Gå til innhold

Hva irriterer deg mest på treningssenteret?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den episoden som irriterte meg mest var han som prøvde å sjekke meg opp ved å først komme helt random bort og gi teknikktips tre ganger, som jeg reagerte veldig snurt på, og så komme bort en fjerde gang og spørre om jeg ble med videre på en kaffe etterpå. Sjekk meg gjerne opp, men ikke ved å drive skikkelig besservisser mansplaining på noe jeg faktisk er ganske god på! Det fikk han høre også, men på en litt for fin måte.

Men det har jo bare skjedd én gang, så det er ikke noe som irriterer meg sånn til vanlig. Når jeg leser tråden ser jeg at jeg har all grunn til å være fornøyd med treningssenteret mitt. 

Anonymkode: 7a583...c47

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Gnå skrev:

De som trener barbeint. Og de som roper høyt. 

:kvalm: Barbeint?? Det har jeg heldigvis aldri opplevd...

Anonymkode: f013f...9b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de som skifter ved inngangen. Altså, jeg har sett folk stå utenfor toalettet (en meter mellom toalett og skap i gangen) å kle av seg ned til boxeren å skifte. Altså.. gå inn på toalettet eller inn i garderoben. Det er ikke så mange skritt ekstra. Har skjedd flere ganger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.2.2019 den 20.15, AnonymBruker skrev:

Hvor i alle dager trener du?

Jeg har trent i årevis på alle mulige slags adelinger på SatsELixia og har virkelig aldri opplevd at noen har kommentert andre. Du burde bytte treningssenter. 

Jeg vet ikke om jeg skjønte hva du mente......er det irriterende at noen andre bruker stengene? Eller mener du det er irriterende at de står der uten at de skal bruke stang/vekter? Hvis det er sistnevnte løser du vel greit det ved å spørre om de bruker det?

Anonymkode: c5dac...6e9

Nei, det er greit at de bruker stang/vekter, men de står der hele forbanna økta. Typisk rumpe/lår-jenter. 

Anonymkode: 4de2d...831

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.2.2019 den 8.57, Tusseladen skrev:

Selvopptatte folk som nistirrer på seg selv i speilet og tar latterlige selfies med trutmunn. 

Dette. Faktisk sykt irriterende og veldig flaut. Har en på senteret jeg trener på som tar selfie av seg selv etter hvert sett av bryst/rygg/skulder/armer. Kvalmende. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de overvektige som ikke kler seg etter kroppsfasongen. 

De som ikke vasker etter seg

De som ikke rydder opp

De som har "parkert" på en base som ikke klarer å se at folk venter på tur

Anonymkode: 82ce1...ea1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De som stiller seg på mølla ved siden av deg, selv om det et maaaaange ledige møller... 

Anonymkode: 2b601...60d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som opptar ting unødig, sitter på tlf mellom settene i stedet for å slippe til andre.

Så har du de som ikke gidder å rydde etter seg, alt som er brukt står igjen. Hantler og vektskiver slengt over alt. Flyttet rundt på løse benker.

Aldri sjekket opp noen kvinner eller prøvd på noe kontakt selv, men har vært imøtekommende mot de som har snakket til meg. Jeg er på trening for å trene, liker ikke å bli forstyrret mens jeg løfter.

Men har sett tapre forsøk fra andre menn som er utrolig gøy å se på! At de orker å drite seg ut på den måten, kommentere hvor deilig rumpa er for eks.

Anonymkode: 9f639...a10

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De som stiller seg på mølla ved siden av deg, selv om det et maaaaange ledige møller... 

Anonymkode: 2b601...60d

Hva er problemet med dette egentlig? På mitt treningssenter er ikke dette uvanlig. Det er forskjellig typer tredemøller der og jeg tar en jeg liker selv om det er flere ledige og jeg da ender opp ved siden av en annen. Jeg er der for å trene, ikke for å bry meg om de rundt meg (utenom ved å vise hensyn).

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.2.2019 den 18.31, Cambria skrev:

Hva er problemet med dette egentlig? På mitt treningssenter er ikke dette uvanlig. Det er forskjellig typer tredemøller der og jeg tar en jeg liker selv om det er flere ledige og jeg da ender opp ved siden av en annen. Jeg er der for å trene, ikke for å bry meg om de rundt meg (utenom ved å vise hensyn).

Det blir jo noe annet når det er forskjellige møller. Da forstår nok de fleste det. Men når det ikke er det, da blir jeg også litt irritert. Er jo deilig med litt armslag, helt åpenbart.

Anonymkode: 7a583...c47

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som tar vekter fra knebøystativet jeg trener i UTEN å spørre.  Om jeg ikke bruker vektene akkurat da så kan det være at jeg skal bruke de senere.  Jeg anser hvertfall vektene i det stativet jeg trener i som mine.  

Når gruppetimen har begynt og det kommer noen som skal skvise seg inn bakerst når det ert ype 14 cm mellom mattene til oss som allerede ligger der. Da er det god plass andre steder i lokalet - og litt irriterende når folk kommer for sent (uansett om de skviser seg inn eller ikke)  spesielt i yogatimer.  

Også irritert på de som okkuperer spesiet knebøystativ i timesvis (virker det som) og spesielt fjortisguttegjenger som mest henger rundt og ikke er spesielt effektive. 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnfolk på 60+ som flørter uhemmet med den stakkars PT-en i 20-årsalderen... gjerne flere i flokk 🤮

Anonymkode: 57c67...cc4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som slipper vektskiver i gulvet/stativet selv om de egentlig kan unngå det. 

Anonymkode: 5c96d...519

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, punkyB skrev:

Folk som tar vekter fra knebøystativet jeg trener i UTEN å spørre.  Om jeg ikke bruker vektene akkurat da så kan det være at jeg skal bruke de senere.  Jeg anser hvertfall vektene i det stativet jeg trener i som mine.  

Når gruppetimen har begynt og det kommer noen som skal skvise seg inn bakerst når det ert ype 14 cm mellom mattene til oss som allerede ligger der. Da er det god plass andre steder i lokalet - og litt irriterende når folk kommer for sent (uansett om de skviser seg inn eller ikke)  spesielt i yogatimer.  

Også irritert på de som okkuperer spesiet knebøystativ i timesvis (virker det som) og spesielt fjortisguttegjenger som mest henger rundt og ikke er spesielt effektive. 

 

 

 

Haha jeg synes det er drit irriterende når folk faktisk spør meg om de kan låne de og de vektene. Tenker "hva faen tror du, ser det ut som om jeg bruker de" 😂 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Heisann1234 skrev:

Haha jeg synes det er drit irriterende når folk faktisk spør meg om de kan låne de og de vektene. Tenker "hva faen tror du, ser det ut som om jeg bruker de" 😂 

Ja jeg vet ikke om det finnes noen regel/fasit på dette - uansett er det vel noe det er litt forskjellige meninger om.

Det man hvertfall  ikke skal gjøre er jo å spørre midt under et sett.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, punkyB skrev:

Folk som tar vekter fra knebøystativet jeg trener i UTEN å spørre.  Om jeg ikke bruker vektene akkurat da så kan det være at jeg skal bruke de senere.  Jeg anser hvertfall vektene i det stativet jeg trener i som mine.  

Når gruppetimen har begynt og det kommer noen som skal skvise seg inn bakerst når det ert ype 14 cm mellom mattene til oss som allerede ligger der. Da er det god plass andre steder i lokalet - og litt irriterende når folk kommer for sent (uansett om de skviser seg inn eller ikke)  spesielt i yogatimer.  

Også irritert på de som okkuperer spesiet knebøystativ i timesvis (virker det som) og spesielt fjortisguttegjenger som mest henger rundt og ikke er spesielt effektive. 

 

 

 

Enig , særlig i det med gruppetimene. Jeg er en klassisk «stå bakerst jente» og kommer relativt god tid før timen starter får å sikre meg en plass bak. Og da blir jeg oppgitt over de som kommer 5 min etter timen har starter for å så presse seg inn rett ved siden av meg sånn at vi begge får altfor liten plass. (Og masse ledige plasser i midten eller foran). Hvis man er sånn meg at man liker seg bakerst, så må du komme i tide!

Anonymkode: 29d45...d82

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå høres jeg sikkert veldig usosial ut, noe jeg egentlig ikke er... Men akkurat på trening liker jeg ikke å småskavle med folk. Verken før, under eller etter trening! Jeg drar på trening for å trene, og liker å være effektiv.

Jeg har jobbet i treningsbransjen selv, og kjenner derfor mye folk i treningsmiljøet. Føler ofte press og forventninger til å slå av en prat med folk, men egentlig vil jeg bare være helt alene. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Runnershigh skrev:

Nå høres jeg sikkert veldig usosial ut, noe jeg egentlig ikke er... Men akkurat på trening liker jeg ikke å småskavle med folk. Verken før, under eller etter trening! Jeg drar på trening for å trene, og liker å være effektiv.

Jeg har jobbet i treningsbransjen selv, og kjenner derfor mye folk i treningsmiljøet. Føler ofte press og forventninger til å slå av en prat med folk, men egentlig vil jeg bare være helt alene. 

Jeg forstår deg. 

Jeg synes til og med det er litt småslitsomt med de alltid blide i resepsjonen. Skjønner at det er normal folkeskikk å si hei og ha det, men av til til orker jeg ikke svare tilbake.😛 

Anonymkode: 29d45...d82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Runnershigh skrev:

Nå høres jeg sikkert veldig usosial ut, noe jeg egentlig ikke er... Men akkurat på trening liker jeg ikke å småskavle med folk. Verken før, under eller etter trening! Jeg drar på trening for å trene, og liker å være effektiv.

Jeg har jobbet i treningsbransjen selv, og kjenner derfor mye folk i treningsmiljøet. Føler ofte press og forventninger til å slå av en prat med folk, men egentlig vil jeg bare være helt alene. 

Det er også derfor jeg ikke liker å trene med venner. Ja, det er hyggelig, men bruker så mye tid på å prate når jeg egentlig bare vil trene...

Anonymkode: 5bf73...72f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på denne tråden da jeg trente i dag! Løp intervaller i 40 min, og på mølla rett ved siden av meg går det en fyr i 3km/t og skravler høylytt i mobilen. Det kjente jeg irriterte meg: ikke okkuper en mølle for å prate om fylla i tlf...

Anonymkode: 788ef...71a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...