymkode: 70571...848

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ganske ræva, broren min døde på sykehuset i går, jeg og barnefar har nettopp hatt en barnevernssak mot oss etter at det ble meldt bekymringsmelding fra skolen, saken er nå heldigvis avsluttet og henlagt uten tiltak, men barnefar har blitt helt koko og vil ha mer omsorg, og ungen bare griner og er helt hysterisk og vil ikke til far, og far er sint på meg for å "undergrave rådene fra bv om at barnet burde være litt mer hos far" for at jeg skal få litt mer avlastning siden jeg nettopp har blitt diagnostisert med Aspergers og prøver å få hverdagen til å gå i hop, og han mener at jeg skjemmer bort barnet (tenåringen) ved å la barnet slippe å være mer hos far, når barnet får hysterisk anfall nesten bare ved forslaget, mens far mener at barnet bare må tvinges og finne seg i det, ingen diskusjon.

Og dette bråket steller han i stand midt oppi sorg og begravelsesforberedelser...

Vi hadde ALDRI problemer med å samarbeide før denne bv-saken, og så plutselig etter den er avsluttet har det tørna helt for han

Var det noe mere nå, verden? Eller kan du gi faen og gi meg en smule fred nå?!?

😞😞😞

Anonymkode: 59166...abd

Så leit å høre:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del har det gått veldig opp og ned i hele dag. Mistrives så voldsomt på jobb at søndager går mye med til å grue seg til mandag, og mandag pleier også å være rufsete. Pleier å bli litt bedre ut over i uka. 

Hadde klart å løfte humøret pittelitt i løpet av dagen, men så kom det en skikkelig ufin kunde å ødela det igjen. Er ikke egentlig så nærtagende, men når man har disse «sårbare dagene» er det verre. Håper i morgen blir en bedre dag. Skal på jobb da og, men skal noe gøy på kvelden i hvertfall! 

Stor klem til alle som sliter med mørke tanker i kveld ❤️ Vi må bare huske på at det kan bli bedre! 

Anonymkode: dedd1...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så bra... Men tenker å ta en dusj nå og legge meg snart. Kanskje føler jeg meg bedre og håper på en bedre dag i morgen. Mamma har bursdag i morgen, så da vil jeg sørge for at jeg er i litt bedre humør :)❤️ 

Anonymkode: f131a...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære trådstarter,

Jeg må dessverre stenge tråden din fordi vi ikke tillater at man skriver om selvmordstanker på Kvinneguiden. Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og hvilke svar som kan være skadelige (les mer her om hvorfor vi har denne regelen). 

Jeg er klar over at ditt hovedinnlegg ikke brøt med denne regelen, men tråden utviklet seg raskt i en retning som ikke var heldig. Du er velkommen til å starte en ny tråd om emnet om du ønsker det.

Vi vil oppfordre de som sliter med dette til å ta kontakt med din fastlege/lege for samtale eller henvisning videre. Hvis du opplever at situasjonen er akutt, oppfordrer vi deg å kontakt med legevakt på tlf.: 116 117 eller ringe nødnummer 113.

Alternative kan du også ta kontakt med en hjelpetelefon hvor du vil treffe mennesker du kan prate med, som ønsker å hjelpe deg og som kan gi råd i den situasjonen du er i.

  • Mental Helse: 116 123
  • Røde Kors: 800 33 321 (man-fre 14-22 for de under 18 år)
  • Kirkens SOS: 22 40 00 40

Med vennlig hilsen,
Monstrum, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...