Gå til innhold

Helsepersonell, behandle Breivik


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er sykepleier. Har vært med å pleie en av Norges mest forhatte menn. Det gikk i grunn helt fint. Kom til å tenke på Breivik og jeg vet at jeg ikke ville hatt noen vansker med å gi ham pleie. Tenker at det å være et menneske, har en verdi i seg selv, som ingenting kan endre. Meeeen, så kom jeg til å tenke på.. Han drepte jo utrolig mange, uten å blunke.. Hvis han fikk muligheten, ville han drepe meg? Hvorfor skulle han ikke det?

Nå er jeg søren ikke sikker på om jeg ville gått med på å pleie ham likevel..

Anonymkode: 34323...dd6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skulle han det? Angrepene hans var jo ikke tilfeldige.

Anonymkode: 5e03e...d49

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle han det? Angrepene hans var jo ikke tilfeldige.

Anonymkode: 5e03e...d49

For å skape igjen blest rundt egen person og hans meninger. 

Sikkert dritt i å sitte innesperret uten noen oppmerksomhet. Tviler på at han hadde takket nei til en ny runde i rettsapparatet. 

Anonymkode: 34323...dd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva vil du med dette ? 

Anonymkode: 25cd7...ceb

Synspunkter fra annet helsepersonell, angående pleie av livsfarlige terrorister

Anonymkode: 34323...dd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For å skape igjen blest rundt egen person og hans meninger. 

Sikkert dritt i å sitte innesperret uten noen oppmerksomhet. Tviler på at han hadde takket nei til en ny runde i rettsapparatet. 

Anonymkode: 34323...dd6