Gå til innhold

Sendte bilde i bar overkropp, hun blokkerte meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er da ikke så uvanlig å sende bilder i bar overkropp, når man for eksempel ligger i sengen? Er det grunn til å blokkere/slette noen?!

Anonymkode: 9e3df...7b0

🙈 jo, det er uvanlig med mindre dere er kjærester 

Jeg fikk et sånt bilde av svogeren min på gruppemelding. Trodde jeg skulle spy🤮 

Anonymkode: c1d67...85f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spot on 👏🏻👏🏻

Slike bilder signaliserer* at du kun er ute etter en ting; sex.

(*ikke alle har denne oppfatningen, men mange vil tenke det).

Anonymkode: a97bd...468

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er da ikke så uvanlig å sende bilder i bar overkropp, når man for eksempel ligger i sengen? Er det grunn til å blokkere/slette noen?!

Anonymkode: 9e3df...7b0

Det er ikke så vanlig som du tror. Det kan hende dine intimgrenser er litt annerledes enn hos majoriteten. Det fant du ut nå, og da vet du det til neste gang, slik at du kan ta hensyn til det når du skal bli kjent med en ny jente. 

Om det er grunn til å blokkere/slette?  Ja, hun syntes det. Dermed er det sånn. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er da ikke så uvanlig å sende bilder i bar overkropp, når man for eksempel ligger i sengen? Er det grunn til å blokkere/slette noen?!

Anonymkode: 9e3df...7b0

Veldig uvanlig! Ja, ville slettet umiddelbart! (ler høyt! Du kan ikke være seriøs)

Anonymkode: 83db8...cae

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FrodeF skrev:

Merkelig. Alle damer like å se guttekropp. Ser du bra ut? Mulig hun synes du var alt for pusete. 

Tror nok ikke det du

Anonymkode: b3687...ebd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med jenter som ikke svarer eller skriver at de ikke vil ha sånne bilder enda, men blokkerer folk med engang?

Anonymkode: 9e3df...7b0

De finner det vel ikke bryet verdt å ta en konfrontasjon. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ville snakke med henne og derfor sendte du bilde av deg selv i bar overkropp?

Hva med et godt gammeldags 'hei'?

Jeg hadde heller ikke giddet en fyr som sendte et slikt bilde for å få kontakt. Det bare lyser useriøsitet herfra til månen og at du er ute etter sex og ikke så mye annet.

Jeg gidder sjeldent å si fra. Når jeg har gjort det så blir de sure eller blokkerer. Altså, så regner jeg med at det ikke er noe han lærer av eller ser på som en verdifull tilbakemelding.

Anonymkode: 274e8...398

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke skremmende, men det tyder på ekstrem lav sosial intelligens. Hun skjønte fort at du ikke var noe og samle på, blokkerte deg fort og kom seg videre:) Sånn, værsågod.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, FrodeF skrev:

Merkelig. Alle damer like å se guttekropp. Ser du bra ut? Mulig hun synes du var alt for pusete. 

Feil. 

Anonymkode: 83db8...cae

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke høre på dem som kritiserer deg her TS, det du gjorde var et sjansespill som kunne slå begge veier.

Slik jeg ser det så var du bare uheldig med hvem du sendte bildene til, altså en dårlig vurdering fra din side, med en annen dame kunne det samme vært en stor suksess. Er nok av de damene der ute som vier menn de ikke kjenner i det hele tatt eller lite oppmerksomhet etter å ha sett kroppen hans, så har du de andre som ikke gjør det (her har mange av sistnevnte svart deg).

Slike sjanser er sjanser menn tar, som gjør hverdagen litt mer spennende nettopp fordi det er noe man ikke burde gjøre. Bare legge dette bak deg og forsøk gjerne det samme igjen, neste gang kan det vell så godt gi positiv respons.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Møtte ei jente via venner som jeg fikk bra kontakt med, tok kontakt med henne et par ganger og hun virket hyggelig når hun svarte, men sendte to bilder i bar overkropp, fikk ikke svar og plutselig forsvant hun. Syns dere det er turn-off å sende sånne bilder?

Anonymkode: 9e3df...7b0

Så bra! Der fikk du «passet» påskrevet og som fortjent. Hva i huleste fikk deg til å tro at dette var en god ide?

Håper du har lært leksa di.

Endret av Merovingian
Skriveleif
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sende et slikt bilde til en jente du knapt kjenner:

1) Om hun har bedt deg om å sende et slik bilde = helt innafor å sende. 

2) Når hun ikke har bedt deg om å sende et slikt bilde = du fremstår som en blanding av fuckboy og idiot. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Made4u skrev:

Ikke høre på dem som kritiserer deg her TS, det du gjorde var et sjansespill som kunne slå begge veier.

Slik jeg ser det så var du bare uheldig med hvem du sendte bildene til, altså en dårlig vurdering fra din side, med en annen dame kunne det samme vært en stor suksess. Er nok av de damene der ute som vier menn de ikke kjenner i det hele tatt eller lite oppmerksomhet etter å ha sett kroppen hans, så har du de andre som ikke gjør det (her har mange av sistnevnte svart deg).

Slike sjanser er sjanser menn tar, som gjør hverdagen litt mer spennende nettopp fordi det er noe man ikke burde gjøre. Bare legge dette bak deg og forsøk gjerne det samme igjen, neste gang kan det vell så godt gi positiv respons.

Jeg oversatte det for deg: 

"Ikke hør på flertallet. Hør på mindretallet, dvs. meg." 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Made4u skrev:

Ikke høre på dem som kritiserer deg her TS, det du gjorde var et sjansespill som kunne slå begge veier.

Slik jeg ser det så var du bare uheldig med hvem du sendte bildene til, altså en dårlig vurdering fra din side, med en annen dame kunne det samme vært en stor suksess. Er nok av de damene der ute som vier menn de ikke kjenner i det hele tatt eller lite oppmerksomhet etter å ha sett kroppen hans, så har du de andre som ikke gjør det (her har mange av sistnevnte svart deg).

Slike sjanser er sjanser menn tar, som gjør hverdagen litt mer spennende nettopp fordi det er noe man ikke burde gjøre. Bare legge dette bak deg og forsøk gjerne det samme igjen, neste gang kan det vell så godt gi positiv respons.

Det er akkurat det TS burde gjøre! Ta seg til kritikken og skjerpe seg! Ellers vil han aldri kapre seg en kvinne

Anonymkode: b3687...ebd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun likte vel ikke det hun så. Begynn å trene styrke. Pass på hva du spiser og ta vare på hud og hår.

Anonymkode: 6c1e4...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun likte vel ikke det hun så. Begynn å trene styrke. Pass på hva du spiser og ta vare på hud og hår.

Anonymkode: 6c1e4...7b9

Har ingenting å si. Jeg liker en fyr som har en fin kropp, men det har null betydning når han bare sender det på den måten. 

Han vil ha sex, og av erfaring er nok neste bilde *dickpic*. 

Blokkerer han. 

Spiller ingen rolle hvor kjekk og fin kroppen er :) 

Anonymkode: b3687...ebd

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig fyr
5 minutter siden, Made4u said:

Ikke høre på dem som kritiserer deg her TS, det du gjorde var et sjansespill som kunne slå begge veier.

Slik jeg ser det så var du bare uheldig med hvem du sendte bildene til, altså en dårlig vurdering fra din side, med en annen dame kunne det samme vært en stor suksess. Er nok av de damene der ute som vier menn de ikke kjenner i det hele tatt eller lite oppmerksomhet etter å ha sett kroppen hans, så har du de andre som ikke gjør det (her har mange av sistnevnte svart deg).

Slike sjanser er sjanser menn tar, som gjør hverdagen litt mer spennende nettopp fordi det er noe man ikke burde gjøre. Bare legge dette bak deg og forsøk gjerne det samme igjen, neste gang kan det vell så godt gi positiv respons.

Nettopp, noe man ikke bør gjøre. TS bør altså høre på de som kritiserer. Muligens dette er en generasjons greie, men det hadde aldri falt meg inn å sende bilde av bar overkropp med mindre det var til en kjæreste eller noen som hintet til det.

Er dagens unge gutter virkelig så femi at de sender selfies tatt i senga? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bra at du ville svart og sagt hva du synes. Hva er det med jenter som ikke svarer eller skriver at de ikke vil ha sånne bilder enda, men blokkerer folk med engang? 

Anonymkode: 9e3df...7b0

De konkluderer med at de har å gjøre med en useriøs fyr somvkun har én tanke i hodet. Decfleste jenter er ikke interessert i sånt.

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ringe? Sende sms? Er ikke 80 år. Det er vanlig å sende bilder til folk. 

Anonymkode: 9e3df...7b0

Det er ikke vanlig å sende nakenbkropp-bilder til spkitter nye kvinnelige bekjentskaper.

Lurer litt på hva som er hensikten din med tråden. Det virker jo som du er mer interessert i å kverulere enn å ta til deg råd fra de som tross alt har forutsetninger for å sette seg inn i denne jenta sin situasjon?

9 minutter siden, Made4u skrev:

Ikke høre på dem som kritiserer deg her TS, det du gjorde var et sjansespill som kunne slå begge veier.

Slik jeg ser det så var du bare uheldig med hvem du sendte bildene til, altså en dårlig vurdering fra din side, med en annen dame kunne det samme vært en stor suksess. Er nok av de damene der ute som vier menn de ikke kjenner i det hele tatt eller lite oppmerksomhet etter å ha sett kroppen hans, så har du de andre som ikke gjør det (her har mange av sistnevnte svart deg).

Slike sjanser er sjanser menn tar, som gjør hverdagen litt mer spennende nettopp fordi det er noe man ikke burde gjøre. Bare legge dette bak deg og forsøk gjerne det samme igjen, neste gang kan det vell så godt gi positiv respons.

Nei, for all del, ikke hør på jentene som svarer i tråden...hva vet vel de, liksom? :sprettoy:

Anonymkode: 2a19e...24c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Made4u said:

Ikke høre på dem som kritiserer deg her TS, det du gjorde var et sjansespill som kunne slå begge veier.

Du leste spørsmålet han kom med og som vi svarer på?

1 hour ago, AnonymBruker said:

Møtte ei jente via venner som jeg fikk bra kontakt med, tok kontakt med henne et par ganger og hun virket hyggelig når hun svarte, men sendte to bilder i bar overkropp, fikk ikke svar og plutselig forsvant hun. Syns dere det er turn-off å sende sånne bilder?

Anonymkode: 9e3df...7b0

 

Anonymkode: 96cce...4ba

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...