Gå til innhold

Hva irriterer deg mest på treningssenteret?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg havner som oftest litt inni ei boble på trening, og fokuserer mest på meg selv og det jeg gjør. Men noen ganger er det ting som fanger oppmerksomheten min, og irriterer meg! Jeg blir irritert av disse «ungdomsgjengene» som dilter etter hverandre og opptar mye plass, de som bruker hele økta bare på jabbing og okkupering og de som ikke bruker skoposer når de kommer inn i garderoben med skitne yttersko. Ekkelt for oss som dusjer etter trening

Anonymkode: f013f...9b3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At folk ikke tørker av apparater som de skal men forlater med svettevåte seter. Det irriterer meg.

 

Anonymkode: 2d896...6bf

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som sitter med telefonene sine og bruker evigheter på en apparat fordi de blir altfor distraherte i telefon verdenen..

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg havner som oftest litt inni ei boble på trening, og fokuserer mest på meg selv og det jeg gjør. Men noen ganger er det ting som fanger oppmerksomheten min, og irriterer meg! Jeg blir irritert av disse «ungdomsgjengene» som dilter etter hverandre og opptar mye plass, de som bruker hele økta bare på jabbing og okkupering og de som ikke bruker skoposer når de kommer inn i garderoben med skitne yttersko. Ekkelt for oss som dusjer etter trening

Anonymkode: f013f...9b3

Ungdomsgjengene? Si det med rene ord, det er unge gutter i grupper på 3-5 som alle skal trene bryst eller biceps samtidig, 10 rep 4 sett alle på samme plass og de blir aaaaaldrig ferdig

Endret av fotosyntesen
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke vaske treningsklærne ordentlig/svetter ut tøyet men bruker det samme på neste trening/lukter kraftig (det være seg svette eller krydder). Flere ganger at jeg nesten brekker meg fordi folk lukter vondt (trener i ghettoen hehe).

Folk som ikke rydder etter seg. Går i fra feks beinpressen med 200kg på, så kommer jeg og skal bruke en tiendel av det pga skader/opptrening. Kjedelig. 

Ungdomsgjengene (ikke nødvendigvis bare ungdom altså). 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over at jeg selv blir irritert over enkelte jenter som har sikkert har 7-8 øvelser kun på rumpa. De trener den i alle slags vinkler og dumme meg lar meg distrahere

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De som ikke rydder vekk vektene, slik at jeg får en hel treningsøkt bare i å løfte bort alle 20 kg vektene som er etterlatt på stanga/apparatet. 

Endret av Sinsiew
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er bare en jeg irriterer meg over på studioet. Han trener i singlet og liten shorts. Shortsen drar han opp så det ligner en spedo, og så går han rundt slik, flasher litt i speilene og tar noen selfies. Jeg synes han er gørrekkel. Har jeg lyst til å se nærmest nakne menn så er det andre arenaer for det! Får lyst til å si "kle på deg!" hver gang. 

Anonymkode: 8e26d...c5e

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest irriterende er når to stk sitter på hver sin benk i frivektområdet og skravler i 45 min. Og gjør kanskje et sett med øvelser. Dette skjedde der jeg trente før i den mest besøkte tiden på døgnet.. 😖 

Ellers syntes jeg det var irriterende når jeg skulle trene knebøy/markløft og måtte begynne med å lempe av 6 stk 20 kilos vektskiver fra min egen hodehøyde, for i det hele tatt få stanga ned på passende høyde.. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noen MÅ velge apparatet ved siden av deg og stønner unormalt høyt bare for oppmerksomhetens skyld. Det har skjedd flere ganger, så neste gang kommer jeg til å flytte meg til et apparat lenger unna i protest. Alltid en halvklysete gubbe.

Anonymkode: 9de7a...b47

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som skal kommentere kroppen/utseende mitt til kompisen sin. Jeg kan høre det når de står 3 meter unna meg, og det er obvious at de står og ser på meg. Hadde det vært noe positivt de sa hadde jeg ikke brydd meg. Men det er ingen god følelse å høre ting som "skal vi også prøve å få så flat rumpe eller?". Jeg er tynn, jeg trener for å få litt mer muskler på kroppen. 

Anonymkode: a41ba...fbe

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er bare en jeg irriterer meg over på studioet. Han trener i singlet og liten shorts. Shortsen drar han opp så det ligner en spedo, og så går han rundt slik, flasher litt i speilene og tar noen selfies. Jeg synes han er gørrekkel. Har jeg lyst til å se nærmest nakne menn så er det andre arenaer for det! Får lyst til å si "kle på deg!" hver gang. 

Anonymkode: 8e26d...c5e

Regner med at du setter det på spissen her, men jeg må likevel spørre: trener du (eller andre) i stramme tightser for at andre skal se på? 

Endret av Purt Gull
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trener uten musikk på øret, så jeg er ikke alltid så imponert over musikkvalget. Det som er mer irriterende er de (jenter spesielt) som opptar markløft/knebøy-området og står der hele tiden. Det er flere ganger jeg ikke har fått gjort de øvelsene fordi stanga er opptatt, enda jeg trener på tidspunkt med lite folk der. 

Anonymkode: 4de2d...831

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er all in for at man ikke trenger å hverken se fresh ut eller lukte som en blomsterbutikk når man er på trening - altså, man er der for å svette!

Men; folk som har fiske-ånde og som stinker gammel svette er ganske nasty. Ta deg en liten tannpuss og ikke driv gjenbruk av treningstøyet fra de forrige øktene dine.

På den andre siden så er det enda verre med alle de jentene som velter seg i parfyme før de går på trening. Det har faktisk hendt at jeg har måttet avbryte økta på grunn av migreneanfall fordi hun ved siden av meg ikke har forstått hvordan man bruker parfyme.

Ellers er det ikke så mye som irriterer meg egentlig, rett og slett fordi det som regel er ting som ikke går utover meg i stor grad. Men LUKT kommer jeg rett og slett ikke unna.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk som skal kommentere kroppen/utseende mitt til kompisen sin. Jeg kan høre det når de står 3 meter unna meg, og det er obvious at de står og ser på meg. Hadde det vært noe positivt de sa hadde jeg ikke brydd meg. Men det er ingen god følelse å høre ting som "skal vi også prøve å få så flat rumpe eller?". Jeg er tynn, jeg trener for å få litt mer muskler på kroppen. 

Anonymkode: a41ba...fbe

Hvor i alle dager trener du?

Jeg har trent i årevis på alle mulige slags adelinger på SatsELixia og har virkelig aldri opplevd at noen har kommentert andre. Du burde bytte treningssenter. 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trener uten musikk på øret, så jeg er ikke alltid så imponert over musikkvalget. Det som er mer irriterende er de (jenter spesielt) som opptar markløft/knebøy-området og står der hele tiden. Det er flere ganger jeg ikke har fått gjort de øvelsene fordi stanga er opptatt, enda jeg trener på tidspunkt med lite folk der. 

Anonymkode: 4de2d...831

Jeg vet ikke om jeg skjønte hva du mente......er det irriterende at noen andre bruker stengene? Eller mener du det er irriterende at de står der uten at de skal bruke stang/vekter? Hvis det er sistnevnte løser du vel greit det ved å spørre om de bruker det?

Anonymkode: c5dac...6e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, Heisann1234 said:

Folk som sitter med telefonene sine og bruker evigheter på en apparat fordi de blir altfor distraherte i telefon verdenen..

Jeg bruker telefonen i pausene mine til å blant annet logge løftene mine, skifte musikk, osv. Pausene kan vare 3-5 minutter hvis jeg trener tunge baseløft, kortere pauser på apparater. Litt kjekt å kunne se på telefonen og ikke bare stirre ut i lufta da. Det er forresten bare til å komme bort og ta settene dine i pausene mine ;)

Mest irriterende jeg vet er folk som ikke rydder tilbake vektskivene de har brukt, så slipper jeg å ha en ekstra treningsøkt ved å bære av x antall kg. Det er også irriterende med de som ikke setter tilbake manualer/utstyr der de skal være. Ellers er jeg for fokusert på meg selv til å bli så veldig irritert på ting egentlig. Litt morsomt egentlig, for jeg er vanligvis ganske lett å irritere 😆

Må legge til en enkeltepisode som irriterte vettet av meg. Jeg holdt på med knebøy, og gikk fra området for å hente noe. Jeg hadde lagt igjen sekken min osv, så det var tydelig at noen brukte utstyret. Så kommer jeg tilbake, også har fyren ved siden av tatt av 5 kg vektskivene mine og gitt de til dama.
Jeg: "Unnskyld, men tok du av vektskivene mine?" 
Han: "Ja, jeg så at stanga var opptatt, så vi kunne ikke ta den"
Jeg "???? Men vektskivene kan du ta?" 
Heldigvis for ham skulle jeg ta de av uansett, men sykt irriterende. 

Endret av drue
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke for å være rasistisk (for det er jeg ikke!), men noen damer av afrikansk opprinnelse lukter altså så krydret mat at jeg vil brekke meg, og det blir IKKE bedre når de svetter. 

Anonymkode: 5076f...ca8

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser her er jeg glad for at jeg ikke går på treningsstudio. Bruker heller naturen. Den er gratis.

Anonymkode: e4e30...b1b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, drue said:

Jeg bruker telefonen i pausene mine til å blant annet logge løftene mine, skifte musikk, osv. Pausene kan vare 3-5 minutter hvis jeg trener tunge baseløft, kortere pauser på apparater. Litt kjekt å kunne se på telefonen og ikke bare stirre ut i lufta da. Det er forresten bare til å komme bort og ta settene dine i pausene mine ;)

Mest irriterende jeg vet er folk som ikke rydder tilbake vektskivene de har brukt, så slipper jeg å ha en ekstra treningsøkt ved å bære av x antall kg. Det er også irriterende med de som ikke setter tilbake manualer/utstyr der de skal være. Ellers er jeg for fokusert på meg selv til å bli så veldig irritert på ting egentlig. Litt morsomt egentlig, for jeg er vanligvis ganske lett å irritere 😆

Må legge til en enkeltepisode som irriterte vettet av meg. Jeg holdt på med knebøy, og gikk fra området for å hente noe. Jeg hadde lagt igjen sekken min osv, så det var tydelig at noen brukte utstyret. Så kommer jeg tilbake, også har fyren ved siden av tatt av 5 kg vektskivene mine og gitt de til dama.
Jeg: "Unnskyld, men tok du av vektskivene mine?" 
Han: "Ja, jeg så at stanga var opptatt, så vi kunne ikke ta den"
Jeg "???? Men vektskivene kan du ta?" 
Heldigvis for ham skulle jeg ta de av uansett, men sykt irriterende. 

Haha, for en fyr, lurer på hva som var tankegangen hans der...

Enig i at noe av det verste er når vektskiver blir liggende. Gjør ikke meg så mye av å legge dem på plass, men problemet er mer at det ofte er umulig å vite om stasjonen er opptatt, da jeg automatisk regner med at de blir brukt av noen andre hvis vektskivene ligger igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...