Gå til innhold

Tråden for oss som reiser alene.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trives du i eget selskap, så reis alene. Jeg har reist mye alene, og elsker det. Slipper stress med å være klar kl 9 til frokost, diskusjon om hvor skal vi spise i kveld, og være enig om tidspunkt til ditt og datt og ha folk rundt seg hele dagen og uti nattetimene. Nei, trenger du ferie, så er det å reise alene ferie over alle ferier 🌴🍉🍨🍹

Anonymkode: 622cf...a4b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar et sted i januar tenker jeg 🙂 Kvinne på 42år.

Prøvd meg alene nå, synes det er veldig fint! Kommer lettere i kontakt med andre på cafe, spisesteder etc. En tur så spiste jeg ute med etpar fra spania 2 kvelder.

Er når man drar alene man ser hvor håpløse nordmenn kan være på tur, holder seg kun til flokken. Alkoholen er det viktigste.

Anonymkode: adfa1...45a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 19.12.2019 den 14.51, AnonymBruker skrev:

Prøvd meg alene nå, synes det er veldig fint! Kommer lettere i kontakt med andre på cafe, spisesteder etc. En tur så spiste jeg ute med etpar fra spania 2 kvelder.

Anonymkode: adfa1...45a

Hvordan kommer du i snakk med folk? Jeg spiser ofte alene ute i Oslo, men når jeg prøver å møte blikket til folk ser de vekk eller drar opp mobilen. 

Anonymkode: 34bdc...1da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kommer du i snakk med folk? Jeg spiser ofte alene ute i Oslo, men når jeg prøver å møte blikket til folk ser de vekk eller drar opp mobilen. 

Anonymkode: 34bdc...1da

I Norge fungerer det ikke, men i mange andre land er det vanlig :)

Anonymkode: fd621...c81

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I Norge fungerer det ikke, men i mange andre land er det vanlig :)

Anonymkode: fd621...c81

Stemmer, i mange andre land kan man snakke med mennesker faktisk 🙂 Derfor jeg trives best utenfor norge.

Skal ikke lenger enn til Danmark for å møte mer imøtekommende mennesker....

I norge må alt arrangeres, skjer i grupper. Livsfarlig å gjøre ting alene.

 

I norge kan man jobbe og tjene penger, men thats it.

Anonymkode: f012a...842

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bump, hva med på klistre denne? Er jo så relevant!

Anonymkode: 92d91...841

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg reiste to ganger til Japan alene da jeg var 18-19 år. Var så godt og befriende. Ikke det at jeg ikke liker venner og familie, men det var så godt å være alene og ikke tenke på alle andre. Var der 10-14 dager begge gangene, og gjorde akkurat hva jeg ville. Gikk i parker, museer, shopping, tempel osv. Skal godt gjøres å reise med noen som vil gjøre AKKURAT det samme som deg 100%, så jeg følte det var så befriende og kunne gjøre akkurat det JEG ville 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...