Gå til innhold

Hva irriterer deg mest på treningssenteret?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Kjærlighetsbarn98
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg leser her er jeg glad for at jeg ikke går på treningsstudio. Bruker heller naturen. Den er gratis.

Anonymkode: e4e30...b1b

Tenkte akkurat det samme 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Purt Gull skrev:

Regner med at du setter det på spissen her, men jeg må likevel spørre: trener du (eller andre) i stramme tightser for at andre skal se på? 

Jeg trener i tights fordi det er behagelig treningstøy, ikke fordi andre skal se på. 

Han må for all del gå i tights han også. Irriterer meg ikke over dem som gjør det. Ikke engang han som går i rosa tights. Det er bare moro. Han jeg irriterer meg over er praktisk talt naken når han drar opp shortsen, så rumpeballer synes, og jeg vet ikke hvordan jeg kan sette det på spissen. Det er ikke normalt å gå slik! 

Anonymkode: 8e26d...c5e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trener i tights fordi det er behagelig treningstøy, ikke fordi andre skal se på. 

 

Anonymkode: 8e26d...c5e

Neivel, men du tror menn som trener i korte shortser gjør det for å underholde deg, ikke fordi de synes det er behagelig for den treninga de bedriver?

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har jeg lyst til å se nærmest nakne menn så er det andre arenaer for det! Får lyst til å si "kle på deg!" hver gang. 

Anonymkode: 8e26d...c5e

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SusanneLorentze skrev:

Det mest irriterende er når to stk sitter på hver sin benk i frivektområdet og skravler i 45 min. Og gjør kanskje et sett med øvelser. Dette skjedde der jeg trente før i den mest besøkte tiden på døgnet.. 😖 

Ellers syntes jeg det var irriterende når jeg skulle trene knebøy/markløft og måtte begynne med å lempe av 6 stk 20 kilos vektskiver fra min egen hodehøyde, for i det hele tatt få stanga ned på passende høyde.. 

Spør du ikke da? Bare noe sånt som: Unnskyld, men skal dere bruke x eller y? Enig i at det er irriterende med sånt, men de fleste slipper andre til hvis man spør høflig. Eller litt mindre høflig hvis de fortsetter å bare ta opp plass ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som stirrer helt åpenlyst og folk som ikke rydder på plass vektskivene. Men jeg elsker å være på treningssenteret, 90% av folkene der er både oppegående, høflige og trivelige. 

Anonymkode: 0ac8b...db3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skal trene sammen med noen og de er mer opptatt av å skravle og syte ovet hvor svake de er...enn å løfte jern. 

Folk som ikke rydder etter seg. 

Folk som ikke har respekt for utstyret. 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man er ferdig med treningen sin, og er opptatt med å sette ett eller annet apparat på plass. Så kommer det noen snerpete sutrekopper bare for å klage over at man ikke har ryddet vekk etter seg. Altså hva pokker ser det ut som man holder på med egentlig?? 

Hadde de ventet i max femten sekunder, så ville man jo selvfølgelig begynt å rydde vekk de tingene som de klager og sutrer over. Men akkurat i det noen begynner å sutre, så er man faktisk travelt opptatt med å rydde vekk noe helt annet. 

Det er nesten så man får lyst til å bare la tingene ligge og slenge, bare på pur faenskap over drittfolk som ikke har bedre ting å finne på enn å stå der og klage. Og nei, dette er ikke fordi de som klager har behov for å benytte  akkurat disse apparatene selv. Det står faktisk ett par andre lignende apparater tilgjengelige som ingen andre benytter seg av akkurat da.  

:bond:

Anonymkode: 2cd26...562

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som berre slepp tunge vekter i golvet, så halve treningssenteret kan kjenne det. Folk som ikkje rydder bort vekter etter dei har brukt det. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musikken de spiller over høytaleranlegget. Jada, for man blir i treningshumør av "spend the weeeeeeeekend getting heeeeeated" (eller noe), en eller annen kastratsanger. Det skjærer i øra. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Purt Gull skrev:

Neivel, men du tror menn som trener i korte shortser gjør det for å underholde deg, ikke fordi de synes det er behagelig for den treninga de bedriver?

 

Les det jeg skriver! Han kunne da fint trent i shorts! Han trekker den opp så den kun dekker minimalt for å se på seg selv i speilene, ta selfies og spankulere rundt. Når han tar øvelser har han på seg shortsen som normalt. 

Anonymkode: 8e26d...c5e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer med mest over typ 18-åringer i små gjenger på 3-4 som står rundt apparatene og henger. 

Anonymkode: ceee7...31d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble forøvrig veldig irritert på en ansatt på et senter jeg var for litt siden. Jeg har trent der innimellom, men ikke fast. Det var formiddag og dermed nesten ikke folk (kanskje 10 stk på hele senteret, tomt i frivektsdelen hvor jeg og min venn var). Jeg har vært medlem i mange år, vennen var med på prøvetime. Han hadde glemt hengelås til skapet, så tok med seg bag og sekk inn på senteret og satte det ved veggen mens vi løftet vekter. Så kommer en ansatt og ber han fjerne tingene sine, legge de i skap. Vi sier som sant er at han har prøvetime og har glemt lås, og det er ikke plass til alt i mitt skap. Ansatt er super sta, vil ikke rikke på seg. Vi prøver å si at vi har under en time igjen, at det ikke er noen andre der og at han har prøvetime, men nei, hjelper ikke. Ender til slutt med å få låne en lås da, så vi må gå midt i ene øvelsen for å legge det bort. Jeg forstår at man ikke kan ha med seg livet sitt på trening når det er fullt av folk der/til vanlig, men her var det tomt og det var en prøvetime. Ansatt kunne jo vært litt medgjørlig.. Blir nok lenge til jeg trener på den avdelingen igjen, og vennen kommer ikke til å melde seg inn. 

Har forøvrig sett andre ha med seg masse greier med flere folk på senteret..

Anonymkode: ea58e...56b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Eun skrev:

Jeg er all in for at man ikke trenger å hverken se fresh ut eller lukte som en blomsterbutikk når man er på trening - altså, man er der for å svette!

Men; folk som har fiske-ånde og som stinker gammel svette er ganske nasty. Ta deg en liten tannpuss og ikke driv gjenbruk av treningstøyet fra de forrige øktene dine.

På den andre siden så er det enda verre med alle de jentene som velter seg i parfyme før de går på trening. Det har faktisk hendt at jeg har måttet avbryte økta på grunn av migreneanfall fordi hun ved siden av meg ikke har forstått hvordan man bruker parfyme.

Ellers er det ikke så mye som irriterer meg egentlig, rett og slett fordi det som regel er ting som ikke går utover meg i stor grad. Men LUKT kommer jeg rett og slett ikke unna.

Enig i dette med lukt. Jeg var på en gruppetime med løping da hun som var på siden av meg luktet så kraftig parfyme at det var grusomt. 

Egentlig irriterer veldig lite meg. Jeg gjør mine ting, og om apparatet er opptatt så får jeg bare finne en annen måte å gjøre øvelsen på.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk som skal kommentere kroppen/utseende mitt til kompisen sin. Jeg kan høre det når de står 3 meter unna meg, og det er obvious at de står og ser på meg. Hadde det vært noe positivt de sa hadde jeg ikke brydd meg. Men det er ingen god følelse å høre ting som "skal vi også prøve å få så flat rumpe eller?". Jeg er tynn, jeg trener for å få litt mer muskler på kroppen. 

Anonymkode: a41ba...fbe

Da går du bort til dem å sier at jeg hørte godt hva dere sa og jeg er her for å bli større, ikke for å snakke om hvor stygg du er. Også kan du rapportere det til treningssenteret. 

Anonymkode: 89996...45e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg mest over gjengene med 2-4 venninner/ kompiser som står ved ett apparat, tar ett sett hver, så står de der fortsatt snakker og er på telfon før de 15 min senere tar neste sett. Og sånn holder de på i opp mot 45 minutter.  De står også med beina inntil apparatet så det er umulig å ta over. Ellers irriterer jeg meg veldig over menn fra 40 til 70 som konstant stirrer på meg når jeg trener, fler av de tar feks ofte apparatet rett over meg, setter seg ned å stirrer, når jeg da feks er ferdig med første rep,ser de rundt seg drit fort tar tak i apparatet gjør d feil og fort 2 ganger for at det skal se ut som de gjør no, også når jeg da starter igjen med mitt stirrer de igjen. Ofte ser jeg mannfolk «følge» etter meg, uansett hvor jeg går så går de dit om de så bare står inntil veggen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvopptatte folk som nistirrer på seg selv i speilet og tar latterlige selfies med trutmunn. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette med lukt altså. Parfymelukt på treningssenter plager meg mer og mer. Det er akkurat som jeg ikke får puste. Jeg får høy puls under trening (ikke noe unormalt), men da må meg puste inn parfymelukt når jeg er sliten og syns det er vemmelig. Nå har det blitt til at jeg går tidligere om det er slik. 

 

Disse treningstightsene der det er meningen å se hver muskel i kroppen. Da kommer til syne ikke bare trente muskler men hengerumper, ekstremt tynne folk i tights, tykke folk i tights, radmagre folk,  kameltoe og peniser. På treningssenter trekker de tightsen opp i rumpa og bøyer seg fremover i en treningsøkt. Jeg kan ikke huske at når jeg var ung at vi hadde så stort behov for å vise seg frem. Jeg så litt lenger her oppe at det føles som å trene med en gjeng nakne mennesker. Du vet snart ikke hvor en skal se lenger. Jeg kan si at det er ikke noe pent syn..Kle på dere. Bare så det er nevnt, har jeg ikke noe i mot tynne og tykke mennesker (jeg er ikke noe særlig selv), jeg syns bare at ikke alle passer tights. 

 

Anonymkode: 3e50c...ab6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musikken!

Hvorfor har folk som driver treningssenter (og klesbutikker) så innihælvetes forjævlig bedriten musikksmak? Det er uten unntak NRJ-type musikk. Klarer seriøst ikke å være på et slikt sted uten å ha noe på/i øret.

Der jeg trener er det to typer folk: de som ikke rydder vektene på plass, og de som legger dem feil sted og hulter til bulter, sånn at man må løfte vekk to 20-kilos vekter for å få tak i 5-kiloen.

Anonymkode: 0966b...c60

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De (mennene) som bevisst velger sykkelen/mølla ved siden av deg, for å "prate". Opplevde det i sommer, en som tok mølla rett ved siden av meg selv om alle andre var ledige. Jeg hadde musikk på  ørene og løp intervaller. I pausene mine forstyrret han meg, dunket borti meg og skulle prate. Altså, jeg løper intervaller her og sliter med å puste.... Når jeg gikk så sa han "hvorfor går du?!" - eh, fordi jeg er ferdig og skal hjem..... Dette var i utlandet vel å merke, men sosiale antenner altså.... Ble total avvisning på han. Spurte om tips for jogging og alt mellom himmel og jord. Glad jeg ikke trener fast på det senteret.

Ellers er lukt, både dårlig (gammel svette) og for mye parfyme plagsomt.

Anonymkode: b586b...60e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk, begge kjønn, som på død og liv må stå inne i speilene når de trener slik at folk ikke får hentet manualer. Har gjort det til min misjon å time hentingen min slik at de må flytte seg mens de gjør settene sine.

Anonymkode: ed50a...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...