Gå til innhold

Hva irriterer deg mest på treningssenteret?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjenner meg igjen i der meste som blir skrevet her, ja 😂

Anonymkode: f013f...9b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom på en til, som forsåvidt er halvveis nevnt her. De som på død og liv SKAL stå i veien for aparater/manualer/matter når de trener. Typ tar en matte, legger den rett ned på gulvet og trener der, så jeg må gå over personen når jeg skal hente/henge opp min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par ting som irriterer meg, selv om jeg burde la være.

Folk som gjør sidehev med 90 grader (eller mindre) bøy i albuen og masse momentum.

 

 

 

Folk som gjør utoverrotasjon og innoverrotasjon stående med hantler. Vet de at de egentlig kun trener bicepsen statisk?

image.png.f51087108017528a84c1cf688d8276ed.png

 

 

 

Og sist men ikke minst, folk som går rundt med belte gjennom hele økta. Ofte er det de samme som lider av ILS (invisible lat syndrom).

image.png.33028157aa5520568c1185e3e9a8f2bf.png

Endret av Purt Gull
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke si at jeg går rundt og er direkte irritert, men det er noen store muskelmenn som slipper vektstanga med xxx antall kilo rett ned i bakken, noe som flere ganger har fått meg til å skvette i taket.. 😂 Litt irriterende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte så plager egentlig veldig lite meg. Alle er forskjellige å vi lever i vår egen verden på trening. Så er ikke glad i å dømme unødvendig. 

Eneste jeg alltid syns er forjævlig er folk som aldri tørker opp apparatene sine etter seg. Er så lei av folk som svetter over hele mølla og andre apparater å bare går. Det er så ufattelig mange av dem, og sikkert noen her inne som er likedan. 

Skjerp dere! Det er ekkelt. 

Anonymkode: 98533...f77

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irriterer meg når folk filmer eller tar bilde av overvektige. Så det for noe dager siden at ei jente tok snapchat bilde av en overvektig jente på tredemøllen. 

Anonymkode: b7dbb...08c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Irriterer meg når folk filmer eller tar bilde av overvektige. Så det for noe dager siden at ei jente tok snapchat bilde av en overvektig jente på tredemøllen. 

Anonymkode: b7dbb...08c

Hvis du så det så håper jeg du sa noe også.

Selv blir jeg irritert av folk som henger oppå apparatene og skravler. Jeg er altfor sjenert til at jeg tørr å spørre om jeg kan få apparatet de tydelig ikke bruker. Målet mitt er at jeg skal tørre det før sommeren. 

Ellers er treningssenteret det stedet jeg føler meg mest vel nesten. Der kan folk i alle fasonger og størrelser komme og svette sammen uten at vi bryr oss om hverandre. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker nevnt, men noe av det som irriterer meg mest er folk som ikke rydder etter seg. Det er ikke sjeldent jeg bruker masse tid på å finne den vekta eller det håndtaket eller... 🙄

Anonymkode: bfb62...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som tror de "eier" et apparat, men likevel ikke synliggjør at det er i bruk. Feks tar gode pauser mellom repetisjonene, men vandrer langt fra apparatet. Så blir de gretne om andre går bort og bruker apparatet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som filmer treningsøktene sine og ikke tenker på oss vanlig dødelige rundt som IKKE vil havne på SoMe kanalen deres. Det er noe av det verste jeg ser. Så respektløst. 

Anonymkode: 22abb...b10

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter/damer, som oftest pene jenter. Som drar tightsen så innmari opp i rompa. Tightsen blir som en tangatruse mellom rumpeballene. Jeg synes det blir flaut/irriterende/rart. 

Anonymkode: e6e09...d67

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jenter/damer, som oftest pene jenter. Som drar tightsen så innmari opp i rompa. Tightsen blir som en tangatruse mellom rumpeballene. Jeg synes det blir flaut/irriterende/rart. 

Anonymkode: e6e09...d67

Og de står gjerne 2-4stk og bare skravler ved aparatene. Kunne like gjerne gått på kafé. 

Anonymkode: e6e09...d67

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er så mange damer som bøyer og tøyer i bukser som blir gjennomsiktige over rumpa... 

Anonymkode: 57997...079

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

At det er så mange damer som bøyer og tøyer i bukser som blir gjennomsiktige over rumpa... 

Anonymkode: 57997...079

Det er vel ingen som tvinger deg til å stirre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...